Zamjena selena
- struja987
- Početnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 20. ožu 2018, 13:58
- Lokacija: Tuzla Canton
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 1 put
-
Zamjena selena
Danas sam bio u servisu da bi uradio mali servis i da mi pregledaju auto. I od tog pregledanja nadjose meni vazdan mana. Zamjenio sam krajnice, sponu oba stabilizatora, cilindar kvacila, zadnje diskove i plocice. To me zadovoljstvo kostalo 660 KM plus 160 KM svi filteri i ulje znaci 820 KM. Ali to nije sve posto mi rucna ne radi kazu da treba zamjeniti sajle one su cc 50 KM i obadvoje celjusti po 170 KM (to planiram sam uraditi kada skupim pare za dijelove) A naj veci mi problem sada predstavlja sto su napisali da trebam zamijeniti selene lafete i selene zadnjeg mosta. Za selene lafete su mi napisali da su 76 KM a ruke 140 KM a za selene zadnjeg mosza samo da su oni 50 KM. Pa me interesuje ako je ko to mijenjao dali su to te cijene? Dali se to moze kod kuce zamijeniti? Ili neka treca opcija? Trebam jos reci da su mi na sve dali 15% popusta i na uradjeno i na ovo sto trebam uraditi. Tako da cijene su malo blaze sa popustom.
Lp
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Lp
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Zamjena selena
gdje taj servis da nikad ne udjem u njega, seleni lafete po lafeti su ti 25 KM (doduse za moj model, mozda je nesto skuplje kod tebe ali sumnjam da su 76) a ruke pa jesu im zlatne kad hoce 140 KM za zamjenu
zadnji seleni su tako tu negdje, 40-50 KM oba, to sam mijenjao ranije pa jbg ne znam koliko je tacno bilo
zadnji seleni su tako tu negdje, 40-50 KM oba, to sam mijenjao ranije pa jbg ne znam koliko je tacno bilo
- struja987
- Početnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 20. ožu 2018, 13:58
- Lokacija: Tuzla Canton
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 1 put
-
Re: Zamjena selena
Ne bi da govorim koji je servis izvinite, moja je greska sto se nisam prvo raspitao pa onda radio. Jednostavno ufacen sam na prepad, zaletio sam se i dobio po usima. Za lafete cu se raspitati po ostalim servisima mada cu pogledati mogu li i ja to zamjeniti. Inace sam skolu zavrsio za autoelektricara a i mehanika mi nije nepoznata. I ovo sto sam otisao bilo je prvestveno da mi pregledaju auto i remenje da znam kada treba veliki servis raditi i problem je sto se prvi put susrecem sa pug vozilom pa mi je sve novo ne znam sta je otislo sta treba zamjeniti a sta moze jos.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- cviki
- Iskusan član
- Postovi: 565
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:21
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 121 put
-
Re: Zamjena selena
Jel ovlasteni servis ili neki drugi drug znam zasto pitam jbg da i mi drugi ne nasjednemo na to i jesu li ti dali stare dijelove koje su skinuli
- struja987
- Početnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 20. ožu 2018, 13:58
- Lokacija: Tuzla Canton
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 1 put
-
Re: Zamjena selena
Stari su dijelovi vraceni i vidi se da su stradali, nije ovlasteni servis al je servis u kojem nasa firma odrzava automobile pa sam isao na "poznato" i na povjerenje jos mi i popust dali al jbg na greskama se uci
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Zamjena selena
Prvo, ne mogu da vjerujem da je ovoliko stvari u isto vrijeme otislo na nekom autu, ne znam da je u kakvom stanjustruja987 je napisao/la:Danas sam bio u servisu da bi uradio mali servis i da mi pregledaju auto. I od tog pregledanja nadjose meni vazdan mana. Zamjenio sam krajnice, sponu oba stabilizatora, cilindar kvacila, zadnje diskove i plocice. To me zadovoljstvo kostalo 660 KM plus 160 KM svi filteri i ulje znaci 820 KM. Ali to nije sve posto mi rucna ne radi kazu da treba zamjeniti sajle one su cc 50 KM i obadvoje celjusti po 170 KM (to planiram sam uraditi kada skupim pare za dijelove) A naj veci mi problem sada predstavlja sto su napisali da trebam zamijeniti selene lafete i selene zadnjeg mosta. Za selene lafete su mi napisali da su 76 KM a ruke 140 KM a za selene zadnjeg mosza samo da su oni 50 KM. Pa me interesuje ako je ko to mijenjao dali su to te cijene? Dali se to moze kod kuce zamijeniti? Ili neka treca opcija? Trebam jos reci da su mi na sve dali 15% popusta i na uradjeno i na ovo sto trebam uraditi. Tako da cijene su malo blaze sa popustom.
Lp
Sent from my STF-L09 using Tapatalk


Mijenjaju se samo seleni, tj. treba ti presa da ih izbijes i presa da ih ubacis u lafetu. Da su otisla sva 4 na obje lafete, opet mala je vjerovatnoca.
Jedino sto se tice zamjene zadnjih selena oni jesu 50KM (2kom) i zamjena bi trebala biti oko 50KM. De ti to odvezi kod nekog drugog majstora cisto na pregled, da ne bacas pare bzvz.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Zamjena selena
Meni je to isto prejaka cijena za rad i dijelove. Kako je to auto uopšte prošlo tehnički ako na zadnjoj osovini ništa ne valja na kočnicama?
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Zamjena selena
Avici postoji li onda razlike u lafeti za moje model i za hdi, ja sam proslo proljece mijenjao oba selena na jednoj lafeti i cijena im je bila 25 KM za oba + ruke.
Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
- struja987
- Početnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 20. ožu 2018, 13:58
- Lokacija: Tuzla Canton
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 1 put
-
Re: Zamjena selena
Najjace je sto sam ja rekao na tehnickom rekao da sam tek uzeo auto i da ga dobro pregledaju da mogu zamjeniti. I lik mi je reko samo da mi rucna ne radi da je ostalo ok nema lufta na trapu. I onda odem na servis ulja i filtera i de pregledajte sve. Za rucnu su mi rekli da je zablokirao onaj mehanizam od nje i da treba zamijeniti, za prvu pomoc mi je kao razradio al da to nije resenje. Kada sam dijelove dobio stabilizatori jesu otisli ima lufta u kuglama, krajnice su po mom misljenju mogle jos. Zadnji diskovi i plocice potrosene vjerovatno iz razloga sto je rucna ostajala zategnuta (nije kod mene jer ja nemam naviku koristiti uopste rucnu) E sada je pitanje u kakvom su stanju i ti seleni jer ja ne osjetim neko hlupanje pri kretanj pri zaustavljanju. Ne znam bas ni tacne siptome. Mozda bi i mogli jos uvijek ne znam nisam pametan.... Jutros po ovom ledu tresao je se sav kao da imam drvene tockove al valjda je to normalno....Philby je napisao/la:Meni je to isto prejaka cijena za rad i dijelove. Kako je to auto uopšte prošlo tehnički ako na zadnjoj osovini ništa ne valja na kočnicama?
Kada sam im otjerao rekao sam da hocu auto za sebe i da ga pregledaju kao za sebe. Jbg kada sam ga probao nije bilo nista upadljivo, da bode oci jbg zaletio sam se i uzeo, i sada mi valja isplivati uzeo sam vozilo koje sam imao volju a sve je to macak u vreci kada kupujes na placu jbg...Avicii je napisao/la:Prvo, ne mogu da vjerujem da je ovoliko stvari u isto vrijeme otislo na nekom autu, ne znam da je u kakvom stanjuDrugo, ako ti ne radi rucna, prvo provjeri ili je sajla zaribala pa ne vuce celjusti ili su celjusti zaribale. Da oboje ode u isto vrijeme i da se treba mijenjati mala je vjerovatnoca. Dalje.. ovo je lafeta od 307ce:
Mijenjaju se samo seleni, tj. treba ti presa da ih izbijes i presa da ih ubacis u lafetu. Da su otisla sva 4 na obje lafete, opet mala je vjerovatnoca.
Jedino sto se tice zamjene zadnjih selena oni jesu 50KM (2kom) i zamjena bi trebala biti oko 50KM. De ti to odvezi kod nekog drugog majstora cisto na pregled, da ne bacas pare bzvz.
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Zamjena selena
Nisam siguran anele, mislim da su iste lafete, ali provjeri. Ova na slici je za hdi pa uporedi sa svojom. Ne bi trebale biti skupe te gume.anel007 je napisao/la:Avici postoji li onda razlike u lafeti za moje model i za hdi, ja sam proslo proljece mijenjao oba selena na jednoj lafeti i cijena im je bila 25 KM za oba + ruke.
Sent from my Huawei Honor 8 using Tapatalk
Pa ok, ali mozes sve to malo po malo. Prvo rucnu sredis, ako je otisao mehanizam promjeni samo njega, sajlu pokusaj razraditi naftom ako nije skroz zapekla. Imas temu o selenima, pa evo prelistaj: viewtopic.php?f=59&t=614struja987 je napisao/la:Kada sam im otjerao rekao sam da hocu auto za sebe i da ga pregledaju kao za sebe. Jbg kada sam ga probao nije bilo nista upadljivo, da bode oci jbg zaletio sam se i uzeo, i sada mi valja isplivati uzeo sam vozilo koje sam imao volju a sve je to macak u vreci kada kupujes na placu jbg...
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
- ro.OXy'
- VIP Član
- Postovi: 935
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:54
- Lokacija: Busovača
- Vozim: Peugeot 307 SW
- Ima zahvala: 18 puta
- pohvaljen: 19 puta
-
Re: Zamjena selena
struja987 je napisao/la:Danas sam bio u servisu da bi uradio mali servis i da mi pregledaju auto. I od tog pregledanja nadjose meni vazdan mana. Zamjenio sam krajnice, sponu oba stabilizatora, cilindar kvacila, zadnje diskove i plocice. To me zadovoljstvo kostalo 660 KM plus 160 KM svi filteri i ulje znaci 820 KM. Ali to nije sve posto mi rucna ne radi kazu da treba zamjeniti sajle one su cc 50 KM i obadvoje celjusti po 170 KM (to planiram sam uraditi kada skupim pare za dijelove) A naj veci mi problem sada predstavlja sto su napisali da trebam zamijeniti selene lafete i selene zadnjeg mosta. Za selene lafete su mi napisali da su 76 KM a ruke 140 KM a za selene zadnjeg mosza samo da su oni 50 KM. Pa me interesuje ako je ko to mijenjao dali su to te cijene? Dali se to moze kod kuce zamijeniti? Ili neka treca opcija? Trebam jos reci da su mi na sve dali 15% popusta i na uradjeno i na ovo sto trebam uraditi. Tako da cijene su malo blaze sa popustom.
Lp
Sent from my STF-L09 using Tapatalk
evo da ti ja kazem kod mene u servisu kako bi te dosle ruke... piksne prednjih lafeta islo bi 30 KM po strani ,a za zadnji most uzimamo 40 KM po strani...
a selene zadnjeg mosta su kod nas oko 48 KM mislim da je 24 KM komad ... tako da su ti nekako realne cijene ruku za te radove sa piksnama jer zandji most se mora raskaciti kako bi se napiksovale te piksne bas je muka ima sigurno 3-4 sata posla,a prednje lafete se skidaju i presom se nabijaju nove piksne
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Zamjena selena
Uvijek ima neka sitnica da zeza, ali kad se sredi polako onda si miran na duže staze. Čeljusti se mogu reparirati ako ima neko oštećenje, možda ne mora odma zamjena zbog mehanizma koji je zapekao od nekorištenja.
Nemoj ovo shvatiti kao pametovanje, ali ručnu treba malo češće korisiti baš da se izbjegnu ti problemi. Povremeno valja i u vožnji probati kad nema gužve da se zna je li u funkciji za nedaj Bože (dešavalo mi se da nožna otkaže poslušnost pa ova mora uvijek biti ispravna).
Još jedna stvar, ako sajla ili mehanizam zaglave, nebi bilo loše da se ugrade opruge koje vraćaju isti. Fabrički na pežou ne dolaze koliko znam, ali imaju prorezi gdje se postavljaju pošto su čeljusti iste za mnoga vozila drugih proizvođača. Meni se desilo početkom mjeseca da točak blokira zbog zaleđene ručne pa sa sam naručio iste i staviću ih da se osiguram.
Nemoj ovo shvatiti kao pametovanje, ali ručnu treba malo češće korisiti baš da se izbjegnu ti problemi. Povremeno valja i u vožnji probati kad nema gužve da se zna je li u funkciji za nedaj Bože (dešavalo mi se da nožna otkaže poslušnost pa ova mora uvijek biti ispravna).
Još jedna stvar, ako sajla ili mehanizam zaglave, nebi bilo loše da se ugrade opruge koje vraćaju isti. Fabrički na pežou ne dolaze koliko znam, ali imaju prorezi gdje se postavljaju pošto su čeljusti iste za mnoga vozila drugih proizvođača. Meni se desilo početkom mjeseca da točak blokira zbog zaleđene ručne pa sa sam naručio iste i staviću ih da se osiguram.