Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
ElComandante91 je napisao/la: ↑09. tra 2019, 20:40
Sa srećom da te služi, ja sam skoro gledao jedan takav, samo koliko smo @StefanMD i ja ustanovili, i kako sam se poslije raspitao svi imaju plivajući zamajac bez obzira na snagu i broj brzina.
Dobar pugiša, lijepa boja, sa srećom da te služi.
Gledao sam i za ovog, stoji da je 0532 T2 zamajac, na ovom mom starom od 112KS je bio plivajući 0532 T4, ima neke razlike. Vjerujem da se ovdje može ubaciti i fiksni, ima različitih informacija. Evo kolega mara će još pogledati pa da vidimo šta on kaže.
Hvala na željama da odvezem puno kilometara :)
Sa registracijom i novim gumama, kad sam kupio gume su bile katastrofa, izašao me 18 000KM.Poslije sam kupio i alu felge, pošto su pri kupovini bile čelične.
Danas zamijenuo kondenzator klime.Morao sam, vidljivo i okom (napunjeno sa bojom) je puštao plin.
Do sada sam 1-2 puta godišnje punio ,pošto je toliko malo puštao plin da je držao godinu dana.
Sad se već i okom vidjelo gdje pušta, tako da nije bilo druge no zamjena kondenzatora.
Dobra stvar je, da kod zamjene uopšte nije potrebno skidati prednju masku i branik da bi se kondenzator zamijenuo.
Poskidaju se zaštite odozdo i sve se fino odradi.Jedino je potrebna mehaničarska dizalica, bez iste se ne bi moglo bez da se skida maska.
Ovi su korisnici zahvalili autoru krajo za post (ukupno 3):
Danas sam primijetio da mi se papučica kvačila nije vratila do kraja.Vratio sam nogom.Poslije toga sam dosta puta stisnuo ,i sve uredno je radilo kako treba.
Da li je nešto da nevalja oko onog plastičnog cilindra ispod papučice.
zavukao sam se pod volan i našpricao sprejem u onom dijelo gdje ulazi kugla, tamo gdje se spajaju.
Poznata mana. Pojede se jedan plastični dio. KOPČA ZGLOBA GL CILINDRA, kataloški 98 203 429 80. Mora se pod haubom popustiti hidraulički pritisak da bi se ovo zamjenilo. Preporučujem kupovinu dijela isključivo u ovlašćenom, jer je izbačena poboljšana varijanta i više se to ne bi trebalo dešavati.
Da, pronašao sam na netu o tom problemu.Vidim da je problem u tom zglobnom dijelu.
Misliš da se ne može zamijenuti bez popuštanja "hidraulučkog pritiska"?
I kako se to "popušta"?