Problem sa temperaturom?
- Novajlija90
- Početnik
- Postovi: 19
- Pridružen/a: 15. lis 2018, 14:13
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Problem sa temperaturom?
Pozdrav svima.
U pitanju je Peugeot 307 2.0 hdi motor 66kw 2005 godina.
Naime, kada vozim uzbrdo ili kada motor radi na oko 3000 obrtaja temperatura motora raste (po meni nenormalno). Hladnjak prva brzina se paki oko 96 stepeni, druga negdje oko 105 (ne mogu procjeniti tacno) ali temperatura i dalje nastavlja da raste. Strah me da vozim uopce da ne bi negdje ostao u kvaru. Da napomenem da mi je senzor protoka vazduha u kvaru tj izbacuje mi dijagnostika tu gresku, to namjeravam zamjeniti ali moze li uopste uticati taj senzor na ovakav rad hladnjaka. Da li je ova situacija normalna, ako nije sta da radim, sta bi mogao kvar biti?
Hvala svima na odgovorima..
U pitanju je Peugeot 307 2.0 hdi motor 66kw 2005 godina.
Naime, kada vozim uzbrdo ili kada motor radi na oko 3000 obrtaja temperatura motora raste (po meni nenormalno). Hladnjak prva brzina se paki oko 96 stepeni, druga negdje oko 105 (ne mogu procjeniti tacno) ali temperatura i dalje nastavlja da raste. Strah me da vozim uopce da ne bi negdje ostao u kvaru. Da napomenem da mi je senzor protoka vazduha u kvaru tj izbacuje mi dijagnostika tu gresku, to namjeravam zamjeniti ali moze li uopste uticati taj senzor na ovakav rad hladnjaka. Da li je ova situacija normalna, ako nije sta da radim, sta bi mogao kvar biti?
Hvala svima na odgovorima..
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Jesi li provjerio u kakvom je stanju hladnjak, da nije spolja zaštopan lišćem i smećem pa se zato loše hladi? Kod mene je sa istim motorom i nikad nije prešao 95ºC, a i to kad se nas petoro vozimo uz brdo pa se malo više gazi.
- Novajlija90
- Početnik
- Postovi: 19
- Pridružen/a: 15. lis 2018, 14:13
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: Problem sa temperaturom?
Vidim samo jednu bubu na hladnjaku, i bukvalno nista vise. I na njemu su 2 ventilatora, od kojih ovaj do hladnjaka nisam vidio ikada da se upalio. :/
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Imam i ja istu situaciju sa 206, isti motor.
Jučer dok sam se popeo sa Bara do KG, motor debelo na 105, još krenuo i gore, a klima upaljena, ugasi klimu, na leru se spustio niz KG i tek se onda rashladio malo...
Jučer dok sam se popeo sa Bara do KG, motor debelo na 105, još krenuo i gore, a klima upaljena, ugasi klimu, na leru se spustio niz KG i tek se onda rashladio malo...

Nothing is true; everything is permitted.
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 193
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 49 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Pogledajte kakve je boje antifriz u posudi i da li se vide mozda masne fleke.
Sestra ima 206 benzin i skoro je mijenjan antifriz posto je stari bio ko zna otkad i pocrnio i kao da je mastan.
Zamijeni antifriz i posle mjesec pogledam vidim pomalo se pojavljuje kao masnoca u boci.
Doduse juce je bio dan za pamcenje po temperaturi pa nije ni cudo da malo predje normalu posebno pod opterecenjem.
Klimu nema a nesto i ne vozi van grada pa.neznam kako se ponasa sa temperaturom ali meni ovo lici da je ovo prva faza mijesanja ulja i vode.
Sestra ima 206 benzin i skoro je mijenjan antifriz posto je stari bio ko zna otkad i pocrnio i kao da je mastan.
Zamijeni antifriz i posle mjesec pogledam vidim pomalo se pojavljuje kao masnoca u boci.
Doduse juce je bio dan za pamcenje po temperaturi pa nije ni cudo da malo predje normalu posebno pod opterecenjem.
Klimu nema a nesto i ne vozi van grada pa.neznam kako se ponasa sa temperaturom ali meni ovo lici da je ovo prva faza mijesanja ulja i vode.
- Novajlija90
- Početnik
- Postovi: 19
- Pridružen/a: 15. lis 2018, 14:13
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: Problem sa temperaturom?
Pozdrav, nisam se odavno javio.
Uglavnom, ja na svom automobilu nisam nista dirao, receno mi je (ovlasteni servis) da je to normalno kod ovog motora, da mu se temperatura tako penje i raste, ali da nece "prokuhati".Nakon toga sam isao na Trebevic ali moram napomenuti da je bilo pakleno vruce, do Pine sam 3 puta stao, nisam smio voziti. Ja nikako da se naviknem, svaki put kad vidim kazaljku od temperature preko 100 stepeni znoj me oblije... Ima li još iko ovaj motor, u svom Peugeotu?
Uglavnom, ja na svom automobilu nisam nista dirao, receno mi je (ovlasteni servis) da je to normalno kod ovog motora, da mu se temperatura tako penje i raste, ali da nece "prokuhati".Nakon toga sam isao na Trebevic ali moram napomenuti da je bilo pakleno vruce, do Pine sam 3 puta stao, nisam smio voziti. Ja nikako da se naviknem, svaki put kad vidim kazaljku od temperature preko 100 stepeni znoj me oblije... Ima li još iko ovaj motor, u svom Peugeotu?
- Novajlija90
- Početnik
- Postovi: 19
- Pridružen/a: 15. lis 2018, 14:13
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: Problem sa temperaturom?
Da li se Vama ovo cesto desava? Meni cim je neko opterecenje temperatura ide do 100 stepeni.
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 193
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 49 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
I ja mislim da se nece nista desiti a zasto se desava ne znam.
Ja sam ovih dana isao na more i tamo negdje oko Jablanice po brdima pun gas trecom uzbrdo i vidim temperatura oko 100 a radila je i klima,posle se rashladio nizbrdo i po ravnom i na manjem brdu nema problema,stoji ispod 90.
Par dana prije isao u Beograd i autoputem 125kmh temperatura na 90 stoji sve dok sam isao autoputem,kad sam sisao na obican put palo je ispod 90 sto je normalno inace.
Moguce da je na 307 kazaljka "previse precizna" pa se vidi svaka promjena jer bas sam gledao na dijagnostici kazaljka pokazuje tacno 100% kao i dijagnostika u stepen dok kod nekih drugih auta skala uopste nema oznaka temperature nego samo crtice pa i kod tih auta se mozda te promjene od 5-10 stepeni i ne vide toliko.
Ja sam ovih dana isao na more i tamo negdje oko Jablanice po brdima pun gas trecom uzbrdo i vidim temperatura oko 100 a radila je i klima,posle se rashladio nizbrdo i po ravnom i na manjem brdu nema problema,stoji ispod 90.
Par dana prije isao u Beograd i autoputem 125kmh temperatura na 90 stoji sve dok sam isao autoputem,kad sam sisao na obican put palo je ispod 90 sto je normalno inace.
Moguce da je na 307 kazaljka "previse precizna" pa se vidi svaka promjena jer bas sam gledao na dijagnostici kazaljka pokazuje tacno 100% kao i dijagnostika u stepen dok kod nekih drugih auta skala uopste nema oznaka temperature nego samo crtice pa i kod tih auta se mozda te promjene od 5-10 stepeni i ne vide toliko.
- dejca
- Aktivan član
- Postovi: 137
- Pridružen/a: 28. stu 2017, 07:27
- Lokacija: Leskovac SRB
- Vozim: Peugeot 307 HDI 2.0 66kw Karavan
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 10 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Na novijim autima tog satića za temperaturu i nema i jedna muka manje
.
Kod mene isti motor i retko kada dodje do 90.

Kod mene isti motor i retko kada dodje do 90.
- slobo2712
- Napredan član
- Postovi: 209
- Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
- Ima zahvala: 35 puta
- pohvaljen: 8 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Ista situacija i kod brata na zutom.Temperatura predje preko 90 a ventilator ni da mrdne.Neki dan dobio ovu dijagnostiku pa reko da probam uraditi regeneraciju filtera u mjestu.poslije 2-3 min morao sam ugasiti auto na kljuc temepratura skocila a kazaljka kao da je rukom pomjeras.Ljetos po onim vrucinama kad idemo uz brdo isto sam morao stajati cekati hoce li se smilovati da upali ventilator,na kraju sam skontao da ga upali kad je i klima upaljena na 3coj brzini(manuelna) ali nedovoljno da temp sidje na 80.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Za regeneraciju mora biti visoka temperatura, zato automatski popali sve živo na autu da ga što više optereti.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Kad već imaš dijagnostiku, testiraj brzine ventilatora, postoji ta mogućnost. Što se tiče te prisilne regeneracije, nisam siguran, probaj pronaći, ali mislim da je preporuka nakon toga da se ulje promjeni.
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 193
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 49 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Ma mislim da se mi malo previse opterecujemo sa tom temperaturom.
Ako su inzinjeri proracunali da ventilator pali na nekoj temperaturi i to tako radi godinama bez problema mislim da nema brige iako nama izgleda lose.
Druga i ozbiljnija stvar bi bila da dodje do tacke da upali ventilator a da temperatura ostaje na istom ili nastavlja da raste,to je vec situacija za brigu i nesto vjerovatno nije kako treba.
A treba uzeti u obzir i da su to ipak relativno stara auta sa zaprljanim hladnjacima u nekoj mjeri,sigurno sve nije kao kad je bilo novo.
Ako su inzinjeri proracunali da ventilator pali na nekoj temperaturi i to tako radi godinama bez problema mislim da nema brige iako nama izgleda lose.
Druga i ozbiljnija stvar bi bila da dodje do tacke da upali ventilator a da temperatura ostaje na istom ili nastavlja da raste,to je vec situacija za brigu i nesto vjerovatno nije kako treba.
A treba uzeti u obzir i da su to ipak relativno stara auta sa zaprljanim hladnjacima u nekoj mjeri,sigurno sve nije kao kad je bilo novo.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
Bez obzira na to, treba testirati dijagnostikom obe brzine ventilatora. Često se desi da prva ne radi pa zato skače temperatura do višeg nivoa pa tek druga brzina počne da obara.
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 193
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 49 puta
-
Re: Problem sa temperaturom?
To da,ko ima sumnje da ima problema prva stvar bi bila provjeriti radi li ventilator kako treba preko dijagnostike mada kod mene kad predje 90 cujem da ventilator radi lagano,skoro da se ne cuje ali se vidi krot karambolku a drugu brzinu nisam nikad ni cuo ni vidjeo. :)
Evo bas gledam sad po Tecdocu,senzor za paljenje 1. brzine ventilatora se aktivira na 97 stepeni i drzi upaljen ventilator do 92 stepena.
Druga brzina se pali na 100 a lampicu stop na instrument tabli pali na 117-120 stepeni.
Isto ako je vjerovati Tecdocu isti senzori idu na sve motore u 307 sto ce reci da bi i temperature trebale biti iste.
Termostat na dizelima otvara na 83 stepena a na benzincima na 89-91 stepen.
Evo bas gledam sad po Tecdocu,senzor za paljenje 1. brzine ventilatora se aktivira na 97 stepeni i drzi upaljen ventilator do 92 stepena.
Druga brzina se pali na 100 a lampicu stop na instrument tabli pali na 117-120 stepeni.
Isto ako je vjerovati Tecdocu isti senzori idu na sve motore u 307 sto ce reci da bi i temperature trebale biti iste.
Termostat na dizelima otvara na 83 stepena a na benzincima na 89-91 stepen.