Skoda Fabia vRS OEM+
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Skoda Fabia vRS OEM+
Evo mog drugog "nenormalnog" auta, dugogodisnjeg projekta.
Radi se o Skoda Fabiji koja je zivot pocela ko kloc 1.4MPI benzin od zastrasujucih 68ks i 120Nm okretnog. Sad da pisem sve izmjene na Fabiji u zadnjih 14 godina nema smisla, pa cu samo navesti par vecih sitnica i slikica.
Prva slika kao razliku prije/poslije
Uzeta zatim Ibiza Sport ( kasnije poznata kao FR jel ) i u njoj zdravo srce od 96kW oznake ASZ sa FJW najduzim sestobrzinskim mjenjacem
Govno od MPI-a izbaceno uz tople pozdrave
Novo srce ubaceno
Instalacija je bila Bože. Prelazak sa benzina na turbodizel kao da nije komplikovan dovoljno nego jok, ajmo još ubaciti Climatronic klimu koja Fabia nikad nije imala...
Nakon 7 dana sve upakovano i napakovano kao da je dosla sa TDI-em iz fabrike
Normalno svi support mod-ovi ubaceni da iznese novu snagu kao i BBK
Onda normalno sto bi se stalo tu, straight pipe fi60, turbo, FMIC, hardpipe kit itd itd...
Zbog kvacila morao sam se zaustaviti na solidnih 1.55bar sto odgovara cifri 185bhp i limitiranih 400Nm
I citave 2 godine to mi je bilo dovoljno
Do ovoga ljeta, kontam e dosad si me je*o al' ne'š više. Da leti ili da se razleti !
SMF kit pojacan kvacila
Novi hardpipe sloziti
I onaj najbitniji dio
GTB2060VKLR ball bearing turbo, vodom hladjeni, sposoban da prdne na 2.7 bar. Pa cemo da vidimo ko kosi a ko vodu nosi
Radi se o Skoda Fabiji koja je zivot pocela ko kloc 1.4MPI benzin od zastrasujucih 68ks i 120Nm okretnog. Sad da pisem sve izmjene na Fabiji u zadnjih 14 godina nema smisla, pa cu samo navesti par vecih sitnica i slikica.
Prva slika kao razliku prije/poslije
Uzeta zatim Ibiza Sport ( kasnije poznata kao FR jel ) i u njoj zdravo srce od 96kW oznake ASZ sa FJW najduzim sestobrzinskim mjenjacem
Govno od MPI-a izbaceno uz tople pozdrave
Novo srce ubaceno
Instalacija je bila Bože. Prelazak sa benzina na turbodizel kao da nije komplikovan dovoljno nego jok, ajmo još ubaciti Climatronic klimu koja Fabia nikad nije imala...
Nakon 7 dana sve upakovano i napakovano kao da je dosla sa TDI-em iz fabrike
Normalno svi support mod-ovi ubaceni da iznese novu snagu kao i BBK
Onda normalno sto bi se stalo tu, straight pipe fi60, turbo, FMIC, hardpipe kit itd itd...
Zbog kvacila morao sam se zaustaviti na solidnih 1.55bar sto odgovara cifri 185bhp i limitiranih 400Nm
I citave 2 godine to mi je bilo dovoljno
Do ovoga ljeta, kontam e dosad si me je*o al' ne'š više. Da leti ili da se razleti !
SMF kit pojacan kvacila
Novi hardpipe sloziti
I onaj najbitniji dio
GTB2060VKLR ball bearing turbo, vodom hladjeni, sposoban da prdne na 2.7 bar. Pa cemo da vidimo ko kosi a ko vodu nosi
- Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post (ukupno 2):
- GreenDevil • Avicii
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 505
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 147 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
MPi slika vrh Poprilicno dobar projekat moram priznati, ako ti nije mrsko da opises kako je prosao citav proces legalizacije svih izmjena?
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 963
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Drug vozi Golfa sa 1.9TDI PD ASZ motorom, msm da je na 2.4 bara trenutno i negdje 230-250KS (kvacilo je ojacano jedno a evo sad otislo drugo), a uzeo je takodje ball bearing turbo pa ce to u nekom narednom periodu rjesavati.
U svakom slucaju zanimljiv projekat, samo naprijed.
U svakom slucaju zanimljiv projekat, samo naprijed.
Zadnja izmjena: StefanMD, dana/u 15. lis 2021, 17:48, ukupno mijenjano 2 puta.
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Da se slucajno ne zove Marko i iz Ljubuskog je ? Posto mi je ta prica poznata nesto
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Nikakav problem, prilicno jednostavno.
Korak:
1. Otisao na tehnicki, izvagao auto po osovinama i izmjerio kocionu silu
2. Otisao u testing centar gdje sam predao papire sa tehnickog i uredno beknuo 175KM za njihove neke papirine koje ispecate i zahtjev da se pise elaborat ( za elaborat oni su poslikali izmjenjene komponente auta, mo'š misliti, nije ni znao sta slika )
3. Kad je dosao elaborat otisao na tehnicki sve predao i promjenio kilowatte, broj motora, vrstu goriva, kubikažu u prometnoj.
Od papira treba ti: Porijeklo motora ( kupoprodajni auta, racun sa otpada itd ), dokaz da je sve ugradjeno u legalnoj automehanicarskoj radnji ( uglavnom da je u sustavu PDV-a ) a dokaz je jel, račun koji ti izdaju, izjavu servisa da je sve urađeno po pravilima i zakonima struke ( napises u slobodnoj formi ali u tekstu mora pisati broj motora, kW, pogonsko gorivo, kubikaza i broj sasije i model auta iz kojeg se izbacuje slabi motor, svi ti podaci za jaci motor i dole potpis i pecat mehanicara/servisa ), sa tehnickog osovinsko vaganje i kocione sile, elaborat (ako je izmjena motora jaca od 12kW ili pogonsko gorivo) i piči miško.
Para:
13KM - vaganje i kocione sile
175KM - testing centar slikanje i njihova papirologija
250KM - elaborat sto se pravi u Sarajevu ( cca 10ak dana i gotov)
20ak KM - promjena u prometnoj dozvoli
Uglavnom oko 450-500KM papirologije i sranja da budes full legalan
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 505
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 147 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
E super, ne djeluje nemoguce ako neko zeli nesto custom, hvala na objasnjenju!
Da li su mozda spominjali prilikom provjere koji su limiti za modifikacije za recimo sirinu vozila/trapa kako li vec se zove, visinu, tezinu itd?
Po ovom pretpostavljam da se ne ubraja privatna garaza kao mjesto ugradnje?
Da li su mozda spominjali prilikom provjere koji su limiti za modifikacije za recimo sirinu vozila/trapa kako li vec se zove, visinu, tezinu itd?
Po ovom pretpostavljam da se ne ubraja privatna garaza kao mjesto ugradnje?
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
[mention]kljuc13[/mention] nisu. Samo gazna povrsina gume mora biti unutar blatobrana. Tezina, visina itd nema veze.
Privatna garaza 'jani moj drug smo ga sklopili' ne pije vode. Mora biti garaza u sustavu PDV-a, znaci ako ne moze izdati racun ne ubraja se kao u legalno mjesto ugradnje
Privatna garaza 'jani moj drug smo ga sklopili' ne pije vode. Mora biti garaza u sustavu PDV-a, znaci ako ne moze izdati racun ne ubraja se kao u legalno mjesto ugradnje
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 505
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 147 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Znaci dok god je gazna povrsina gume unutar blatobrana to je ok, cak i ako taj blatobran je "prosiren" dalje od tvornickog?
Da li bilo koji obrt koji je uveden u pdv sistem kao automehanicarska radnja pada pod tu opciju kao i autoelektricarske ili ima i tu detalja na koje treba obratiti paznju? Ako nije problem podijeliti sliku kako takav racun i ostatak izgleda?
Da li bilo koji obrt koji je uveden u pdv sistem kao automehanicarska radnja pada pod tu opciju kao i autoelektricarske ili ima i tu detalja na koje treba obratiti paznju? Ako nije problem podijeliti sliku kako takav racun i ostatak izgleda?
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
[mention]kljuc13[/mention] Racun ko racun, na njemu pise samo stavka ugradnja motora *broj motora* u vozilo Skoda Fabia. Izjava mehanicarske radnje da je sve ugradjeno po zakonima struke i elaborat mogu uslikati ako ti ista znaci. Ostale papire nemam jer ostaju u testing centru kao dokaz.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 505
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 147 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Moze, volio bih da vidim kako to sve izgleda, nema veze ako nesto nedostaje
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Kvacilo je stavljeno, do sada se dobro ponasa, nema trzanja, zveckanja, odlicno. Jedino kada sklepece je u slucaju paljenja ili gasenja BEZ pritisnutog kvacila bravo2
Sto se tice turba, to smo nabili na auto uz dosta muke. Operacija je trajala od 15h-21h, bas je potijesna Fabia ispod haube.
Crijeva koja su dosla sa turbom su dovoljne duzine, uspjesno povezan i dovod i povrat vode sa turba.
Sto se tice same velicine tu je bilo dosta seksa, kako je turbo malkice veci ispusna grana je udarala od usisnu pa je trebalo malo brusiti i flexati ( passatova grana da priblizim turbo bloku zbog prostora ) i naravno sada pored auspuha, moramo prepraviti i TIP cijev jer usis na turbu sada lezi nekih 5cm nize i 3cm prema firewallu, samim time TIP lakat od 90 stupnjeva udara mi u metalna crijeva od klime kod desnog kraka koša.
Sto se tice auspuha, pravi se nov od 0 od inoxa, downpipe 76mm do harmonike i onda dalje sve fi 60 do kraja.
Poslije auspuha i TIP-a auto se vraca u prvu garazu na zavrsno utezanje i onda pravac na remap i valjanje da vidimo sta se moze uraditi.
Uglavnom, nece se ganjati sto veci broj konja nego idemo na drugaciji pristup, torque cap na 420Nm i peglanje krivulje za sto efikasniju mapu kroz obrtaje da maximalno iskoristim sve blagodati ball-bearing turba, sto znaci nece biti brdo konja ali ocekujem od 1800rpm do blokade da ne gubi daha bravo2
Sto se tice turba, to smo nabili na auto uz dosta muke. Operacija je trajala od 15h-21h, bas je potijesna Fabia ispod haube.
Crijeva koja su dosla sa turbom su dovoljne duzine, uspjesno povezan i dovod i povrat vode sa turba.
Sto se tice same velicine tu je bilo dosta seksa, kako je turbo malkice veci ispusna grana je udarala od usisnu pa je trebalo malo brusiti i flexati ( passatova grana da priblizim turbo bloku zbog prostora ) i naravno sada pored auspuha, moramo prepraviti i TIP cijev jer usis na turbu sada lezi nekih 5cm nize i 3cm prema firewallu, samim time TIP lakat od 90 stupnjeva udara mi u metalna crijeva od klime kod desnog kraka koša.
Sto se tice auspuha, pravi se nov od 0 od inoxa, downpipe 76mm do harmonike i onda dalje sve fi 60 do kraja.
Poslije auspuha i TIP-a auto se vraca u prvu garazu na zavrsno utezanje i onda pravac na remap i valjanje da vidimo sta se moze uraditi.
Uglavnom, nece se ganjati sto veci broj konja nego idemo na drugaciji pristup, torque cap na 420Nm i peglanje krivulje za sto efikasniju mapu kroz obrtaje da maximalno iskoristim sve blagodati ball-bearing turba, sto znaci nece biti brdo konja ali ocekujem od 1800rpm do blokade da ne gubi daha bravo2
- Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post (ukupno 4):
- kljuc13 • GreenDevil • ElComandante91 • milos_je
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Iako je auto istu vecer upaljeno, iducih 25-26 dana je zapelo u drugara koji mi radi cjevi jer je imao veliki posao oko nekih ograda i slivnika za klaonicu =))
Medjutim, sad je sve rijesio svoje obaveze pa sam ga uzeo pod svoje da i meni zavrsi.
Pocelo se sa izradom downpipe-a sa turba 76mm sa redukcijom na 60mm i tako sve do kraja. Full protok, inox. Imam joj prilagoditi crijeva sa intercoolera i TIP i finalno utezanje ispod haube i onda pravac na valjke bravo2
Medjutim, sad je sve rijesio svoje obaveze pa sam ga uzeo pod svoje da i meni zavrsi.
Pocelo se sa izradom downpipe-a sa turba 76mm sa redukcijom na 60mm i tako sve do kraja. Full protok, inox. Imam joj prilagoditi crijeva sa intercoolera i TIP i finalno utezanje ispod haube i onda pravac na valjke bravo2
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Hardverski dijelovi posla su zavrseni. Auto je slozeno nazad, sad je ostao samo softverski dio tuninga - mapiranje bravo2
Drug je ostavio malo izvucenije zavrsetke nazad naspram branika, to mi se bas nesto i ne svidja ali kaze da je namjerno uradio da ne cumura vele po zadnjem kraju. Ako bude imalo efekta ostavljam, ako ne onda cu ih uvuci malo. Zasad neka ih u ovom obliku dok ne vidim kolicinu dima poslije remapa.
Sad za sad, auto je dosta bucniji nego sto je prije bio, na moje opce veselje nema "sove", zadovoljan sam.
Drug je ostavio malo izvucenije zavrsetke nazad naspram branika, to mi se bas nesto i ne svidja ali kaze da je namjerno uradio da ne cumura vele po zadnjem kraju. Ako bude imalo efekta ostavljam, ako ne onda cu ih uvuci malo. Zasad neka ih u ovom obliku dok ne vidim kolicinu dima poslije remapa.
Sad za sad, auto je dosta bucniji nego sto je prije bio, na moje opce veselje nema "sove", zadovoljan sam.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post:
- ElComandante91
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
Svaka cast na radovima
Ne bi lose bilo da sad to sve fino slikas, da upotpunimo sliku auta
Ne bi lose bilo da sad to sve fino slikas, da upotpunimo sliku auta
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Avicii za post:
- ElComandante91
- tibor987
- Aktivan član
- Postovi: 62
- Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
- Lokacija: Mostar
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDI
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Skoda Fabia vRS OEM+
[mention]Avicii[/mention] Kako mislis ? Mogu nekad iz kanala auspuh uslikati a ovo ostalo je sve duboko u drobini ispod haube. Jedva okom vidis, tako da slabo ce se dati uslikati ako mislis na dijelove nanovo ugradjene ?