307 veliki problem
-
- Početnik
- Postovi: 45
- Pridružen/a: 23. svi 2017, 16:03
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 16V 100 KW
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
307 veliki problem
Zdravo. Radi se o peugeot 307 2.0 HDI 100 kwh, 2005 godina, nije face lift. Ovaj problem se desava drugi put. Naime naletio sam preko neke lokve i nakon toga mi je upalio gresku abs-esp, auto sam vozio sasvim normalno ali kada sam ga ugasio nije mogao da upali. Kada je skopacan na dijagnostiku prikazaivao je gresku radilice, pritiska goriva, map-a, i niz nekih random gresaka. Prvi put je problem rjesen tak osto su skinuti svi dzekovi, kao i abs pumpa, ispuhana je voda kompresorom, sve je vraceno nazad, greske izbrisane sasvim normalno i auto je upalilo.
Drugi put ista stvar, ista bara, iste greske samo sto ovaj put neda dijagnostika da se greske izbrisu i auto ne moze da upali. Stavljena je druga ABS pumpa, koja je kodirana ali problem nije rijesen. Mijenjan je senzor radilice, bregaste, pritiska goriva ali bez uspjeha. Glavni problem i glavna greska na dijgnostici je ta sto prikazuje da nema napajanja senzora radilice. Takodjer auto vergla sasvim normalno ali ne prikazuje obrtaje. Stavljan je ispravan senzor radilice s drugog auta ali nije do njega.
Jedino sto mi pada na pamet jeste dzek u koji se kopca seznor radilice, kutija sa osiguracima (korodirani pinovi) i na kraju BSI. Auto je vec 15 dana kod majstora i niko nema pojma o cemu se rad.
Dal ii je nko imao slican problem? Hvala.
PS svi osiguraci su uredu
Drugi put ista stvar, ista bara, iste greske samo sto ovaj put neda dijagnostika da se greske izbrisu i auto ne moze da upali. Stavljena je druga ABS pumpa, koja je kodirana ali problem nije rijesen. Mijenjan je senzor radilice, bregaste, pritiska goriva ali bez uspjeha. Glavni problem i glavna greska na dijgnostici je ta sto prikazuje da nema napajanja senzora radilice. Takodjer auto vergla sasvim normalno ali ne prikazuje obrtaje. Stavljan je ispravan senzor radilice s drugog auta ali nije do njega.
Jedino sto mi pada na pamet jeste dzek u koji se kopca seznor radilice, kutija sa osiguracima (korodirani pinovi) i na kraju BSI. Auto je vec 15 dana kod majstora i niko nema pojma o cemu se rad.
Dal ii je nko imao slican problem? Hvala.
PS svi osiguraci su uredu
-
- Početnik
- Postovi: 45
- Pridružen/a: 23. svi 2017, 16:03
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 16V 100 KW
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: 307 veliki problem
Update. Riknuo BSI. Ne kupujte nikada francuza sa Siemens elektronikom, smece. Samo Bosch dolazi u obzir.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: 307 veliki problem
Da, Siemens je dosta loš, zato sa ga i prestali koristiti. Mislio sam da je to prestalo i prije 2005 godine. Hajd bar si našao šta je problem.
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
-
Re: 307 veliki problem
Eb ga,ne razumijem ovo,upo si 2 puta u lokvu,majstori su izmajmunisali 600 poteza na autu,bsi nije cigla,panj,plus auto je star 20 ak godina,mora nekad nešto riknuti.Admir990 je napisao/la:Update. Riknuo BSI. Ne kupujte nikada francuza sa Siemens elektronikom, smece. Samo Bosch dolazi u obzir.
P.s imao siemens elektorniku,covjek prije mene 8 g,vozio,ja 2 godine,kolega poslije jos 2 i auto prodan,nikad problem.
Poenta,nema pravila i ne zna se uopšte koja je bolja,koja lošija,auto je,kvari se. Tačka
Poslano sa mog Mi Note 10 Lite koristeći Tapatalk
- Ovi su korisnici zahvalili autoru karabajastart za post:
- nace
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: 307 veliki problem
Vjerovatno voda prouzrokovala kratki spoj negdje, moze se desiti bilo kad i bilo gdje, valja provjeriti gdje je uzrok prije nego opet harakiri odradi 

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
- nace
- Aktivan član
- Postovi: 123
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
- Lokacija: Tesanj
- Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
- Ima zahvala: 19 puta
- pohvaljen: 15 puta
- Kontakt:
-
-
- Početnik
- Postovi: 45
- Pridružen/a: 23. svi 2017, 16:03
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 16V 100 KW
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: 307 veliki problem
uzrok je pumpa viskog pritiska, ili je naknadno ona otisla nakon beskonacnog verglanja u prazn, niko niej siguran. Uglavnom auto fino ide, dise ponovo, BSI je programiran i stavljen.
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-