Radna temperatura

Odgovori
Avatar
eltadei
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 16. sij 2022, 21:01
Lokacija: Doboj
Vozim: Ostalo
Vozim: 308 SW
Motor: 1.6 eHDI 82KW
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 0
garage

Radna temperatura

Post Postao/la eltadei »

Pozdrav,
U pitanju je Peugeot 308, 2012. Godina, 82 kw. Puštalo je vodu na račvi sa strane u kojoj je termostat. E sad, nakon zamjene tog kompleta, odnosno termostata, radna temperatura rijetko da prelazi 80 stepeni, uglavnom je između 70-80. Pored toga, neposredno nakon zamjene termostata, počelo mi je izbacivati grešku rizika začepljenja DPF-a. Da li postoji mogućnost da termostat nije odgovarajući i da to ne dostizanje radne temperature utiče na regeneraciju DPF-a? Grijanje je isto kao prije, nije oslabilo.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2456
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 159 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la mara- »

Nisam 100% siguran, ali ima smisla da ne može uraditi regeneraciju ako ne može da postigne temperaturu. Pa koliko ti je prije bila radna? Obično dizel Peugeot drži na oko 80 temperaturu, ali ako ti pada sa 80 i ne može tu da je održava, onda nije dobar termostat.
Ovi su korisnici zahvalili autoru mara- za post:
eltadei
Avatar
Anonboi1337
Aktivan član
Postovi: 79
Pridružen/a: 02. ruj 2022, 21:21
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 207
Motor: 1.4 HDI 50kw
Ima zahvala: 4 puta
 pohvaljen: 13 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la Anonboi1337 »

Istina, meni na 207ci je uvijek 80ak, ono ako je baš vruce i neka kolona se ufati ona dode do 90.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Anonboi1337 za post:
eltadei
Avatar
eltadei
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 16. sij 2022, 21:01
Lokacija: Doboj
Vozim: Ostalo
Vozim: 308 SW
Motor: 1.6 eHDI 82KW
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 0
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la eltadei »

mara- je napisao/la: 26. stu 2023, 17:48 Nisam 100% siguran, ali ima smisla da ne može uraditi regeneraciju ako ne može da postigne temperaturu. Pa koliko ti je prije bila radna? Obično dizel Peugeot drži na oko 80 temperaturu, ali ako ti pada sa 80 i ne može tu da je održava, onda nije dobar termostat.
Sad dolazi na 80, malo iznad. Uglavnom, ne pada ispod 80, to sam upratio. Izgleda da je DPF vjerovatno stradao, uzimajući u obzir da je 2x ispiran mašinski. Bar tako govori mehaničar.
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 965
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la StefanMD »

Ja nisam nesto optimista za to masinsko ciscenje, ako ga vozilo samo ne moze regenerisati opet ce se zacepiti, sta god bio uzrok.
Po meni samo gasenje, ako pravi problem, iako nisam do sada vidjao na tim motorima...
Ovi su korisnici zahvalili autoru StefanMD za post:
eltadei
slika
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2327
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la Tom »

Ono što je karakterisiticno za masinsko pranje jeste da samo saće unutar filtera ostane mokro/vlažno i raspadne se u sitnije komade i nastavi praviti isti problem...

Nekoliko puta sam vidio filtere koji su skidani neposredno nakon pranja, jer se problem ponovo pojavio, i ispostavilo se da je saće u komadiće.

Resenje je u masini koja nakon pranja na poseban nacin osuši, ali takvih je vrlo kalo u upotrebi.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Tom za post:
eltadei
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
krajo
Iskusan član
Postovi: 889
Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
Lokacija: Prnjavor
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Pežo 308 T9
Motor: 1.6HDI 68kw
Ima zahvala: 162 puta
 pohvaljen: 139 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la krajo »

Bem ti ova današnja moderna auta.
Da bi riješio određene kvarove,pribjegava se koje kakvim rješenima da isključuješ-izbacuješ fabričke dijelove.Katastrofa.
Šta li je tek sa električnim autima.
Ovi su korisnici zahvalili autoru krajo za post:
eltadei
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 965
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la StefanMD »

EU norme kolega, nista cudno, ne bi me cudilo da ce jos malo traziti da izlazi cist kiseonik iz auspuha...
slika
Avatar
krajo
Iskusan član
Postovi: 889
Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
Lokacija: Prnjavor
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Pežo 308 T9
Motor: 1.6HDI 68kw
Ima zahvala: 162 puta
 pohvaljen: 139 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la krajo »

StefanMD je napisao/la: 03. pro 2023, 20:23 da izlazi cist kiseonik iz auspuha...
Električna auta.Neće još puno proći vremena i to će biti stvarnost.

Ma znam da je to zbog normi i sličnih sranja, što nam mažu oči.
Ali samo komentarišem.
Ovi su korisnici zahvalili autoru krajo za post:
eltadei
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 965
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Radna temperatura

Post Postao/la StefanMD »

Rado bih posjedo bilo kakvu Teslu, model 3, S, X, ali nema se para, jos je to preskupo za nas standard nazalost.
slika
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”