Peugoet 508 - engine fault repair needed
- Veki2808
- Početnik
- Postovi: 29
- Pridružen/a: 24. sij 2017, 13:55
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDi 110kW
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 3 puta
Peugoet 508 - engine fault repair needed
Pozdrav,
Nakon duzeg vremena prvi problem sa 508-om .
Nakon krace voznje po gradu na display mi izbacuje gresku "Engine fault repair needed" .
Odlaskom do majstora utvrdili smo da je rijec o greski "Ancillary drive belt break imminent" error code P1383.
Pregledali smo remen izgleda ok.
Da li je neko ima slicna iskustva sa greskom ovog tipa? Pretrazujem internet al upuce na razlicite mogucnosti problema, interesujeme da li je neko od clanova imao neko slicno iskustvo?
Hvala unaprijed...
Nakon duzeg vremena prvi problem sa 508-om .
Nakon krace voznje po gradu na display mi izbacuje gresku "Engine fault repair needed" .
Odlaskom do majstora utvrdili smo da je rijec o greski "Ancillary drive belt break imminent" error code P1383.
Pregledali smo remen izgleda ok.
Da li je neko ima slicna iskustva sa greskom ovog tipa? Pretrazujem internet al upuce na razlicite mogucnosti problema, interesujeme da li je neko od clanova imao neko slicno iskustvo?
Hvala unaprijed...
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2457
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 162 puta
- pohvaljen: 293 puta
Re: Peugoet 508 - engine fault repair needed
Nemam iskustva, ali sam kratko guglao, i pronađoh da postoji u ECU brojač za remen alternatora, koji ti javi da ga mjenjaš nakon određenog vremena/kilometara. Ako nikad nije mjenjan, možda je vrijeme, a ako smatrate da ne treba, onda dijagnostikom treba resetovati taj interval.
- Veki2808
- Početnik
- Postovi: 29
- Pridružen/a: 24. sij 2017, 13:55
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDi 110kW
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 3 puta
Re: Peugoet 508 - engine fault repair needed
I ja sam nasao nesto slicno za ovu gresku, al moze biti i do nekih senzora na bregastoj ili radilici.
Veliki servis je radjen na nekih 186000 km(trenutno 203000) tada je zamjenjen set zupcastog remena i mikrosistem, al ne vjerujem da je resetovan tad taj brojac...
Probali smo izbrisat tu gresku, al kako vidim na internetu ta greska se ne moze tek tako izbrisat/resetovat.
Spominje se neki specifican software DIABOX da bi se to moglo resetovat, ako je uposte do tog
Veliki servis je radjen na nekih 186000 km(trenutno 203000) tada je zamjenjen set zupcastog remena i mikrosistem, al ne vjerujem da je resetovan tad taj brojac...
Probali smo izbrisat tu gresku, al kako vidim na internetu ta greska se ne moze tek tako izbrisat/resetovat.
Spominje se neki specifican software DIABOX da bi se to moglo resetovat, ako je uposte do tog
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 760
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 157 puta
Re: Peugoet 508 - engine fault repair needed
Čime ste uopšte očitavači greške, pretpostavljam neka univerzalna dijagnostika?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2457
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 162 puta
- pohvaljen: 293 puta
Re: Peugoet 508 - engine fault repair needed
Ma ništa od toga, mora originalna dijagnostika, Diagbox, da se resetuje brojač. To imaju bolji majstori koji se bave servisiranjem Peugeota ili ovlašćeni servis.
- Veki2808
- Početnik
- Postovi: 29
- Pridružen/a: 24. sij 2017, 13:55
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 HDi 110kW
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 3 puta