Peugeot 308 II 2014, problem sa lampicom STOP i akumulator

Odgovori
Avatar
Bruno308
Početnik
Postovi: 2
Pridružen/a: 28. vel 2024, 21:01
Lokacija: Francuska
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 1.6 blueHDI 65KW
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 0
garage

Peugeot 308 II 2014, problem sa lampicom STOP i akumulator

Post Postao/la Bruno308 »

Pozdrav ekipa, nakon kratkog predstavljanja da pojasnim i svoj problem, gledao sam po forumima i nasao sam par mogucnosti al bili su strani forumi pa bih volio cuti malo i nase ljude, da ne duljim prije cca 2 mjeseca pocele su se palit lampice STOP i akumulator, buduci da je vrijeme zamjene akumulatora podudaralo, to sam odradio. Par dana nakon opet su se pocele palit nasumicno lampice znak STOP i akumulator i nakon cirka 5 minuta voznje ugase se, i tako sam vozio nekih mjesec dana bez ikakvih problema s paljenjem. Buduci da me smorilo otisao sam kod majstora da bi ustanovio da ne puni dovoljno - 12.1V, tako da smo i alternator zamjenuli. I evo ga par dana nakon opet isti problem, lampice STOP i akumulator se upale i ugase nakon izvjesnog vremena. Da li je netko imao slican problem ? I da, svaki put kad bi auto bilo kod majstora greske ne bi bilo, tako da se nije mogao spojiti da provjeri greske. Veliko hvala
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2456
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 159 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Peugeot 308 II 2014, problem sa lampicom STOP i akumulator

Post Postao/la mara- »

Pa je li sada nakon drugog alternatora provjereno punjenje? Takođe, na minus klemi ima neke elektronika, ona često strada pa tako prijavljuje problem sa punjenjem.
Ovi su korisnici zahvalili autoru mara- za post:
Bruno308
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2327
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Peugeot 308 II 2014, problem sa lampicom STOP i akumulator

Post Postao/la Tom »

Jesam ja identičan. Na istom modelu. Pisao sam o tome u pitanjima za seriju 3.

Električar mi je provjerio punjenje i rekao da savršeno puni , ali da mi akumulator nema kapaciteta, da je na izdisaju, bio je star 2 godine i 11 mjeseci, ja sam reklamirao akumulator, dobio novi, ali se greska ponovila posle par dana.

Onda mi je Mara pomenuo ovu elektroniku na minus klemi, ona je u osnovi neki regulator za Start&Stop sistem, ima je na svakom SS vozilu. Masovno prijavljuju njen defekt na stranim forumima.

Kako imam nekoliko vozila iz PSA grupe skinuo sam klemu za 308 i zamijenio je sa C4, ovu sa c4 stavio na 308.

Vozio sam c4 i nije bilo nikakvih gresaka, tako da problem nije bio ni u toj elektonici vec u samom dovodu do nje.

Naime položaj, dzeka koji je skopcan na - klemu je jako los fabrički kod 308, od vibracija zice na samom izlazu iz dzeka diraju plastiku iznad i grebu plastičnu zastitu, a onda i gube kontakt. Ja sam primijetio da mi se cesce pali greska posle pranja ili kiše, vjerovatno je vlaga/voda spajala.

Izolovao sam obije zice na dzeku ponovo, ostavio - klemu sa c4 jer mi je mrsko bilo vraćati sve. Vise se nije palila greška.

U pilogu slika krivca:slika
Ovi su korisnici zahvalili autoru Tom za post:
Bruno308
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”