Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
- sssaaajjj
- Početnik
- Postovi: 9
- Pridružen/a: 07. vel 2022, 23:10
- Lokacija: Cacak
- Vozim: 307
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Da li su isti farovi od ristajling modela i starijeg modela isti. ?Pezo 307.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 240 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Da odgovorim, izgleda je bio problem u - klemi , na njoj ima elektronika za start-stop, i ona cesto pravi problem na ovim PSA modelima, kod mene je izgleda problem bio do samog dzeka na kkji idu 2 žice , zice su se ogolile i jedan pravila problem kad je vlaga.Tom je napisao/la:Jel neko mijenjao remenicu alternatora na 1.6 e-hdi, od 2015 na ovamo? Pitam jer vidim da je zavarena fabrički za osovinu koja ide u alternator.
Druga stvar, povremeno mi se upali Stop znak i lampica za akumulator, u sred vožnje, traje par minuta i ugasi se. Obicno kad dodam gas. Na 308 t9 1.6. Akumulator je nov, alternator je provjeravan, puni odlično.
Ima li neko ideju?
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Dani
- Aktivan član
- Postovi: 95
- Pridružen/a: 15. svi 2018, 08:35
- Lokacija: BL
- Vozim: Peugeot 308
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 33 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Uzeo sam 308 2018 god 1.6 GT Line automatik.
Zanima me zamjena servis mjenjaca, tj zamjena ulja.
Da li je neko radio to?
Neko kaze da se mijenja, neko ne.
Nema mi logike da se ulje u mjenjacu nikad ne mijenja.
Zanima me zamjena servis mjenjaca, tj zamjena ulja.
Da li je neko radio to?
Neko kaze da se mijenja, neko ne.
Nema mi logike da se ulje u mjenjacu nikad ne mijenja.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2463
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 166 puta
- pohvaljen: 297 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Ja radio već dva puta. Peugeot kaže da ne treba, ali to je naravno suludo, ništa nije vječno. AISIN, od koga uzimaju mjenjač, preporučuje izmjenu svakih 60.000 kilometara.
- Dani
- Aktivan član
- Postovi: 95
- Pridružen/a: 15. svi 2018, 08:35
- Lokacija: BL
- Vozim: Peugeot 308
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 33 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Koliko te izasla zamjena?
Meni su u servisu 270 KM rekli, naravno ne u ovlastenom.
Meni su u servisu 270 KM rekli, naravno ne u ovlastenom.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2463
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 166 puta
- pohvaljen: 297 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Ulje 180 maraka, 10 litara, napravljene 3 parcijalne promjene po 3 litra, pošto se ne može sve ispustiti, ja to nisam mašinski radio. Ruke 30 maraka.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 240 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Mara citah tvoje postove oko zamjene ulja na UK forumu, bilo bi dobro da napišeš ovdje jedan post i priblizis tematiku kad budes imao vremena i objasnis proceduru, oznaku ulja, resetovanje o kojem nisam nista znao...
Ono sto sam ja primijetio je da je ispuštanje ulja vrlo lako, jedan čep sa donje strane na torex kljuc cini mi se, a onda se odvrne sa ključem 17.
Prije toga treba skinuti i cep za sipanje, koji je sa gornje strane mjenjača, vidjiv je iz motornog prostora, trebalo bi da je kod svih roze bolje(kod mene na 308 i c4 jeste roz).
Ono sto sam ja primijetio je da je ispuštanje ulja vrlo lako, jedan čep sa donje strane na torex kljuc cini mi se, a onda se odvrne sa ključem 17.
Prije toga treba skinuti i cep za sipanje, koji je sa gornje strane mjenjača, vidjiv je iz motornog prostora, trebalo bi da je kod svih roze bolje(kod mene na 308 i c4 jeste roz).
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2463
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 166 puta
- pohvaljen: 297 puta
- MuxBH28
- Početnik
- Postovi: 46
- Pridružen/a: 01. ruj 2021, 21:22
- Lokacija: Ilijas
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79kW
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 6 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Gdje se nalazi buzzer za pojas?
Prije sam imao one warning beeps, ali mi je prestalno to raditi, a nije isklj preko dijagnostike. Gdje se nalazi taj buzzer, mozda je on problem?
Prije sam imao one warning beeps, ali mi je prestalno to raditi, a nije isklj preko dijagnostike. Gdje se nalazi taj buzzer, mozda je on problem?
Peugeot 307 HDi 79kW Dizel 02'
- sakibn
- Početnik
- Postovi: 44
- Pridružen/a: 03. stu 2017, 08:00
- Lokacija: bijeljina
- Vozim: peugeot 3008
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 5 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Zna li neko ima li za peugeot 3008 virtual kokpit otključavanje nekih skrivenih opcija,moj na primjer nema podešavanje boje teme,a na youtubu vidim da to neki auti vjerovatno sa boljom opremom imaju?Na primjer bmw,vw ima dosta toga što može da se uključi,što nije uključeno.
- Boosterns
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 13. stu 2023, 23:05
- Lokacija: Novi Sad
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 blueHDI 150ks
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 1 put
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Pozdrav,
Pokusacu ukratko da objasnim svoj problem. Imao sam problema sa AdBlue i nakon mnogo mozganja odlucim se ipak za softversko gasenje. Nedugo posle toga na autoputu mi izbaci gresku "engine fault: Repair needed" , odem u Pezoa da mi ocitaju, izbaci gresku da je ulje razredjeno. Zovem coveka koji je gasio AB, kaze kada su radili mali servis nisu direktno u motornom racunaru ponistili servis ( sto je nelogicno da mora svaki put da se radi). Odradi decko to u servisu, i predjem nakon tog 200km i sada ponovo agonija sa istom greskom. Sada krece frljanje, ovaj sto je gasio AB kaze da je to navodno softverska greska za koju je Peugeot radio opoziv, s obzirom da sam ja sada gasio AB, trebao bih onda u ovlascenom uraditi update sofvera i nakon toga opet imam problem sa AB, da li onda promeniti komplet rezervoar pa vratiti sve na fabriku, zaista ne znam.. svi nesto nagadjaju ali nema pravog resenja. Sada su mi rekli da se proba sa menjanjem ulja i ponistavanjem greske pa videti da li ce to piti vodu.
Inace u pitanju je , 308 sw, 2018, 2.0 sa 150ks. Ako nesto neko zna ili je cuo vezano za takvu gresku razredjenosti ulja ( a da nije pomesao ulje sa vodom ili dizelom). Hvala
Pokusacu ukratko da objasnim svoj problem. Imao sam problema sa AdBlue i nakon mnogo mozganja odlucim se ipak za softversko gasenje. Nedugo posle toga na autoputu mi izbaci gresku "engine fault: Repair needed" , odem u Pezoa da mi ocitaju, izbaci gresku da je ulje razredjeno. Zovem coveka koji je gasio AB, kaze kada su radili mali servis nisu direktno u motornom racunaru ponistili servis ( sto je nelogicno da mora svaki put da se radi). Odradi decko to u servisu, i predjem nakon tog 200km i sada ponovo agonija sa istom greskom. Sada krece frljanje, ovaj sto je gasio AB kaze da je to navodno softverska greska za koju je Peugeot radio opoziv, s obzirom da sam ja sada gasio AB, trebao bih onda u ovlascenom uraditi update sofvera i nakon toga opet imam problem sa AB, da li onda promeniti komplet rezervoar pa vratiti sve na fabriku, zaista ne znam.. svi nesto nagadjaju ali nema pravog resenja. Sada su mi rekli da se proba sa menjanjem ulja i ponistavanjem greske pa videti da li ce to piti vodu.
Inace u pitanju je , 308 sw, 2018, 2.0 sa 150ks. Ako nesto neko zna ili je cuo vezano za takvu gresku razredjenosti ulja ( a da nije pomesao ulje sa vodom ili dizelom). Hvala
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 240 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Ja tipujem da nije dobro urađeno gašenje AB-a.
Pokušaj svakako sa zamjenom ulja i filtera, ulje se kod novoh dizela veoma često razrijedi sa naftom tako sto prilikom regeneracije sistem upumpa više nafte da bi se postiglo veca temperatura/sagorevanje, dio te nafte se provuče karikama zajedno sa uljem u karter/sistem.
To se može primijetite tak osto nivo ulja na mjeracu poraste nagon regeneracije partukularnog.
Opet mislim da ovdje to nije slučaj, vec da je nesto u mapi bag nakod AB.
Dogovori se sa gospodinom, uradi nedje drugo novu mapu sa gašenjem, naravno objasni im zasto, ako se rijesi proboem neka ti vrati pare, ti ih daj drugom.
Pokušaj svakako sa zamjenom ulja i filtera, ulje se kod novoh dizela veoma često razrijedi sa naftom tako sto prilikom regeneracije sistem upumpa više nafte da bi se postiglo veca temperatura/sagorevanje, dio te nafte se provuče karikama zajedno sa uljem u karter/sistem.
To se može primijetite tak osto nivo ulja na mjeracu poraste nagon regeneracije partukularnog.
Opet mislim da ovdje to nije slučaj, vec da je nesto u mapi bag nakod AB.
Dogovori se sa gospodinom, uradi nedje drugo novu mapu sa gašenjem, naravno objasni im zasto, ako se rijesi proboem neka ti vrati pare, ti ih daj drugom.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 968
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 103 puta
- pohvaljen: 131 put
Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 3
Odmah od starta, ta suplja prica da nije ponisten mali servis "direktno u motornom racunaru", koji se na Pezou ponistava bez ikakve dijagnostike i bilo cega, meni odmah budi sumnju. Vozio sam 5 godina 308 2.0 i ja nisam cuo za tu softversku gresku, niti su mi radili ikakvu nadogradnju sem jedne koja je imala veze sa radnom temperaturom motora.
Kod koga si gasio AdBlue u NS, je li neka poznata kuca ili u nekoj garazi?! Koliko si platio?
Znam sigurno za vise od jednog slucaja gdje je nakon gasenja AdBlue na 2.0 motorima stradao FAP filter, a sve zbog nestrucnog gasenja. Ti sistemi rade nezavisno, ali ako ti neko sfuseri zna zajebati i regeneraciju FAP filtera...
Tom je dobro rekao, ja bih pokusao odvesti kod nekog drugog da pogleda, iako valjda 95% tih "strucnjaka" samo ocita mapu i posalje nekome vani ili na server koji mapu automatski obradi, veze oni nemaju sta je radjeno u mapi.
Za kraj da kazem, zamjena komplet rezervoara ne rjesava problem trajno, bilo je ovdje na forumu slucajeva da su ljudi mijenjali sve i placali veliku cifru da bi se isti problem opet javio nakon isteka garancije...
Kod koga si gasio AdBlue u NS, je li neka poznata kuca ili u nekoj garazi?! Koliko si platio?
Znam sigurno za vise od jednog slucaja gdje je nakon gasenja AdBlue na 2.0 motorima stradao FAP filter, a sve zbog nestrucnog gasenja. Ti sistemi rade nezavisno, ali ako ti neko sfuseri zna zajebati i regeneraciju FAP filtera...
Tom je dobro rekao, ja bih pokusao odvesti kod nekog drugog da pogleda, iako valjda 95% tih "strucnjaka" samo ocita mapu i posalje nekome vani ili na server koji mapu automatski obradi, veze oni nemaju sta je radjeno u mapi.
Za kraj da kazem, zamjena komplet rezervoara ne rjesava problem trajno, bilo je ovdje na forumu slucajeva da su ljudi mijenjali sve i placali veliku cifru da bi se isti problem opet javio nakon isteka garancije...