Peugeot 307 2.0 HDi 2002

Odgovori
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Peugeot 307 2.0 HDi 2002

Post Postao/la Phantom »

slika

Peugeot 307 javnosti je po prvi put predstavljen na salonu automobila Mondial de l'Automobile u Parizu 2000. godine, kao prototip nazvan 307 Prométhée. Prvi serijski modeli na europskim su se tržištima pojavili tokom 2001. godine. Peugeot 307 nasljednik je modela Peugeot 306.

Krajem 2001. godine Peugeot 307 proglašen je Europskim automobilom godine za 2002. godinu. Osim u Europi, ovaj je automobil bio dostupan i na mnogim izvaneuropskim tržištima, primjerice u Južnoj Americi, Meksiku, Aziji, Australiji i Novom Zelandu.

2005. godine predstavljeni su modeli s potpuno izmijenjenim prednjim dijelom, dizajniranim po uzoru na Peugeot 407. Peugeot 307 u Europi se prestao proizvoditi tokom 2008. godine, kada ga je već bio naslijedio Peugeot 308, koji je javnosti po prvi put predstavljen u ljeto 2007. godine.

slika

Motor
Za ovaj članak korišten je Peugeot 307 ph1, kojeg snadbijeva dizelski 2.0 motor. Jačina motora je 79 kw/110 ks i 250 Nm obrtnog momenta. 307 razvija brzinu od 0-100 km/h za 11.8 sekundi, te mu je maksimalna brzina ograničena na 188 km/h. Ovi motori su poznati po izdržljivosti, dobrim performansama i maloj potrošnji. Tako da 307 u gradskoj vožnji troši 7 l/100 km, dok na otvorenim putevima (magistralnim i auto putevima) potrošnja pada na 4.2 l/100 km. Prosjek potrošnje 307 je 5.2 l/100 km.

slika

Dizajn
Što se tiče dizajna, ne bih pogriješio kada bih rekao da je 307 jedan od najljepših modela u svojoj klasi. Karakterističan Peugeot-ov prednji dio i veliko vjetrobransko staklo privlači poglede mnogih i nakon 13 godina. Peugeot je na 307 odlučio da "izbaci" treći prozor i time dobio ojačani C-stub, što čini ovaj model sigurnijim. Izražena visina 1.510 mm i naravno izražena širina 1.730 mm čine 307 automobilom koji ulijeva povjerenje.

slika

Unutrašnjost
Jako komforna unutrašnjost, omogućava nam da bez problema prevezemo 5 odraslih osoba i na duže relacije.
Recaro fabrička sjedala sa polu-kožom i grijačima, čine svaku vožnju udobnom i ne dozvoljavaju Vam da se umorite. Veliko vjetrobransko staklo osim što ima minimalan koeficijent otpora vazduha 0.29, ima i veoma dobru preglednost, smanjuje umor i naprezanje tokom vožnje.
Prtljažnik je u standardima klase sa kapacitetom od 340l. Kapacitet se povećava prilikom preklapanja stražnjih sjedala, tako da sa 340l dobijemo 1.300l. Manje predmete možemo fiksirati mrežicom, koja je dolazila u serijskoj opremi.

slika

Sigurnost
307 je dolazila sa 4x ventilirajuća diska, koji jako dobro obavljaju svoj posao. Naravno tu su i mnogi električni pomagači kao što su:
ESP - EL. program stabilnosti
ABS kojem pomaže EBD - raspodjelom sile kočenja
BAS - Sistem pomoći pri kočenju
Tu je naravno i 6x zračnih jastuka (prednjih, bočnih i zračne zavjese).

slika

Ulaganja
Naravno kada se kupuje polovno vozilo ne možemo očekivati da nemamo nikakvih ulaganja, neko ima manje a neko više. Od stanja polovnog vozila zavisi kako su se prethodni vlasnici brinuli o vozilu. 307 o kojem pišemo kupljen je 2013. sa 179.000 km na satu, a trenutno ima 209.000 km. Za 2 godine i pređenih 30.000 km vlasnik je uradio sledeće:
Skinut FAP filter, promijenjena 1 kugla, 1 krajnica i spona, 1 stabilizator, 2 zadnja selena, zadnje opruge, nosač motora, remenica alternatora, 1 šolja amortizera i naravno redovno rađeni mali servisi na 10.000km.

slika

Savjeti pri kupovini
Naravno pri svakoj kupovini polovnog vozila savjetujemo da odradite dijagnostiku. Kada je riječ o 307 obratite pažnju na sledeće:
- FAP filter
- Farove
- Gepek
- Mjenjač
- Stanje dvomasenog zamajca

slika

Prednosti i mane
slika

Cijena
Naravno što nas sve interesuje jeste cijena. Cijene za polovna vozila uvijek "variraju", tu utiču mnogi faktori kao što je oprema, kilometraža, da li je udaran i sl. Tako da za 307 2.0 Hdi, 2002. godište sa 209.000km na satu, sa malo boljom opremom (Elektro paket: 4x el.podizača, el.retrovizori sa grijačima, sklopivi retrovizori, 6x airbag, ABS, ESP, Digitalna klima, Tempomat, 16'' alu felge, Recaro fabrička sjedišta sa polu-kožom, policama na izvlačenje(naprijed), grijačima(naprijed) i naslonom za ruku(naprijed/nazad), Xenon svjetla (5000K), prskalice za farove) potrebno je izdvojiti od 6.000 KM do 7.000 KM.

slika
Peugeot Club BiH
Motion & Emotion
Odgovori

Natrag na “Portal”