Stranica: 1/1.

LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 19. sij 2016, 20:44
Postao/la Phantom
slika

U Sarajevu je predstavljen Peugeot 308 GTi. 308 GTi predstavlja sportsku verziju visokoserijskog i uobičajenog Peugeotovog kompakta posljednje generacije.

Ovaj susret ujedno je iskorišten da domaćini javnost upoznaju sa potpuno novom strukturom nastupa Peugeota u BiH.


slika

Peugeot 308 GTi predstavlja duhovno naslijeđe Peugeotovih sportskih korijena započetih još 1981. godine. Jedan takav, nažalost samo za gledanje, ali ne i za vožnju, bio je izložen ispred hotela u kojem se odvijala teorijska nastava za nekoliko bh. novinara. Od tada pa do danas Peugeot bilježi nastupe na svim automobilskim sportskim poprištima kao što su takmičenja na reliju Paris-Dakar, 24 sata le Mansa, Formuli 1, WRC-u, WTCC-u, Pikes Peak i drugim manje eksponiranim. Jedini ciljevi ovog brenda u svim oktanskim sportovima u kojim su nastupali bila je implementacija tehničkih rješenja nastalih eksperimentima na sportskim modelima u serijske modele. Konačno tako je nastala cijela plejada modela sa sufiksom GTi iako su imali malo sličnosti sa modelima koji su nastupali u pijesku Afrike, na serpentinama iznad Monte Carla ili, na 4.300 metara visokom Pikes Peaku.

Konačno, 308 GTi predstavlja uglađenog uličnog borca koji se performansama i stilom može suprotstaviti VW Golfu GTI-ju, Fordu Focusu ST-u, Opelu Astri OPC, Seatu Leonu Cupri ili Renaultu Meganeu RS-u.

Jožko Tomšič, generalni direktor Peugeot Slovenija d.o.o. i Citroen Slovenija d.o.o.: “Za BiH imamo ambiciozne planove. U ovoj godini planiramo prodati 500 primjeraka Peugeota, u što ubrajamao i putnička i laka komercijalna vozila.”

Peugeot 308 GTi predstavljen je prije nešto više od pola godine na “festivalu brzine” u Goodwoodu. U njemu je još tada bio 1,6-litarski benzinski motor prvobitno razvijen i ugrađivan u model RCZ-R sa 250 KS. U ovom GTi-ju razvija 270 KS, što je gotovo najviše u klasi. Motor je potpomognut turbopunjačem, razvija 270 KS na 6.000 obr/min i 330 Nm dostupnih već na 1.900 obr/min. GTi do 100 km/h u stanju je stići sa samo nešto više od 6 sekundi, a kilometara iz mjesta preći za tek nešto više od 25 sekundi. Uz brojna tehnička rješenja na njemu su posebne Brembo kočnice sa prednjim samoventilirajućim diskovima prečnika 380 milimetara, četveroklipnim kliještima i stražnjim diskovima prečnika 268 milimetara. Peugeot 308 GTi ima najbolji odnos snage i težine u klasi – 4,46 kg na jednu KS, što mu daje određene prednosti. Između prednjih poluosovina je diferencijal torsen, što također umnogome poboljšava vozne karakteristike u zavojima.

Peugeot 308 GTi se u BiH prodaje po cijeni od 58.646 KM, no na početku prodaje uz promotivni popust cijena ovog automobila je 47.926 KM.

Peugeot 308 GTi biće dostupan kroz maloprodajnu mrežu sastavljenu od 8 prodajnih mjesta, koja će ubuduće podršku imati preko uvoznika iz Slovenije – Peugeot Slovenija d.o.o. To je naime, odluka uprave, pa će cijela maloprodaja ubuduće biti koordinirana preko ovog uvoznika.

Ova kompanija planira da u toku ove godina na tržištu BiH plasira oko 500 primjeraka automobila, što uključuje vozila iz kompletne strukture, dakle i putnička i laka komercijalna, što u ovim teškim ekonomskim vremenima predstavlja poprilično ambiciozan poduhvat.

slika

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 19. sij 2016, 20:52
Postao/la Tom
Da mi se kukavcu dovatit para za ovo, da param uši ovim getašima(vw) sa zvucnicima kroz grad! Koji je motor unutra? Čiji? Vidim 1.6, mislim ko ga je razvio, Pug ili neka kooperacija poput o e sa Bmw om u RC?

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 19. sij 2016, 21:10
Postao/la Struja
Izgleda da je i Peugeot u BiH popušio foru,kao i ASA auto,sad su izgleda "treca" ruka slovenci preuzeli glavnu ulogu...

Struja1921

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 19. sij 2016, 22:12
Postao/la mara-
Nisu popušili foru, tako sada svi proizvođaći auta praktikuju, a najbolje oni znaju zašto.

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 19. sij 2016, 22:51
Postao/la cviki
Nice

Poslano sa mog SM-J500FN koristeći Tapatalk

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 20. sij 2016, 09:50
Postao/la Harun
Mislim da je Peugeot napokon shvatio da im ne trebaju nekakve kooperacije sa drugim proizvođacima automobila. Vidimo sta su napravili kad su se rijesili Citroena i dali u ruke 308-cu onima kojima su se davno trebali obratiti, a to je Peugeot Sport (Oni su razvili motor).
Za one koji ne znaju Peugeot Sport je odjel Peugeot-a koji je zasluzan za Automobilske utrke i oni su pravili i ucestvovali sa svojim automobilima u mnogim takmicenjima od 1981. godine. Takmicenja kao sto su: F1; Le Mans; a pogotovo su se isticali u onome sto su po meni najbolji WRC; 2013. godine nakon vise od 30 godina su se vratili na Pikes Peak Hill Climb sa 208 T16( 887ks na 875kg) gdje su postavili novi rekord, a i svjedoci smo njihog nastupa u Reli Dakar-u.

Nadam se da ce Peugeot ovako nastaviti, jer su jedna od kompanija od kojih se mnogo ocekivalo (pogotovo nakon 205 gti), ali su negdje bili zapeli. Mislim da se nisu previse trebali vezati za Citroen pogotovo kad su jos krenuli raditi motor sa MINI-jem (BMW), ali su dokazali da znaju jos uvijek raditi "Hot Hatchback".
Svaka cast Peugeot Sportu :ok:

Jos kad bi u proizvodnju krenuo 308 R Hybrid gdje bi im bio kraj. :D

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 20. sij 2016, 10:43
Postao/la mara-
Kako misliš da su se riješili Citroena? Pa to je jedna firma.

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 20. sij 2016, 11:20
Postao/la Harun
Znam da su jedna firma Peugeot Société Anonyme (kolko se sjecam Peugeot je kupio nekad bankrotirani Citroen).
Mislio sam najvise na PSA motore, napravili su odlicne dizel motore za koje dobivaju brojne nagrade i stalno ih unapreduju. Ali nikad nisu imali nekog benzinca i auto koje je pravo GTi auto. Pokusali su sa ovim THP motorima na 308 i prozvali ih GTi, ali je to auto bilo po meni veliki promasaj.
E sad sa ovim novim 308 su se obratili svome odjelu koji imaju iskustva sa cetverocilindrasima, pogotovo u Reliju i mogu napraviti jedan dobar "Hot Hatchback".
Samo mi nije jasno zasto ranije Peugeot Sport nije bio ukljucen u serijske automobile, znamo kako se BMW proslavio sa svojim modelima M( motorsport).

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 20. sij 2016, 13:06
Postao/la Struja
Motor THP,kao i vecina nabildanih benzinaca je razvijena od strane BMW-a i tu je PSA grupacija najvise izgubila...Citroen takodjer ima dobar sport odjel,ako se ne varam godinama su neprikosnoveni u rally rakmicenjima,a sada c4 ellyse hara na utrkama...

Struja1921

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 20. sij 2016, 14:21
Postao/la kula
Fale mu dva slova da bi bio pravi :D

Re: LAVLJE SRCE ZAČETO PRIJE 35 GODINA

Postano: 20. sij 2016, 14:26
Postao/la dino
Dobri članci i informacije :ok:
Samo mi nije jasno što nisu zvali nas na prezentaciju.