
Kako stvari stoje, marka Peugeot želi da postane jedan od svetskih lidera po pitanju modela na struju, a u tu čast je predstavila novi logo. Naravno, dosadašnja značka kompanije je jedna od najpoznatijih u istoriji automobilske industrije pošto se koristi još od 1810. godine.
Pre nekoliko sedmica je osvanula vest da će unutar Stellantisa brendovi Peugeot i Opel predstavljati neku “zlatnu sredinu” i biti će pozicionirani iznad “radničkog” Fiata, ali ispod premijum brendova kao što su Alfa Romeo, DS i na iznenađenje mnogih, ispod Lancije.

Novo logo Peugeota nagoveštava takav pravac, pa iako je zadržao poznatog lava, definitivno je jednostavniji i elegantniji. Francuzi smatraju da slova moraju da budu prostija, a da sama fotografija mora da bude agresivna, pa umesto onih tradicionalnih amblema koje možemo da vidimo na BMW-u ili Volkswagenu, imamo ovakav kao na slikama.
Novi logo ćemo moći da vidimo na automobilima već ove godine, ali će ga zvanični izložbeno-prodajni saloni dobiti tek 2023. godine.

Mnogi vide ovaj potez kao svojevrsan indikator odobrenja serijske proizvodnje koncepta e-Legend koji je predstavljen upravo sa novom značkom, a koliko je popularan možda najbolje pokazuje podatak da je davnih dana započeta peticija s ciljem da ga vidimo u slobodnoj prodaji. Možemo se pohvaliti da smo i mi potpisnici iste.
[youtube][/youtube]
AutoRepublika
Tekst i fotografije preuzeti sa: https://autorepublika.com/2021/02/25/pe ... novi-logo/