Skidanje komandne table - Peugeot 106
- Kenwood
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:08
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 100 KW
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 9 puta
Skidanje komandne table - Peugeot 106
Sama pomisao na ovaj zahvat - smuči mi se, al' šta da se radi.... morao sam - nisam imao izbora !
Glavni inicijator skidanja table je bio prestanak rada žmigavaca, a da bi se to moglo sve prečešljati - mora se skinuti tabla (tako je bar na 106-ici) !
Bilo je tu još : raznih brkanja struje, ventilator kabine navukao smeća i lišća, mali hladnjak pun trunja, kablovi razbucani, osigurači i releji nisu bili na svom kućištu, otpala cijev od ventilacije, usmjerivači otkačeni - ma' HAOS živi !
Evo malo slika o ovome, a posle ću vam saopštiti lošu stranu ovog mog posla - koja se završila (hvala bogu) .... sretnim ishodom !
(Poslagani releji kako dolikuje i sve spakovano na jedno mjesto)
(Ovako je izgledalo kad sam skinuo tablu - sve razbacano)
(U rashladnom motoru kabine - trunja, pokoji kamenčić i raznog smeća)
(Usput i tabla oprana baštenskim crijevom)
E, to je to što se tiče table i šta je bilo ispod nje !
Ovako, sve ja to odradim kako treba, povežem sve, releje poslažem u kućište, osigurače pričvrstim (jer je sve otpalo) i skoro sklopim tablu !
Već je i noć skoro pala i riješm da nastavim sklapanje sutra !
U tom momentu nešto mi proleti kroz glavu da upalim auto - ja za ključ, a on samo vergla !???? puzz
Skenjam se kao siroče i nije mi jasno šta je sad, pregledam sve ali jok' .... nema šanse da upali !?!
Uletio sam na forum ovdje da potražim nešto slično - nebi li našao uzrok mog problema i naletim na kolegu Avicii-a, pa se malo sa njim konsultovao (pozdrav Avicii)
Vraćam mozak u nazad, međutim ništa konkretno mi ne pada na pamet jer sam siguran da ništa nisam prčkao oko struje - da jesam pa ajd' !
Zovnem prijatelja koji je auto-električar, dodje on - sve probamo, ali auto ne baca varnicu ! Meni je smrdilo kao da komp. ne očitava kod ključa - tako mi djelovalo, ali ZAŠTO !?
Ispričam ja sve mom prijatelju, da nisam ništa čačkao i on skine na kontakt bravi onaj plastični dio na bravi - raskopa ga i nađe namotaj u njemu koji u suštini ide oko ključa kad se ubaci u bravu !
Pogledamo na povećalu, a ono namotaj u prekidu !
Promućka se meni ovaj moj blesavi mozak i sjetim se da sam taj dio zakačio tablom dok sam je izvlačio ... zamislite koliko je to malo trebalo da se čovjek sjebe !?
Ja sav sretan a drug mi kaže, pa brate pukao je namotaj ! Ja mu kažem :"Lemio sam ja visokotonce, tako da mi je to mačiji kašalj - samo da je do toga, biće super" ! lol
Trebalo mi je oko 20 min. da to zalemim, otrčim do auta, postavim to i zaverglam .... UPALIO Francuz od prve !?
Nemogu da vjerujem da su napravili proizvodjači da autu toliko malo fali da nemože da upali - UŽAS !
Što je najgore - NIKAD mi nebi palo na pamet da to sa brave skinem i da pogledam !
Žao mi je što nisam slikao to dok sam lemio, jbg. bio sam u žurbi da vidim hoće li upaliti auto nakon nepunih 2 dana !?
Evo 2 slike tog malog govanjceta ... ja sam na drugoj slici iscrtao gdje je namotaj .... možda nekom ovo bude od koristi (nedao bog da mu se ovo desi)
To je to ljudi moji - ne prčkajte oko kontakt brave - na silu, polako oko nje kao po pi...i !
Glavni inicijator skidanja table je bio prestanak rada žmigavaca, a da bi se to moglo sve prečešljati - mora se skinuti tabla (tako je bar na 106-ici) !
Bilo je tu još : raznih brkanja struje, ventilator kabine navukao smeća i lišća, mali hladnjak pun trunja, kablovi razbucani, osigurači i releji nisu bili na svom kućištu, otpala cijev od ventilacije, usmjerivači otkačeni - ma' HAOS živi !
Evo malo slika o ovome, a posle ću vam saopštiti lošu stranu ovog mog posla - koja se završila (hvala bogu) .... sretnim ishodom !
(Poslagani releji kako dolikuje i sve spakovano na jedno mjesto)
(Ovako je izgledalo kad sam skinuo tablu - sve razbacano)
(U rashladnom motoru kabine - trunja, pokoji kamenčić i raznog smeća)
(Usput i tabla oprana baštenskim crijevom)
E, to je to što se tiče table i šta je bilo ispod nje !
Ovako, sve ja to odradim kako treba, povežem sve, releje poslažem u kućište, osigurače pričvrstim (jer je sve otpalo) i skoro sklopim tablu !
Već je i noć skoro pala i riješm da nastavim sklapanje sutra !
U tom momentu nešto mi proleti kroz glavu da upalim auto - ja za ključ, a on samo vergla !???? puzz
Skenjam se kao siroče i nije mi jasno šta je sad, pregledam sve ali jok' .... nema šanse da upali !?!
Uletio sam na forum ovdje da potražim nešto slično - nebi li našao uzrok mog problema i naletim na kolegu Avicii-a, pa se malo sa njim konsultovao (pozdrav Avicii)
Vraćam mozak u nazad, međutim ništa konkretno mi ne pada na pamet jer sam siguran da ništa nisam prčkao oko struje - da jesam pa ajd' !
Zovnem prijatelja koji je auto-električar, dodje on - sve probamo, ali auto ne baca varnicu ! Meni je smrdilo kao da komp. ne očitava kod ključa - tako mi djelovalo, ali ZAŠTO !?
Ispričam ja sve mom prijatelju, da nisam ništa čačkao i on skine na kontakt bravi onaj plastični dio na bravi - raskopa ga i nađe namotaj u njemu koji u suštini ide oko ključa kad se ubaci u bravu !
Pogledamo na povećalu, a ono namotaj u prekidu !
Promućka se meni ovaj moj blesavi mozak i sjetim se da sam taj dio zakačio tablom dok sam je izvlačio ... zamislite koliko je to malo trebalo da se čovjek sjebe !?
Ja sav sretan a drug mi kaže, pa brate pukao je namotaj ! Ja mu kažem :"Lemio sam ja visokotonce, tako da mi je to mačiji kašalj - samo da je do toga, biće super" ! lol
Trebalo mi je oko 20 min. da to zalemim, otrčim do auta, postavim to i zaverglam .... UPALIO Francuz od prve !?
Nemogu da vjerujem da su napravili proizvodjači da autu toliko malo fali da nemože da upali - UŽAS !
Što je najgore - NIKAD mi nebi palo na pamet da to sa brave skinem i da pogledam !
Žao mi je što nisam slikao to dok sam lemio, jbg. bio sam u žurbi da vidim hoće li upaliti auto nakon nepunih 2 dana !?
Evo 2 slike tog malog govanjceta ... ja sam na drugoj slici iscrtao gdje je namotaj .... možda nekom ovo bude od koristi (nedao bog da mu se ovo desi)
To je to ljudi moji - ne prčkajte oko kontakt brave - na silu, polako oko nje kao po pi...i !
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6031
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 728 puta
- pohvaljen: 376 puta
Re: Skidanje komandne table - Peugeot 106
Haha, a vidis da uvijek treba od varnice krenuti na benzu Svaka cast pa ste se sjetili brave, ko bi skontao da je do nje.
Inace dobar posao odradjen, valja se nakaniti za skidanje table sunce ti
Inace dobar posao odradjen, valja se nakaniti za skidanje table sunce ti
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Skidanje komandne table - Peugeot 106
Fino si ti posla ovdje odradio, svaka čast!
Clapton is God!
- Kenwood
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:08
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 100 KW
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 9 puta
Re: Skidanje komandne table - Peugeot 106
Hvala kolega Komadante i Avicii !
Ma, sve bi ovo bilo OK. da me nije zezala brava i to što nije htio da upali - strašan osjećaj !
Ja sam u suštini 2 puta skidao tablu, ostalo samo da se ubaci ono u sredini i CD-plejer .... i kad nije htjelo da upali - skidaj opet sve ! puzz
Uh, koliko je sranje ovo KOD-ključ, da mogu isključio bi ovu vrstu zaštite !
Ma, sve bi ovo bilo OK. da me nije zezala brava i to što nije htio da upali - strašan osjećaj !
Ja sam u suštini 2 puta skidao tablu, ostalo samo da se ubaci ono u sredini i CD-plejer .... i kad nije htjelo da upali - skidaj opet sve ! puzz
Uh, koliko je sranje ovo KOD-ključ, da mogu isključio bi ovu vrstu zaštite !