Pug gubi snagu
Re: Pug gubi snagu
Protokomer trazis po broju koji se nalazi na njemu...
Meni je bio siemens 5wk9 623 a za te 2.0 HDi motore postoje jos par opcija 621, 629...
Znaci trazis po broju

Meni je bio siemens 5wk9 623 a za te 2.0 HDi motore postoje jos par opcija 621, 629...
Znaci trazis po broju


Re: Pug gubi snagu
Ma da kazes da ti treba za 1.4 HDi i broj i nema greske; jos samo da bude ispravan 

- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pug gubi snagu
Kada je tema protokomjer, evo jedne elektroničke slike. Ko se razumi može mjernim instrumentom na otpor da utvrdi ispravnost.slika
Na 1 i 2 je temperaturni otpornik koji mjenja otpor sa temperaturom usisnog zraka. Na 2 i 3 je mjerni most, koji mjeri protok zraka (količinu zraka)( dva "lima" su vani, a dva referentna u elektronici). Na 5 i 6 je izmjereni signal preko dif. pojačala kada ga priključimo i upalimo.
Na 1 i 2 je temperaturni otpornik koji mjenja otpor sa temperaturom usisnog zraka. Na 2 i 3 je mjerni most, koji mjeri protok zraka (količinu zraka)( dva "lima" su vani, a dva referentna u elektronici). Na 5 i 6 je izmjereni signal preko dif. pojačala kada ga priključimo i upalimo.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pug gubi snagu
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Re: Pug gubi snagu
Nema nista od popravke, ja sam rasturio stari protokomer (da vidim sta ima unutra
) i em sto su celu elektroniku zatopili nekim gelom em sto su ono izgleda smd komponente, sve minijaturno ne daj boze 


- AdoSA
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:04
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307 1.4HDI Break
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pug gubi snagu
ovaj je protokomjer u pitanju sto sam nasao na piku:
http://www.pik.ba/artikal/11429847/prot ... -1-4-tdci/
Da li da ga narucim ili ne post cekam da dodje iz Teslica
http://www.pik.ba/artikal/11429847/prot ... -1-4-tdci/
Da li da ga narucim ili ne post cekam da dodje iz Teslica
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pug gubi snagu
Ako imaš koga u blizini da ti posudi svoj protok. pa da probaš, to bi ti bilo najbolje rješenje ako nisi probao na dijagnostici. Ja imam jedan samo mu fali dio mosta i ne prijavljuje grešku na displ., ali na dijagn. ima trajnu grešku. Ja ću danas da mjerim na svom parametre u leru i kada je isključen pa ću postaviti tačne podatke, nekada sam mjerio, ali da ne nagađam.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- AdoSA
- Početnik
- Postovi: 30
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:04
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307 1.4HDI Break
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pug gubi snagu
Meni auto ne prijavljuje nikakvu gresku na displayu, cak ni kada iskljucim protokomjer skroz
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pug gubi snagu
Mjerio sam parametre otpora i napona na MAF-u i evo šta sam izmjerio.
Bez kontakta ključa auta - otpor:
1 - 3 = 140 k oma
2 - 3 = 70 k oma
1 - 2 = 200 k oma
5 - 6 = 87 k oma
5 - 3 = 89 k oma
6 - 3 = 100 oma
Uključenim autom u leru - napon:
1 - 3 = 1,5 V
2 - 3 = 12 V
1 - 2 = 5,9 V
5 - 6 (6 - 3) = 2,1 V
5 - 3 = 0 V
6 - 3 = 50 mV
Mjereno digitalnim instr. i poslije sam provjerio ispravnost MAF-a dijagnostikom mjeri oko 300mg/imp. (Školovan sam za elektroniku i znam koristiti instr.)
Ko ima primjedbu neka izloži - slušam
.
Prema šemi:
1. NTC otpornik
2. Napajanje +12V
3. Napajanje - masa
4. prazno
5. signal prema ECU
6. signal prema ECU
Bez kontakta ključa auta - otpor:
1 - 3 = 140 k oma
2 - 3 = 70 k oma
1 - 2 = 200 k oma
5 - 6 = 87 k oma
5 - 3 = 89 k oma
6 - 3 = 100 oma
Uključenim autom u leru - napon:
1 - 3 = 1,5 V
2 - 3 = 12 V
1 - 2 = 5,9 V
5 - 6 (6 - 3) = 2,1 V
5 - 3 = 0 V
6 - 3 = 50 mV
Mjereno digitalnim instr. i poslije sam provjerio ispravnost MAF-a dijagnostikom mjeri oko 300mg/imp. (Školovan sam za elektroniku i znam koristiti instr.)

Ko ima primjedbu neka izloži - slušam

Prema šemi:
1. NTC otpornik
2. Napajanje +12V
3. Napajanje - masa
4. prazno
5. signal prema ECU
6. signal prema ECU
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen