
U Sarajevu je predstavljen Peugeot 308 GTi. 308 GTi predstavlja sportsku verziju visokoserijskog i uobičajenog Peugeotovog kompakta posljednje generacije.
Ovaj susret ujedno je iskorišten da domaćini javnost upoznaju sa potpuno novom strukturom nastupa Peugeota u BiH.

Peugeot 308 GTi predstavlja duhovno naslijeđe Peugeotovih sportskih korijena započetih još 1981. godine. Jedan takav, nažalost samo za gledanje, ali ne i za vožnju, bio je izložen ispred hotela u kojem se odvijala teorijska nastava za nekoliko bh. novinara. Od tada pa do danas Peugeot bilježi nastupe na svim automobilskim sportskim poprištima kao što su takmičenja na reliju Paris-Dakar, 24 sata le Mansa, Formuli 1, WRC-u, WTCC-u, Pikes Peak i drugim manje eksponiranim. Jedini ciljevi ovog brenda u svim oktanskim sportovima u kojim su nastupali bila je implementacija tehničkih rješenja nastalih eksperimentima na sportskim modelima u serijske modele. Konačno tako je nastala cijela plejada modela sa sufiksom GTi iako su imali malo sličnosti sa modelima koji su nastupali u pijesku Afrike, na serpentinama iznad Monte Carla ili, na 4.300 metara visokom Pikes Peaku.
Konačno, 308 GTi predstavlja uglađenog uličnog borca koji se performansama i stilom može suprotstaviti VW Golfu GTI-ju, Fordu Focusu ST-u, Opelu Astri OPC, Seatu Leonu Cupri ili Renaultu Meganeu RS-u.
Jožko Tomšič, generalni direktor Peugeot Slovenija d.o.o. i Citroen Slovenija d.o.o.: “Za BiH imamo ambiciozne planove. U ovoj godini planiramo prodati 500 primjeraka Peugeota, u što ubrajamao i putnička i laka komercijalna vozila.”
Peugeot 308 GTi predstavljen je prije nešto više od pola godine na “festivalu brzine” u Goodwoodu. U njemu je još tada bio 1,6-litarski benzinski motor prvobitno razvijen i ugrađivan u model RCZ-R sa 250 KS. U ovom GTi-ju razvija 270 KS, što je gotovo najviše u klasi. Motor je potpomognut turbopunjačem, razvija 270 KS na 6.000 obr/min i 330 Nm dostupnih već na 1.900 obr/min. GTi do 100 km/h u stanju je stići sa samo nešto više od 6 sekundi, a kilometara iz mjesta preći za tek nešto više od 25 sekundi. Uz brojna tehnička rješenja na njemu su posebne Brembo kočnice sa prednjim samoventilirajućim diskovima prečnika 380 milimetara, četveroklipnim kliještima i stražnjim diskovima prečnika 268 milimetara. Peugeot 308 GTi ima najbolji odnos snage i težine u klasi – 4,46 kg na jednu KS, što mu daje određene prednosti. Između prednjih poluosovina je diferencijal torsen, što također umnogome poboljšava vozne karakteristike u zavojima.
Peugeot 308 GTi se u BiH prodaje po cijeni od 58.646 KM, no na početku prodaje uz promotivni popust cijena ovog automobila je 47.926 KM.
Peugeot 308 GTi biće dostupan kroz maloprodajnu mrežu sastavljenu od 8 prodajnih mjesta, koja će ubuduće podršku imati preko uvoznika iz Slovenije – Peugeot Slovenija d.o.o. To je naime, odluka uprave, pa će cijela maloprodaja ubuduće biti koordinirana preko ovog uvoznika.
Ova kompanija planira da u toku ove godina na tržištu BiH plasira oko 500 primjeraka automobila, što uključuje vozila iz kompletne strukture, dakle i putnička i laka komercijalna, što u ovim teškim ekonomskim vremenima predstavlja poprilično ambiciozan poduhvat.
