Preporuka
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Preporuka
Moj ti majstor to obadvoje ne bi vise naplatio od nekih 40 km, tako da otprilike ti se to krece tako od 40 do 60km.
Usisna se lako skine, jedino da bi dosao do EGR-a mora sa motora popustiti nosac kako bi nageo motor naprijed i dosao do EGR-a , ali i to nije nesto pretesko.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
Usisna se lako skine, jedino da bi dosao do EGR-a mora sa motora popustiti nosac kako bi nageo motor naprijed i dosao do EGR-a , ali i to nije nesto pretesko.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
- Lipa
- Aktivan član
- Postovi: 78
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:53
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Preporuka
Sta mislis ti o ukidanju egra fizicki i softverski..kazu da je to jedino rjesenje...neki kazu da je bolje ukinuti a neki ne pa nez ni ja sam sta bi uradio...
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Preporuka
Po meni EGR nema potrebe ukidati ako sve funkionise, ako ga uklonis samo ce ti manje prljati na usisnoj grani. Ali jednom kad ocistis usisnu neces je morati nikad vise cistiti. Neces nista previse dobiti ukidanjem EGR-a , a nista pametno ni dobiti ako ga ostavis, tako da zavisi sve od toga sta ti je jeftinije. Npr. Kod VW-a je EGR preskup pa se najcesce i odstranjuje jer je jeftinije, a kolko znam za Pug-a je dosta jeftiniji EGR ,al opet ne znam kolke su cijene da se odstrani EGR.
E sad ako u tebe sve funkcionise ne diraj ga, ali ako imas nekih problema moze se vrlo lako provjeriti EGR, skines mu sa vakuum ventila odvod prema njemu pa povuces na usta zrak i osluskujes hocel kao "skljocnuti" ako ga cujes onda on radi, a ako ne cujes moze biti i da je zacepljen, pa vrijedi pokusati ga skinuti i ocistiti a nije neko "mudro slovo" doci do njega. Ako ti je EGR cist i dize se i spusta onda ti jedino preostaje vakuum ventil da se provjeri, bila je vec tema kako se provjeravaju.
Ne znam stvarno koja je cijena uklanjanja EGR-a, ali valjda ce neko napisati trebalo bi da bude jeftinije zamijeniti bilo koji od ovih elemenata, al opet kazem nisam siguran. Samo znam ako neko ima simptome vezane za EGR da je uvijek bolje prvo provjeriti sve jer najcesce kod Puga bude EGR zaprljan ili ode vakuum ventil.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
E sad ako u tebe sve funkcionise ne diraj ga, ali ako imas nekih problema moze se vrlo lako provjeriti EGR, skines mu sa vakuum ventila odvod prema njemu pa povuces na usta zrak i osluskujes hocel kao "skljocnuti" ako ga cujes onda on radi, a ako ne cujes moze biti i da je zacepljen, pa vrijedi pokusati ga skinuti i ocistiti a nije neko "mudro slovo" doci do njega. Ako ti je EGR cist i dize se i spusta onda ti jedino preostaje vakuum ventil da se provjeri, bila je vec tema kako se provjeravaju.
Ne znam stvarno koja je cijena uklanjanja EGR-a, ali valjda ce neko napisati trebalo bi da bude jeftinije zamijeniti bilo koji od ovih elemenata, al opet kazem nisam siguran. Samo znam ako neko ima simptome vezane za EGR da je uvijek bolje prvo provjeriti sve jer najcesce kod Puga bude EGR zaprljan ili ode vakuum ventil.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
- Lipa
- Aktivan član
- Postovi: 78
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:53
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Preporuka
Auto mi ne reaguje na gas u istom trenutku..kao da kasni..a mijenjao sam i senzor pritiska goriva,filtere itd...i izbacio minje gresku antipolution fault i na dijagnostici mi je majstor rekao kao da je neka greska u cirkulaciji ispusnih plinova...vuce auto dobro ali kao da kasni na odzivu gasa...odstranjivanje je 60km..ali ipak cu probati sa ciscenjem egra i usisne grane pa vidjecemo...Hvala na savjetu
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Preporuka
Dobar je opet, kod jedne cure na Golf 7 1800km.
A EGR se zatvara cim malo jace pritisnes gas, tako da ako lagano vozis oko 1500-2000 obr/m , a osjetis da pomalo trza kao da mu fali zraka probaj mu sa malo nizih obrtaja npr 1400 pritisnuti vise gasa( jer onda ne radi EGR) i ako ti tada ne bude ovih simptoma onda je sigurno EGR. Isto sam primjecivao kod nas kad je otisao el. ventil (znaci odmah ne radi EGR) auto je u leru na 1800 obr pomalo kao treskao tako da mozes i to probati.
A to sto ti je majstor samo gledao tu gresku i nije je mogao potvrditi preko parametara jeli do EGR-a ili neceg drugog to ti nije onda pravi majstor.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
A EGR se zatvara cim malo jace pritisnes gas, tako da ako lagano vozis oko 1500-2000 obr/m , a osjetis da pomalo trza kao da mu fali zraka probaj mu sa malo nizih obrtaja npr 1400 pritisnuti vise gasa( jer onda ne radi EGR) i ako ti tada ne bude ovih simptoma onda je sigurno EGR. Isto sam primjecivao kod nas kad je otisao el. ventil (znaci odmah ne radi EGR) auto je u leru na 1800 obr pomalo kao treskao tako da mozes i to probati.
A to sto ti je majstor samo gledao tu gresku i nije je mogao potvrditi preko parametara jeli do EGR-a ili neceg drugog to ti nije onda pravi majstor.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk