Ovih dana smo napokon uhvatili vremena da ih skinemo i odnesemo na ultr. ciscenje.
Dizne je skidao nas majstor, a o servisu cu nakon sto vidite rezultate.
Samo skidanje dizni je vrlo lako, samo ih treba ostaviti preko noci da se ohlade:


Prljavstinu smo usisali sa mjesta gdje su bile dizne.

Izvadena dizna

Nazalost nisam vam mogao slikati na stolu kad su bile i u uredaju za ciscenje, posto je majstor u nas u garazi skinuo i odvukao, te sutradan po njih dosao.
Momak u servisu je rekao da su dizne samo zaprljane, ulosci su dobri( srecom ) i zamijenio je podloske bakarne:
Prije:

Poslije

Sve spakovano i isprobano.
E sada utisci:
Prvo sto se tice zvuka u leru je ostao ono sto je i bio: Dizel. Ali i u leru kada mu malo dam gasa nekako zivlje mi zvuci i ljepse pogotovo kada obara obrtaje. A pri gasenju bi prije uvijek zaklepetao, sada sve super.
Evo video od prije:
Poslije:
Drugo sto se tice zvuka u voznji i pri opterecenjima puno ljepse zvuci, prije pri uzbrdici pred kucom culo bi se klepetanje sada ravnomjerno ubrzava a i u voznji je nekako "gladji". Cak je postao i malo življi na gasu.
Ali meni ono sto je bilo najvaznije, zbog cega smo se i odlucili na ciscenje su bili parametri na dijagnostici koji su oba slucaja gledani na laganoj voznji, znaci druga brzina oko 1800 obr. :
Prije:

Poslije:

Ciscenje smo radili u Bosch servisu "Zufer" koji se nalazi u Seoči (izmedu Kaknja i Visokog). Oni su ovlašteni Bosch-ov servis i imaju svu njihovu najnoviju opremu. Momak jedan radi oko dizni, a njegov stari vrlo iskusni majstor radi na opcenito Bosch sistemima i reparacijama Bosch pumpi.
Sve pohvale za njih, a cijena ne znam da li je malo jeftinija zato sto je nas majstor kod njih stalna musterija, ali nas je kostalo 25km ciscenje i 5km bakarne podloske ( da opet napomenem da je to bez skidanja i vracanja dizni ).