Ko hoće novi 405?

Podijelite s nama vijesti iz Peugeot svijeta...
Odgovori
Avatar
andrej
VIP Član
Postovi: 752
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:41
Lokacija: Novi Sad
Vozim: 306 XT 1.6
Ima zahvala: 14 puta
 pohvaljen: 39 puta
garage

Ko hoće novi 405?

Post Postao/la andrej »

http://vesti.mojauto.rs/Aktuelne-vesti/ ... a-problema

a evo i teksta u originalu:
Želite da kupite novi „pežo 405“? Nema problema!

Mi malo stariji dobro pamtimo „pežo 405“ koji je 1988. izabran za „Evropski automobil godine“ a čija je proizvodnja u Evropi završena 1997. sa predstavljanjem modela „pežo 406“. Naglašavamo proizvodnja u Evropi, jer je „četristopetica“ nastavila da živi na još tri kontinenta a dan danas se sklapa u Iranu gde je jedan od najprodavanijih modela.

slika

„Pežo“ je naime licencu za model „405“ prodao iranskoj kompaniji „Iran Khodro“ (IKCO) gde se automobil proizvodi pod istim imenom i tek sa minimalnim izmenama na karoseriji. Za pogon se koristi blago dorađeni 1,8-litarski atmosferski četvorocilindrični benzinac sa osam ventila i 97 KS koji zadovoljava Euro 2 standarde.

slika

„Pežo 405“ i dalje ima zadnje doboš kočnice a prema fabričkim podacima prosečna potrošnja u gradskim uslovima je 12,8 litara. Međutim, litar benzina u Iranu košta oko 40 dinara tako da je domaćim vozačima potrošnja na poslednjem mestu. Cena novog „pežoa 405“ u Iranu je između 8.000 i 9.000 evra, u zavisnosti od opreme.

slika

Iranski proizvođač nudi i redizajnirani model sa imenom „pežo pars“ koji se od klasičnog „405“ razlikuje po drugačijoj maski hladnjaka (preuzeta sa „pežoa 406“), bogatijoj opremi i motorom (1.6 benzinac sa 108 KS) koji ispunjava Euro 3 norme. Njegova cena je između 9.000 i 12.000 evra, iranski proizvođač za nostalgične vozače nudi i „pežo 206“.

„Pežo 405“ je među poslednjim „vremešnim“ automobilima koje možete da poručite u originalnom obliku, ako ne računamo modele sa visokom cenom i u limitiranom broju primeraka, kao što su „morgan 4/4“ ili „bristol blenheim“. „Folksvagen T2“ i „fijat uno“ su krajem 2013. godine prestali da se proizvode u Brazilu, kao i „folksvagen džeta“ (druga generacija) u Kini, gde se sve do 2012. godine sklapala i druga generacija „pasata“. Posle 56 godina u zalsuženu penziju je otišao i model „hindustan ambasador“ koji se sklapao u Indiji od 1958. do 2014. godine.
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Re: Ko hoće novi 405?

Post Postao/la Phantom »

Sve vise se kupuju ove licence, da zazive stari modeli. Jedino mi se ne svidja kod IKCO sto nisu nikakve novine uveli. Do skora se gnjojf 1 proizvodio u Africi ali je imao abs, servo, diskove, led stopke, itd....
Motion & Emotion
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 6094
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 743 puta
 pohvaljen: 386 puta
garage

Re: Ko hoće novi 405?

Post Postao/la Avicii »

Meni je ovdje samo glupo sto ne stave svoj logo ako se vec zove IKCO :neznam:
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2524
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 319 puta
garage

Re: Ko hoće novi 405?

Post Postao/la mara- »

Možda je to uslov licence.
Odgovori

Natrag na “Vijesti”