
Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
Jednom sam to radio Struja i ne bih nikad vise, iako je zanimljivo gledati kad ga sam digne na gotov 5000obr/min , al ga brate tu drzi gotov cijelu vjecnost 

- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
ako nista interesantno je gledati
,motor nasli 3 metra od auta
lol


- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
Haha, tako i bude, znas polako mu dize obrtaje pa ga drzi na njima i onda ga odjednom skroz digne do granicnika obrtaja 

- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
pa jel je barem kvalitetno odradi i ima li kakvih negativnih strana i posljedica tog nacinaa
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
Ne znam, to sam samo gledao davno kad su meni radili, a ja to dosad nisam radio tako da
Ovom prilikom pozivam sve dobrovoljce za eksperiment "Prisilna Regeneracija- sve dobro i lose" da se slobodno JAVU


Ovom prilikom pozivam sve dobrovoljce za eksperiment "Prisilna Regeneracija- sve dobro i lose" da se slobodno JAVU


- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
Aha mozes, ali malo sutra. Pa da poslije kazu varali prilikom eksp. 

- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pug 307 1,6hdi zapušen fap filter
Da se malo nadodam na ovu temu. Ovo sam lično preveo na brzaka iz jedne original brošure o aditivu za PSA. Ovo je sažeta definicija bez komentara, samo uz dopunu.
Aditiv se ubrizgava proporcionalno nasutoj količini goriva u rezervoar poslije sipanja goriva.
Regeneracijom upravlja EMS sistem.
Funkcija regeneracije je da se spale čestice koje su uhvaćene u filter kako bi ga očistili. To se postiže podizanjem temperature u unutrašnjosti filtera na oko 450°C. Aditiv se koristi za smanjenje temperature prirodnih sagorijevanja čestica na oko 450°C. Regeneracija traje dva do tri minuta, Bez aditiva bi trebala daleko veća temperatura da spali ćestice, preko 550°C.
U normalnim uvjetima vožnje regeneracija se odvija automatski, svakih 400 do 500 km (250 do 300 milja). Međutim, neki uvjeti vožnje, kao što su gradska vožnja, su nepovoljni za automatsku regeneraciju. U ovim slučajevima je potrebno je da se uradi forsirana regeneracija.
Da bi se napravila prisilna (forsirana) regeneracija moraju biti zadovoljeni ovi uslovi:
1. Izduvna grana i njeno direktno okruženje mora biti čisto. Takođe ne smije imati greške u kompu.
2. Nije uslov da bude povezan auspuh.
3. Niko ne treba da bude iza auspuha tokom regeneracije.
4. Motor mora biti pokrenut i temperatura rashladnog sredstva motora mora biti iznad 70 ° C za uspješnu regeneraciju.
5. Rezervoar za gorivo mora biti najmanje ¼ pun.
Aditiv se ubrizgava proporcionalno nasutoj količini goriva u rezervoar poslije sipanja goriva.
Regeneracijom upravlja EMS sistem.
Funkcija regeneracije je da se spale čestice koje su uhvaćene u filter kako bi ga očistili. To se postiže podizanjem temperature u unutrašnjosti filtera na oko 450°C. Aditiv se koristi za smanjenje temperature prirodnih sagorijevanja čestica na oko 450°C. Regeneracija traje dva do tri minuta, Bez aditiva bi trebala daleko veća temperatura da spali ćestice, preko 550°C.
U normalnim uvjetima vožnje regeneracija se odvija automatski, svakih 400 do 500 km (250 do 300 milja). Međutim, neki uvjeti vožnje, kao što su gradska vožnja, su nepovoljni za automatsku regeneraciju. U ovim slučajevima je potrebno je da se uradi forsirana regeneracija.
Da bi se napravila prisilna (forsirana) regeneracija moraju biti zadovoljeni ovi uslovi:
1. Izduvna grana i njeno direktno okruženje mora biti čisto. Takođe ne smije imati greške u kompu.
2. Nije uslov da bude povezan auspuh.
3. Niko ne treba da bude iza auspuha tokom regeneracije.
4. Motor mora biti pokrenut i temperatura rashladnog sredstva motora mora biti iznad 70 ° C za uspješnu regeneraciju.
5. Rezervoar za gorivo mora biti najmanje ¼ pun.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen