Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
danas primjetim da mi temperatura skace do zadnje crte ispod crvenog polja stanem i primjetim da mi ne radi propeler na hladnjaku upalim klimu ventilator pocne okretati i pocne spustati temperaturu na normalu.i tako se vratim kuci.uvratim se do jednog majstora nabroji mi par stvari mozda termostat zatajio mozda dihtung glave motora i jos masu stvari .
dali je netko imao slicno iskustvo i cemu bi mogao biti uzrok tome
Termostat ili termoprekidac tj senzor toplote rashladne tekucine da je dihtung onda bi trosio vodu ili bi nabijao temperat ali bi i palio ventilator najbolje ti je provjeri crijeva koja idu sa hladnjaka kad je na 90 step dali je koje hladno ako jest onda je termostat ne otvara
termo prekidac ti je oko termostata , zelene boje je cini mi se. Vidi kada ga nadjes da ga istekas i tada bi ti trebalo ukljucutu drugu brzinu ventilatora i da ti pise stop na ins. tabli. Moze biti da su ti korodirali djekovi na ventilatoru i onim relejima pa mozda da ti ne pali prvu brzinu. Da je termostat prokuhao bi ti i ne bi spustalo temp. kada upalis klimu , a da je dihtung unda bi ti trosilo vodu ili puhalo crijeva .
Danas vadio termostat i stavljao u vrelu vodu otvara termostat taj zeleni se dzek sam vadio i odmah mi upali ventilator i pise stop na displeju kao sto si rekao jeli to sad da moram uzeti termo prekidac da je on stradao
Nije ti termo prekidac stradao , nego bi trebao provjeriti kontakte na relejima naprijed kod ventilatora . A jos lakse ti je dijagnostikom probati da li ti rade obe brzine ventilatora
Osim toga treba dobro isprati hladnjak sa
vanjske strane jer se nakupi dosta prljavstine izmedju hladnjaka klime i hladnjaka vode.
danas sam skidao releje na hladnjaku i nisam primjetio da je igdje sta koroziralo dali se moze kako ispitati sem dijagnostike dali rade releji 1 i 2 brzine
da napomenem danas sam se vozao skinuo djek sa termo prekidaca i ventilatorm mi radio cijelo vrijeme kad upalim auto ali mi je kazaljka otisla u crveni i blinkalo mi cijelo vrijeme Stop
Sve vrati kako je bilo i možeš pratiti kada se ugrije na oko 90°C i još koji stepen, provjeri da li je uključio ventilator. Ako nije, pregledati instalaciju instrumentom, prema releju prve brzine. Možeš i dovesti napon sa akumulatora da provjeriš samo rad releja, ako znaš. Pošto BSI daje nalog za uklop ventilatora, onda je problem od BSI-a do relea, a tu treba više znanja. Da se to provjeri, najbolje je diagnostikom napraviti test uklopa ventilatora na prvu i drugu brzinu.
Danas bio na dijagnostici i kaze mi lik relej ventilatora hladnjaka prekid greska 1109 i greska 11 ventilator za senzor unutarnje temperature blokirano ukljuci ventilator prvu brzinu sa dijagnostikom ali drugu nece
Ako mislimo na isto onda onaj donji u njemu je relej i prve i druge a ono iznad je otpornik preko kojeg mu smanji napon da bi dobio prvu brzinu.
Ako mislis na ovaj donji gdje su oba releja reci cu ti mozda danas ili ovih dana trebam kod svog majstora da nama vidi relej prve zna se paliti na radnoj temperaturi pa cu sve slikati i vidjeti na kojoj temp se pale obe brzine.