
Model 208 najprodavaniji je model u gami Peugeota, a nedavno je doživio prvo zatezanje bora. Iskreno, više od toga nije ni bilo potrebno. Osvježavanju se pristupilo vrlo oprezno, ali sveobuhvatno. Od novosti koje se najlakše uočavaju na generalno dinamičnijem vanjskom limu su agresivnije oblikovani prednji branik i velika maska hladnjaka, sadu u kromiranom okviru.
Novost su i 3D LED zadnja svjetla, nove boje karoserije uključujući i atraktivnu Orange Power, nove mogućnosti personalizacije te novi dizajn naplataka od 15 do 17 cola. Kako bi ostao u korak s aktualnim trendovima, redizajnirani 208 je dobio više opreme, pogotovo one koja se odnosi na sigurnost u gradskom saobraćaju - poput sistema automatskog kočenja pri brzinama do 30 km/h (Active City Brake), kamere za pomoć pri parkiranju i sistem poluautomatskog parkiranja. Usto, svaki je Peugeot 208 opremljen sigurnosnim sistemima (ESP, ABS, EBA, EBFD) koji su mu još 2012. osigurali rezultat od pet zvjezdica na Euro NCAP testu sigurnosti.

U unutrašnjosti vozača kao i do sada dočekuje karakterističan i-Cockpit s minijaturnim upravljačem i instrumentima poviše njega, te 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Testni je primjerak pokretao novi trocilindarski 1,2-litreni PureTech sa 110 KS opremljen sistemom izravnog ubrizgavanja goriva pod pritiskom od 200 bara i turbopunjačem nove generacije. Uparen je sa 5-stepenim ručnim mjenjačem lakog hoda, a premda je srce trocilindarsko, u vožnji ga je zahvaljujući snažnom ‘puhanju’ turba kroz cijelu skalu okretaja (bez izražene turbo rupe) lako zamijeniti za 4-cilindarski motor da nije karakterističnog ‘zujanja’ trocilindraša.

Sjajan je to izbor za one koji češće voze izvan gradskih zidina, posebice ako se osvrnemo na potrošnju od 4,9 litara koliko nam je trošio na testnoj ruti, što je vrlo blizu fabričkom obećanju od 4,5 litara. Konačno, novi maleni turbo benzinac pravi je dobitak za gradski Peugeot 208 koji uz mudro biranje paketa opreme čak nije ni preskup.

1.2 PureTech 110 Allure
TEHNIČKI PODATCI:
Motor: turbobenzinski 1199 ccm
Snaga: 110 KS pri 5500/min
Moment: 205 Nm pri 1500/min
Mjenjač: 5-stepeni, ručni
Pogon: prednji
Dimenzije: 396 x 173 x 146 cm
Osovinski razmak: 253 cm
Prtljažnik: 285/1076 litara
Masa: 1135 kg
Brzina: 190 km/h
0-100 km/h: 9,6 sekundi
Potrošnja: 4,5 l/100 km
CO2: 103 g/km



