Peugeot 3008
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Peugeot 3008
Peugeot će sutra predstaviti drugu generaciju 3008 krosovera. U to ime, lansiran je dotičan tizer.
Kao što su raniji špijunski snimci pokazali, 3008 se sa monovolumenske forme pomerio više ka krosoverskoj karoseriji, i rezultat ne izgleda nimalo loše. Na tizeru je najskuplja, GT verzija.
Ono što je interesantno je da sliku nije objavio Peugeot, već francuska kompanija Focal, specijalizovana za proizvodnju vrhunskih audio sistema. Jasno, druga generacija 3008 će biti u ponudi sa audio sistemom za audiofile, proizvedenom u Sent Etjenu.
Tu je neizbežni Peugeotov i-Cockpit sa 12,3-inčnim digitalnim instrument klasterom, koji će biti u potpunosti podesiv. Gornji deo volana je sada gotovo ravan, a sam upravljač je pozicioniran 2 milimetra niže, tako da će instrument klaster biti čitljiviji nego ranije.
Sa tehničkog aspekta, novi 3008 će ležati na PSA EMP2 platformi, tako da je praktično krosover verzija 308-ice. Samim tim, dobiće istu paletu benzinskih i dizel motora. Pogon na sve točkove će biti opcioni. Najavljen je i Hybrid4 dizel model.
Preuzeto sa: http://www.vrelegume.rs
P.S. Zvanična prezentacija zakazana je danas u 11 časova.
Predstavljanje možete pratiti na Peugeot Facebook stranici.
Kao što su raniji špijunski snimci pokazali, 3008 se sa monovolumenske forme pomerio više ka krosoverskoj karoseriji, i rezultat ne izgleda nimalo loše. Na tizeru je najskuplja, GT verzija.
Ono što je interesantno je da sliku nije objavio Peugeot, već francuska kompanija Focal, specijalizovana za proizvodnju vrhunskih audio sistema. Jasno, druga generacija 3008 će biti u ponudi sa audio sistemom za audiofile, proizvedenom u Sent Etjenu.
Tu je neizbežni Peugeotov i-Cockpit sa 12,3-inčnim digitalnim instrument klasterom, koji će biti u potpunosti podesiv. Gornji deo volana je sada gotovo ravan, a sam upravljač je pozicioniran 2 milimetra niže, tako da će instrument klaster biti čitljiviji nego ranije.
Sa tehničkog aspekta, novi 3008 će ležati na PSA EMP2 platformi, tako da je praktično krosover verzija 308-ice. Samim tim, dobiće istu paletu benzinskih i dizel motora. Pogon na sve točkove će biti opcioni. Najavljen je i Hybrid4 dizel model.
Preuzeto sa: http://www.vrelegume.rs
P.S. Zvanična prezentacija zakazana je danas u 11 časova.
Predstavljanje možete pratiti na Peugeot Facebook stranici.
Clapton is God!
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Peugeot 3008
Cekamoooo...
Dje pomenu ovaj Focal, što im je sa cijenama? Gledao sam neki njihov kit za 207, dva mala zvučnika na tabli i dva u vratima oko 300€ tada, padam...
poslato s Jadrana
Dje pomenu ovaj Focal, što im je sa cijenama? Gledao sam neki njihov kit za 207, dva mala zvučnika na tabli i dva u vratima oko 300€ tada, padam...
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Peugeot 3008
Bas dobro... Jedino se plašim da ne razocara kad ga prvi put ugledam uživo, onako suvo, bezlično...
poslato s Jadrana
poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Peugeot 3008
Slike interijera










3008 biće predstavljen na ovogodišnjem salonu automobila u Parizu, koji se održava 01.10.











3008 biće predstavljen na ovogodišnjem salonu automobila u Parizu, koji se održava 01.10.

Clapton is God!
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: RE: Re: Peugeot 3008
Toga se i ja bojim.Tom je napisao/la:Bas dobro... Jedino se plašim da ne razocara kad ga prvi put ugledam uživo, onako suvo, bezlično...
poslato s Jadrana
Clapton is God!
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Peugeot 3008
Peugeot je skinuo veo sa druge generacije 3008, koja se predstavlja u formi kompaktnog krosovera.
Nakon obelodanjivanja tizera, 3008-ica je pred nama, i predstavlja značajno odstupanje u odnosu na model kojeg zamenjuje. Sada je reč o regularnom krosoveru iz C segmenta, koji leži na EMP2 platformi, koja je donela i „dijetu“ od 100 kilograma, uprkos tome što je novi model osam centimetara duži. Širina i visina su ostale iste, ali klirens sada iznosi 22 centimetra.
Stajling je predstavljen najpre oktobra 2014. na Salonu automobila u Parizu sa Quartz konceptom, a posledica dolazi u vidu dopadljivog krosovera, koji izgleda kudikamo bolje od prve generacije u formi monovolumena. Konkurencija, više nego oštra – Kia Sportage, Renault Kadjar, Seat Ateca, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, VW Tiguan itd.
Zahvajujući dodatnoj dužini, povećano je i međuosovinsko rastojanje za 62 milimetra, koje se zauzvrat isplaćuje prostorom u unutrašnjosti, koji odlikuje 24 milimetra više u visini kolena na zadnjoj klupi. Dodatno, pojas u visini lakata, napred i nazad, povećan je za 17, odnosno 4 milimetra. Drugačiji oblik vozila je generisao 36 milimetara više u pojasu glava, dok je zapremina prtljažnika porasla za gotovo 90 litara. To znači da novi kompaktni krosover može da ponudi čak 520 litara sa zadnjim sedištima na svom mestu i 1.580 litara kada su ona spuštena.
Najbolja stvar, što se enterijera tiče, je druga generacija i-Cockpita sa 12,3 inčnim, u potpunosti digitalnim i podesivim instrument klasterom, visoko postavljenim, sa pet režima izgleda, što se kontroliše preko dugmeta na upravljaču. Instrumenatacija je preglednija nego ranije, jer je volan postavljen za nijansu niže i ima ravnu gonju stranu.
Info-zabavni sistem dolazi u vidu osmoinčnog kapacitivnog ekrana osetljivog na dodir u vidu tableta, za koji Peugeot kaže da ima bolji odziv nego ranije. Po prvi put u jednom serijskom automobilu, francuski majstori dobrog zvuka, Focal, instalirali su dvanaestokanalno pojačalo. Ovaj visokokvalitetni audio sistem ima izlaznu snagu od 515 vati i isporučuje kristalno jasan zvuk.
Što se pogona tiče, u ponudi će biti čitava paleta benzinskih i dizel motora sa tri i četiri cilindra. Svi dolaze u turbo izdanju:
o 1.2L PureTech 130 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač) u standardnim i štedljivim verzijama;
o 1.2L PureTech 130 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 1.6L THP 165 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 1.6L BlueHDi 100 S&S BVM5;
o 1.6L BlueHDi 120 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač) u standardnim i štedljivim verzijama;
o 1.6L BlueHDi 120 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 2.0L BlueHDi 150 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač);
o 2.0L BlueHDi 180 S&S šestostepeni automatski menjač.
Novi model će se proizvoditi u Francuskoj u PSA fabric u Sošou, a javnu premijeru će imati početkom oktobra na Salonu automobila u Parizu. Istog meseca će započeti i prodaja.
Preuzeto sa: www.vrelegume.rs
Nakon obelodanjivanja tizera, 3008-ica je pred nama, i predstavlja značajno odstupanje u odnosu na model kojeg zamenjuje. Sada je reč o regularnom krosoveru iz C segmenta, koji leži na EMP2 platformi, koja je donela i „dijetu“ od 100 kilograma, uprkos tome što je novi model osam centimetara duži. Širina i visina su ostale iste, ali klirens sada iznosi 22 centimetra.
Stajling je predstavljen najpre oktobra 2014. na Salonu automobila u Parizu sa Quartz konceptom, a posledica dolazi u vidu dopadljivog krosovera, koji izgleda kudikamo bolje od prve generacije u formi monovolumena. Konkurencija, više nego oštra – Kia Sportage, Renault Kadjar, Seat Ateca, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai, VW Tiguan itd.
Zahvajujući dodatnoj dužini, povećano je i međuosovinsko rastojanje za 62 milimetra, koje se zauzvrat isplaćuje prostorom u unutrašnjosti, koji odlikuje 24 milimetra više u visini kolena na zadnjoj klupi. Dodatno, pojas u visini lakata, napred i nazad, povećan je za 17, odnosno 4 milimetra. Drugačiji oblik vozila je generisao 36 milimetara više u pojasu glava, dok je zapremina prtljažnika porasla za gotovo 90 litara. To znači da novi kompaktni krosover može da ponudi čak 520 litara sa zadnjim sedištima na svom mestu i 1.580 litara kada su ona spuštena.
Najbolja stvar, što se enterijera tiče, je druga generacija i-Cockpita sa 12,3 inčnim, u potpunosti digitalnim i podesivim instrument klasterom, visoko postavljenim, sa pet režima izgleda, što se kontroliše preko dugmeta na upravljaču. Instrumenatacija je preglednija nego ranije, jer je volan postavljen za nijansu niže i ima ravnu gonju stranu.
Info-zabavni sistem dolazi u vidu osmoinčnog kapacitivnog ekrana osetljivog na dodir u vidu tableta, za koji Peugeot kaže da ima bolji odziv nego ranije. Po prvi put u jednom serijskom automobilu, francuski majstori dobrog zvuka, Focal, instalirali su dvanaestokanalno pojačalo. Ovaj visokokvalitetni audio sistem ima izlaznu snagu od 515 vati i isporučuje kristalno jasan zvuk.
Što se pogona tiče, u ponudi će biti čitava paleta benzinskih i dizel motora sa tri i četiri cilindra. Svi dolaze u turbo izdanju:
o 1.2L PureTech 130 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač) u standardnim i štedljivim verzijama;
o 1.2L PureTech 130 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 1.6L THP 165 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 1.6L BlueHDi 100 S&S BVM5;
o 1.6L BlueHDi 120 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač) u standardnim i štedljivim verzijama;
o 1.6L BlueHDi 120 S&S šestostepeni automatski menjač;
o 2.0L BlueHDi 150 S&S 6SMT (šestostepeni manuelni menjač);
o 2.0L BlueHDi 180 S&S šestostepeni automatski menjač.
Novi model će se proizvoditi u Francuskoj u PSA fabric u Sošou, a javnu premijeru će imati početkom oktobra na Salonu automobila u Parizu. Istog meseca će započeti i prodaja.
Preuzeto sa: www.vrelegume.rs
Clapton is God!
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Peugeot 3008
Predstavljen 3008GT





Peugeot čini stvari pikantnijim kada je 3008 u pitanju.
Pre manje od mesec dana, francuska marka je predstavila drugu generaciju 3008, kompaktnog krosovera, koji sada dobija vrlo poželjnu turbo dizel pogonsku jedinicu. Uz to, nosiće na sebi i adekvatnu značku – GT. Dotični model je spažen u PSA Sošo fabrici pre mesec dana.
Srce modela čini 2,0-litarski četvorocilindarski turbo dizel sa 180 ks, čija se snaga na točkove prenosi preko šestostepene automatske transmisije. Nije samo dodatna snaga u pitanju ovde, jer je 3008 GT opremljen nešto agresivnijom karoserijom i naplacima od 19 cola.
Peugeot će prodavati novi korosover sa standardnim LED farovima i sekvencijalnim pokazivačima pravca, uz sportsku masku hladnjaka. Da bi se stvari dodatno začinilo tu je i ekskluzivna boja, kao i krov u dva tona, što automobilu daje dvobojnu pojavu.
Unapređenja se nastavljaju i u unutrašnjosti sa dvostrukim štepovima i TEP/alkantara trimom, koji ima ekskluzivniju alternativu u vidu napa Mistral kože. 3008 GT krasi i bakarna boja digitalnog displeja, što ne može da se pronađe u niže pozicioniranim modelima.
Atraktivni Peugeotov novajlija će zvanično biti predstavljen u kompletnoj postavi na Salonu automobila u Parizu u oktobru.
Preuzeto sa: www.vrelegume.rs





Peugeot čini stvari pikantnijim kada je 3008 u pitanju.
Pre manje od mesec dana, francuska marka je predstavila drugu generaciju 3008, kompaktnog krosovera, koji sada dobija vrlo poželjnu turbo dizel pogonsku jedinicu. Uz to, nosiće na sebi i adekvatnu značku – GT. Dotični model je spažen u PSA Sošo fabrici pre mesec dana.
Srce modela čini 2,0-litarski četvorocilindarski turbo dizel sa 180 ks, čija se snaga na točkove prenosi preko šestostepene automatske transmisije. Nije samo dodatna snaga u pitanju ovde, jer je 3008 GT opremljen nešto agresivnijom karoserijom i naplacima od 19 cola.
Peugeot će prodavati novi korosover sa standardnim LED farovima i sekvencijalnim pokazivačima pravca, uz sportsku masku hladnjaka. Da bi se stvari dodatno začinilo tu je i ekskluzivna boja, kao i krov u dva tona, što automobilu daje dvobojnu pojavu.
Unapređenja se nastavljaju i u unutrašnjosti sa dvostrukim štepovima i TEP/alkantara trimom, koji ima ekskluzivniju alternativu u vidu napa Mistral kože. 3008 GT krasi i bakarna boja digitalnog displeja, što ne može da se pronađe u niže pozicioniranim modelima.
Atraktivni Peugeotov novajlija će zvanično biti predstavljen u kompletnoj postavi na Salonu automobila u Parizu u oktobru.
Preuzeto sa: www.vrelegume.rs
Clapton is God!