Ipak, tu priča o Peugeotu 404 ne prestaje, jer teretna pick up varijanta proizvodila se do 1988. godine, a pojedini modeli ovog legendarnog automobila u Keniji su se mogli naći i 1991., naravno u kamionet obliku. Kada se sve sabere, Peugeot 404 proizveden je u ukupnoj količini od 2.900.000 primjeraka, što je i više negop impresivan rezultat. Dizajniran od strane proslavljenog Pininfarine, Peugeot 404 bio je jedan od najljepših i najnaprednijih automobila svog vremena, jer uz veliku udobnost krasila ga je i široka lepeza pogonskih agregata koji su se tokom eksploatacije pokazali kao veoma izdržljivi.
Uz dopadljiv vanjski izgled, Peugeot 404 bio je i interijerno veoma skladan automobil, što je posebno vidljivo po velikodušnoj, veoma luksuznoj unutrašnjosti izrađenoj većinom od kvalitetnog vinila i ukrašenoj brojnim drvenim i niklovanim umetcima. Potpuna instrument tabla, udobna sjedišta, te solidna zvučna izolacija uticali su na to da je 404-ka mnogima bila predmet želja, jer su se svi ovi atributi u tadašnje vrijeme teško mogli sresti na jednom mjestu.
Ovo je dio teksta koji procitah o ovom modelu. Mislio sam da bi bilo fino da imao temu i o popularnom "repasu", ja ću se potruditi da je upotpunim slikama i informacijama, a volio bih čuti i vaše utiske, iskustva ako ih neko ima, informacije i sve vezano za 404. Takođe ako neko ima neku fotku primjera sa nasih cesta i iz garaža bilo bi fino da podijeli, eventualnu ponudu modela u oglasima takođe.
Izvolite...


