Savjet
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 10 puta
-
Savjet
Pozdrav jos jednom!
Molio bih za pomoc. Naime navedeni auto(peugeot 407 2.0 hdi 100 kw,2004 godina limuzina)imam od maja 2014 godine i od prosle godine u augustu poceli su moji problemi.
Prvo sam osjetio u tom periodu da auto kao da stuca i gubi snagu pri svakoj voznji uzbrdo da bi se desila havarija tacnije turbina je povukla ulje i auto je stalo.Sve se to desilo na 200 metara od jednog automehanicara .Mi smo doslepali auto do njega i on mi je preporucio posto nije bas strucnjak za turbine da vidim nekoga u Banja Luci.
Ja sam stupio u kontakt sa Brkic servisom.Isti su mi izasli u susret i auto popravili za 4-5 dana a ista zamjena turbine,mali servis i jos neki dijelovi sa slepom su me kostali oko 1450 maraka(stavljena je turbina koja je skinuta sa 508 presla samo 30000km). Sav radostan isti dan krenem na more u Zadar.Sve ok malo pri svakom naporu i gasu izbije crnog dima ali oni su rekli da je to ok nakon navedene havarije.
Medjutim vozajuci se po gradu a znate kakva je gradska voznja upali mi se lampica motora,servo,abs i esp i onako nervozan odem odmah kod nekog majstora.On posten kaze mi da je nesto oko spoja kod turbine i oko elektronike i da se to ne isplati kod njih popravljati nego da polako idem kuci.
Sve lampice su se pogasile tacnije on ih je pogasio ali ostala je i dalje lampica motora i tako ja dodjem kuci polako. Odmah nazovem Brkica i on preuzme auto da vidi sta je u pitanju,kaze sve ok nije mu jasno. Ja preuzmem auto on je lampicu motora ugasio medjutim nakon dan-dva opet se upali.
Sav iznerviran pronadjem na internetu mehanicara Ziku sa Lausa takodje i dogovorim sa njim da auto pogleda. U toku pregleda me nazove i kaze da su misljenja da je fap filter toliko ostecen da mu nema pomoci te da je najbolje rijesenje da se ukloni fizicki i softverski. Ja pristanem i to zadovoljstvo me kostalo sa jos nekim sitnicama 450 maraka.
Medjutim opet nakon dan-dva uz izbijanje dima pali se opet lampica i ja odem opet do njega. On kaze da sumnja na dizne i njih izvadi i odnese na provjeru. Kad je vratio iste sa provjere ocitano je da su bacale izmedju 40 do 60 % vise goriva i zato je dimilo i da je najbolje da promjenim iste i takodje prelive i crijeva dizni,senzor temperature zraka. Ja to i uradim i ode oko 1020 km.
Situacija malo bolja nema vise dima ide ok medjutim lampica opet gori i auto se nakon skidanja fap filtera i zamjene dizni cuje malo glasnije sto bi rekli pogotovo kad je hladan kao traktor.
Meni vrag neda mira i ja odem do servisa Nikolic i covjek kaze da jos treba ocistiti egr ventil i klapnu koja slabo otvara isti i neko crijevo i uzme mi samo 70 km i bolja situacija jos ali opet ta famozna lampica.
Uz sve probleme sve cesce me zeza servo i nakon izvjesnog vremena neki dan promjenim i servo pumpu i opet ode jos 300 km.
Lampica i dalje gori tako da vise nisam pametan sta raditi non stop gledam po internetu procitam nije ok odradjen fap,nije ok protokomjer,nije ok ventil turbine ,nije ok egr ventil. Molim za neku pomoc ako je neko imao slicnih problema. Auto stvarno ide kao ludo sto me jos vise nervira.
Molio bih za pomoc. Naime navedeni auto(peugeot 407 2.0 hdi 100 kw,2004 godina limuzina)imam od maja 2014 godine i od prosle godine u augustu poceli su moji problemi.
Prvo sam osjetio u tom periodu da auto kao da stuca i gubi snagu pri svakoj voznji uzbrdo da bi se desila havarija tacnije turbina je povukla ulje i auto je stalo.Sve se to desilo na 200 metara od jednog automehanicara .Mi smo doslepali auto do njega i on mi je preporucio posto nije bas strucnjak za turbine da vidim nekoga u Banja Luci.
Ja sam stupio u kontakt sa Brkic servisom.Isti su mi izasli u susret i auto popravili za 4-5 dana a ista zamjena turbine,mali servis i jos neki dijelovi sa slepom su me kostali oko 1450 maraka(stavljena je turbina koja je skinuta sa 508 presla samo 30000km). Sav radostan isti dan krenem na more u Zadar.Sve ok malo pri svakom naporu i gasu izbije crnog dima ali oni su rekli da je to ok nakon navedene havarije.
Medjutim vozajuci se po gradu a znate kakva je gradska voznja upali mi se lampica motora,servo,abs i esp i onako nervozan odem odmah kod nekog majstora.On posten kaze mi da je nesto oko spoja kod turbine i oko elektronike i da se to ne isplati kod njih popravljati nego da polako idem kuci.
Sve lampice su se pogasile tacnije on ih je pogasio ali ostala je i dalje lampica motora i tako ja dodjem kuci polako. Odmah nazovem Brkica i on preuzme auto da vidi sta je u pitanju,kaze sve ok nije mu jasno. Ja preuzmem auto on je lampicu motora ugasio medjutim nakon dan-dva opet se upali.
Sav iznerviran pronadjem na internetu mehanicara Ziku sa Lausa takodje i dogovorim sa njim da auto pogleda. U toku pregleda me nazove i kaze da su misljenja da je fap filter toliko ostecen da mu nema pomoci te da je najbolje rijesenje da se ukloni fizicki i softverski. Ja pristanem i to zadovoljstvo me kostalo sa jos nekim sitnicama 450 maraka.
Medjutim opet nakon dan-dva uz izbijanje dima pali se opet lampica i ja odem opet do njega. On kaze da sumnja na dizne i njih izvadi i odnese na provjeru. Kad je vratio iste sa provjere ocitano je da su bacale izmedju 40 do 60 % vise goriva i zato je dimilo i da je najbolje da promjenim iste i takodje prelive i crijeva dizni,senzor temperature zraka. Ja to i uradim i ode oko 1020 km.
Situacija malo bolja nema vise dima ide ok medjutim lampica opet gori i auto se nakon skidanja fap filtera i zamjene dizni cuje malo glasnije sto bi rekli pogotovo kad je hladan kao traktor.
Meni vrag neda mira i ja odem do servisa Nikolic i covjek kaze da jos treba ocistiti egr ventil i klapnu koja slabo otvara isti i neko crijevo i uzme mi samo 70 km i bolja situacija jos ali opet ta famozna lampica.
Uz sve probleme sve cesce me zeza servo i nakon izvjesnog vremena neki dan promjenim i servo pumpu i opet ode jos 300 km.
Lampica i dalje gori tako da vise nisam pametan sta raditi non stop gledam po internetu procitam nije ok odradjen fap,nije ok protokomjer,nije ok ventil turbine ,nije ok egr ventil. Molim za neku pomoc ako je neko imao slicnih problema. Auto stvarno ide kao ludo sto me jos vise nervira.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Savjet
Izgleda da nisi baš očuvan primjerak kupio. A i ti majstori izgleda nisu nešto. Ako gori lampica, mora dijagnostika da kaže zašto gori. Da li je iko od njih radio dijagnostiku?
I zanimljivo da turbina od 508 odgovara na 407.
I zamolio bih te zbog čitljivosti posta da poneki prazan red ubaciš.
I zanimljivo da turbina od 508 odgovara na 407.
I zamolio bih te zbog čitljivosti posta da poneki prazan red ubaciš.
- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Savjet
Ne znam drug sta bi ti rekao. Samo ti mogu reci da je Nikolic ok majstor ,za razliku od tih ostali. Meni odrzava auto.
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 10 puta
-
Re: Savjet
Sinoc sam malo iznerviran pisao pa mozda i nije bilo gramaticki ispravno,izvinjavam se.Dijagnostiku su svi radili i svi su govorili da ima vise gresaka koje se javljaju.Nisam konkretno ni ljut na nekog od majstora ono sto su uradili,tj. zamijenili to su i naplatili a sad dali se njima ne isplati raditi oko elektrike kao sto mi je jedan majstor skoro rekao da tu ima posla a slaba para mozda je i to razlog.Jedan mi je rekao da probam otici do Kukica pa neznam imali neko iskustvo sa njim.Hvala jos jednom unaprijed,pozdrav.
- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Savjet
Ja koliko sam cu da je kukic extra,al on radi chip tuning.
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 10 puta
-
Re: Savjet
To si u pravu ali na web stranici pise i druge stvari koje rade,izmedju ostalog elektorniku auta pa rekoh ako odlucim kod njega otici ili ponovo posjetiti ziku.Juce sam zaboravio dodati da mi je Nikolic rekao da je mozda najbolje ponovo softverski iskljuciti fap filter i update elektronike odraditi.Na nekim forumima sam nasao da zna najmanja glupost biti i ta se lampica upali i da masu ljudi vozi auto par godina sa njom bez problema.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Savjet
Au brate kakva prica. Steta sto si ovoliko troskova imao sve jedno za drugim, al sto se kaze, bar sad znas sta vozis. A ta lampica ce najprije biti to sto si rekao, da nije dobro softverski odradjeno. Nadji nekoga ko se samo sa tim bavi nek pokusa opet. Srecno!
Sent from my LG G2 using Tapatalk
Sent from my LG G2 using Tapatalk
- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Savjet
Imam ja kolegu radi to. Evo ti br pa se cuj sa njim ,pa vidi sta ce ti on reci 065/277-513 Slobo
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 215
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 10 puta
-
Re: Savjet
Tako je ako nesto bude trebalo posto sam se nahodao po majstorima i nacitao po forumima tu sam,pozz
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Savjet
Sto se tice servo pumpe i meni su govorili da je mijenjam,medjutim u vecini slucajeva je dovoljno izraciti sistem jer udje zrak pa se tesko mota volan te dosuti ulje.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Savjet
I dobro bi bilo kad mogao uslikati te greške sa dijagnostike pa da postaviš ovdje da vidimo šta javlja.
- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: RE: Re: Savjet
Kod mene je malo tezi volan. Znaci to bi trebalo pokusati?zulleee je napisao/la:Sto se tice servo pumpe i meni su govorili da je mijenjam,medjutim u vecini slucajeva je dovoljno izraciti sistem jer udje zrak pa se tesko mota volan te dosuti ulje.
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: Savjet
Da trebao bi,kod mene je u pocetku bio tezi i na kraju skoro uopste nisam mogao motati lijevo tako da sam izracio sistem(mada u nekim slucajevima i ne treba) i dosuo ulje sa obavezno upaljenim autom i to je to.