
Sent from my iPhone using Tapatalk
Evo da potvrdim iz licnog iskustva da je i u BLOK-u otprilike ta cijena aditiva jer sam prije nekih par mjeseci morao dosipati. Meni se upalila lampica (koliko sam skontao upali se kad je aditiv bas na minimumu). U moj Pug 508 iz 2011 godine (kod mene nije SW) ide 3 litra, jedan litar je kostao izmedju 130 i 150KM tako da te dosipanje aditiva dodje oko 450KM za P508. Mozda da provjeravas kad ti aditiv bude pri kraju, ovi u BLOK-u cesto imaju neke akcije pa ce te mozda izaci jeftinije.Djetko je napisao/la:Litar aditiva u CG je oko 60-70eura... Ja sam na servis kad sam bio usuo 1.5l i reče mi onaj majstor tamo sa će to trajati nekih 70-80 hiljada....
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kolega, ja sam dosipao aditiv nedavno na 175k, nikad ranije nije dosipan, koliko znam u bocu staje oko 3l. Dosuo sam 1l jer traje dugo!sonnyblack je napisao/la:Ja sam vec nakucao blizu 150k km sa svojim P308, a koliko vozim, ubrzo i mene ceka revizija FAPa i aditiva. Harun mi je provjeravao FAP i aditiv prije par mjeseci, uglavnom auto staro 3 godine i za tad predjenih oko 140k km potrosilo samo pola litre od ukupno litar aditiva koliko moze stat. Dakle vrlo dugo traje. Ali mi je FAP bio zacepljen oko 70% s tim da je protok bio savrsen...
Na 180k cu dosut aditiv na litar i odradit ciscenje.
U Novopromu EOLYS Power Flex aditiv košta 90KM 1 litar ili 220KM za 3 litre što je povoljno. Usluga dosipanja i dijagnostike košta 40KM.the_stig_508 je napisao/la: Evo da potvrdim iz licnog iskustva da je i u BLOK-u otprilike ta cijena aditiva jer sam prije nekih par mjeseci morao dosipati. Meni se upalila lampica (koliko sam skontao upali se kad je aditiv bas na minimumu). U moj Pug 508 iz 2011 godine (kod mene nije SW) ide 3 litra, jedan litar je kostao izmedju 130 i 150KM tako da te dosipanje aditiva dodje oko 450KM za P508.
Tako sam i ja čuo a isto su mi rekli i u servisu, uz preporuku da se trudim da sipam pun rezervoar uvijek.the_stig_508 je napisao/la: Takodjer ovo sto je neko vec spomenuo, prilikom svakog sipanja goriva ubrizga se jedna doza aditiva koja je predvidjena za pun rezervoar, zato mislim da je bolje uvijek sipati pun rezervoar i trositi do rezerve, tako bi aditiv trebao duze trajati (neka me neko ispravi ako grijesim).
Tako je Kula,ne treba skretati sa teme,i jos da kazem da su nedavno snizili cijenu aditiva i ispod 100KM je u ovlastenomkula je napisao/la:Ne spamajte covjeku temu . Otvorite novu temu pa tamo raspravljajte