Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Poštovanje.
Zanima me, da li se ovdje radi o dihtungu glave ? Jer auto sam kupio prije par dana, i vjerujuci gospodinu od kojeg sam kupio, nisam provjerio koliko je usuto antifriza, pa je vjerovatno zaledio. Ja sam ga vozio 10-ak min, o ugasio jer temperatura se naglo dizala. Pokusavao sam ga sa majstorom odledio, sipajuci antifriz. Sistem se proktuzio, ali nakon 10-ak min rada motora, voda pocne prokuhavati.
Najbolje cete vidjeti u videu.
Hvala !
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
"Pozdrav icceguuy,
tvoj prvi post je trebao biti u rubrici "predstavi se"
Predstavi nam se tu da znamo s kim imamo cast da razgovaramo pa cemo onda o tvome problemu .
Radi lakseg snalazenja evo link :http://www.peugeotclubbih.com/predstavi-se-f74.html"
tvoj prvi post je trebao biti u rubrici "predstavi se"
Predstavi nam se tu da znamo s kim imamo cast da razgovaramo pa cemo onda o tvome problemu .
Radi lakseg snalazenja evo link :http://www.peugeotclubbih.com/predstavi-se-f74.html"
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
OK, hvala
a sto se tice tvog problema ako ti tako brzo prokuha moze biti da ti je termostat ostao zatvoren.
Osim toga da li su tvrda crijeva od vode prema hladnjaku , ako nisu onda nije do dihtunga.
Jer obicno ako ode dihtung unda kompresiju duva u crijeva od vode i ona postanu jako tvrda.
Trebas pratiti razinu vode i razinu ulja, jer obicno ako ode dihtung nivo vode opada , a ulja raste. Osim toga voda , tj antifriz bude zauljena ako je pomjesao vodu i ulje.
Za pocetak provjeri tvrdocu crijeva i stanje tremostata. Ako ti nije tesko izvadi ga skroz i vidi onda kako ce se ponasati.
Ovo su ti neke upute da najjeftinije provjeris stanje dihtunga i glave motora.
a sto se tice tvog problema ako ti tako brzo prokuha moze biti da ti je termostat ostao zatvoren.
Osim toga da li su tvrda crijeva od vode prema hladnjaku , ako nisu onda nije do dihtunga.
Jer obicno ako ode dihtung unda kompresiju duva u crijeva od vode i ona postanu jako tvrda.
Trebas pratiti razinu vode i razinu ulja, jer obicno ako ode dihtung nivo vode opada , a ulja raste. Osim toga voda , tj antifriz bude zauljena ako je pomjesao vodu i ulje.
Za pocetak provjeri tvrdocu crijeva i stanje tremostata. Ako ti nije tesko izvadi ga skroz i vidi onda kako ce se ponasati.
Ovo su ti neke upute da najjeftinije provjeris stanje dihtunga i glave motora.
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Crijeva nisu tvrda ni nakon 10-15 minuta rada ... Jel moguce provjeriti bez vadjenja termostata, ili ako ga izvadim samo da spojim crijeva da moze kruziti voda ? Ako sam dobro skontao :) ...
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
ako ti nakon 10-ak minuta rada pocne kuhati sumnjam na termostat izvadi ga i imati ces slobodan protok vode i vidjeti ces sta ce se desavati.
Posto ti nakon nekog vremena crijeva nisu tvrda onda ti ne nabija kompresiju.
Posto ti nakon nekog vremena crijeva nisu tvrda onda ti ne nabija kompresiju.
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Evo sad sam isao da ga upalim ...
Upali, radi i sve funkcionise nekih 10-ak min
otvorena ozraka, baloncici lagano izlaze i nema nikakvih problema. U hladnjaku voda miruje, ne kljuca ...
Nakon 10 min rada, kada vidim da se sistem prilicno ugrijao, zatvorim ozraku, i nakon 20-ak sekundi, pocne voda da kljuca u boci od hladnjaka. Otvorim ozraku, odmah se smiri.
Koliko sam primjetio, termorstat je mjenjan, jer oko njega ima ona crvena masa, kao neko ljepili, ili sta je vec.
Upali, radi i sve funkcionise nekih 10-ak min
otvorena ozraka, baloncici lagano izlaze i nema nikakvih problema. U hladnjaku voda miruje, ne kljuca ...
Nakon 10 min rada, kada vidim da se sistem prilicno ugrijao, zatvorim ozraku, i nakon 20-ak sekundi, pocne voda da kljuca u boci od hladnjaka. Otvorim ozraku, odmah se smiri.
Koliko sam primjetio, termorstat je mjenjan, jer oko njega ima ona crvena masa, kao neko ljepili, ili sta je vec.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Kazes da ti crijeva nisu tvrda ,e sad jel nisu tvrda kada je taj cep otvoren ili nisu tvrda ni kada je zatvoren puzz
Da li su i crijeva prema hladnjaku zagrijana ili ?
Probaj kada tek upalis auto ne skidati cep da vidis da li ce crijeva postati tvrda .
Da li su i crijeva prema hladnjaku zagrijana ili ?
Probaj kada tek upalis auto ne skidati cep da vidis da li ce crijeva postati tvrda .
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
kula je napisao/la:Kazes da ti crijeva nisu tvrda ,e sad jel nisu tvrda kada je taj cep otvoren ili nisu tvrda ni kada je zatvoren puzz
Da li su i crijeva prema hladnjaku zagrijana ili ?
Probaj kada tek upalis auto ne skidati cep da vidis da li ce crijeva postati tvrda .
Ako ne budu opet tvrda, sta dalje da radim?
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Buni me to sto ti tako brzo prokljuca , u biti on za 10 minuta postize radnu temperaturu na ovim nizim temperaturama i tada pocinje da ti kljuca.
Sumnjam na termostat.
Sumnjam na termostat.
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
kula je napisao/la:Buni me to sto ti tako brzo prokljuca , u biti on za 10 minuta postize radnu temperaturu na ovim nizim temperaturama i tada pocinje da ti kljuca.
Sumnjam na termostat.
Pocne da kljuca, ako je ozraka zatvorena, a ako je otvorim onda ne kljuca. Ja sam nasao samo na jednom mjestu ozraku, da li ima jos negdje koja ozraka. Dok ti meni odgovoris, ja odoh da ti uslikam, termostat, da vidis da li ga smijem skidati.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Da li jos negdje postoji koja odzraka ne bih ti znao reci.Trebao bi pregledati po crijevima da li negdje ima nesto slicno kao kapica na ventilu od bicikla , barem je kod mene.Ne znam kako bih ti drugacije opisao.
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
evo slike:icceguuy je napisao/la:kula je napisao/la:Buni me to sto ti tako brzo prokljuca , u biti on za 10 minuta postize radnu temperaturu na ovim nizim temperaturama i tada pocinje da ti kljuca.
Sumnjam na termostat.


- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: Peugeot 405 1.9 Diesel 1989. Dihtung glave?
Po ovoj diht masi se vidi da je nesto radjeno. e sada je pitanje sta?
mozda je samo pustalo vodu, a mozda je i termostat mijenjan puzz
Da ne diras nista vidi da li je ovo crijevo toplo nakon sto odradi neko vrijeme , ako je toplo onda je termostat ok
mozda je samo pustalo vodu, a mozda je i termostat mijenjan puzz
Da ne diras nista vidi da li je ovo crijevo toplo nakon sto odradi neko vrijeme , ako je toplo onda je termostat ok