Automobil je 2011. godina proizvodnje. Na satu mu trenutno stoji 115.600 km. Nakon što sam prešao sa njim nekih 200 km, odlučio sam da podjelim sa vama fotografije unutrašnjosti vozila. Za koji dan ću se potruditi pa ću podjeliti ostale slike.
Inače, ovo je moj prvi pežo. Moj cilj je bio da kupim limuzinu koja je presla manje od 150.000 km, da nije starija od 7 godina i po mogućnosti da bude njemac. Kada sam se bacio u potragu shvatio sam da će mi biti teško naći vozilo u toj klasi jer sve sto sam nalazio je bilo debelo iznad planiranih finansijskih odvajanja ili je prešlo preko 200.000 km. Nakon toga sam bacio oko na petstoosmicu i nadam se da necu zažaliti.
Automobil je pun dodatne opreme. Unutrašnjost je od crne kože, klima je 4-zonska, posjeduje grijače siceva. Takođe ima bluetooth priključak za telefon koji još nisam probao. Senzor za kišu, automatski zasjenjiv unutrašnji retrovizor, stražnji naslon za ruku s držačima čaše, ukrasni detalji unutrašnjosti od aluminija, krom paket, multifunkcijske tipke na volanu, putno računalo, tempomat, 6-brzina, el. preklapanje retrovizora, bočne rollo zavjese, stražnja rollo zavjesa, el. pomjeranje sjedišta, sportska sjedišta... Navigaciju, display u boji, LED svjetla naprijed i nazad, Bi-Xenon svjetla, aktivno praćenje krivine, svjetlo za skretanje, uređaj za čišćenje svjetala - Xenon & L.E.D. Lighting Technology, Head Up display, Sportsko podvozje. Keyless Go-paljenje na dodir mi je možda omiljeni dodatak ovom automobilu kao i JBL zvučni sustav.
U suštini automobil mi djeluje u izuzetnom stanju. Imam garanciju na motor i mjenjać narednih 6 mjeseci. Iz ovlaštenog servisa imam informacije o mjenjanju sitnica dok je vozilo bilo pod garancijom, a iz drugog servisa (koji nije ovlašten) imam sve informacije o svim servisima. Na vozilu su michelin 18" ljetne gume koje su u izuzetnom stanju. Po servisnoj knjizi stavljene su u 16.04.2016. godine na 102.000 km.
Nadam se da ću sa ovim automobilom ispuniti svoj plan zbog kojeg sam ga i kupio, a to je da ga vozim nekih 5-7 godina za koje bih stigao do 250.000 km i da me to vrijeme (što zavisi i od sreće) služi bez ogromnih izdataka.
Meni lično nedostaje automatski mjenjač na koji sam navikao. Mislim da ću se kroz 1000 km navići na manuelni. Mana mu je oskudnost prostora za sitnice poput mobitela i drugih stvari. Jednostavno neka nikakvih ladičica i "rupa", ali to je za oprostiti.
Ja vas molim da mi predložite, sugerišete, bilo šta kako bih unaprijedio estetski ili funcionalno svoje vozilo. Cilj mi je da budem aktivan na forumu jer smatram da ovdje mogu dobiti pomoć i savjet ako mi ikada zatreba.
Ako vas put nanese kroz Gradišku,a vjerovatno zbog granice i hoce, javite se da popijemo kafu i da razmjenimo iskustva.
Izvolite fotografije!






