Znaci sjedi i vozi i nadaj se da ti nece puknuti guma. Nevjerovatno lose rjesenje. Doduse na zapadu imaju para pa kad ti pukne guma, napunis je tom pjenom i onda sutra kupis dvije nove gume:)

Radili su dvije serije jedna je imala rezervni tocak,tanka guma koja se nalazi ispod vozila i spusta se iz gepeka mehanizmom odvrtanja,a druga serija je kao i velika vecina novih vozila imala repair kit,znaci pjena i orginalni zuti kompresor koje samo dijete od 3 godine ne bi znalo mozda iz prve koristiti...vedo je napisao/la:Je li moguce da u ovakvom modernom dobu auta dolaze bez rezervnog tocka? Hajde mogu shvatiti napredak tehnologije, zelju za vise prostora ali onda ako vec nema rezervnog tocka moras imati dobru tehnologiju pa razviti dobar alat za popravku gume ako vec nema tog tocka. Ali ovo sto imamo u ponudi je katastrofa, ova pjena i kompresor kao set za popravku gume. O cijeni da ne govorim: 270 KM set za popravku i onda ti ta pjena unisti gumu.
Znaci sjedi i vozi i nadaj se da ti nece puknuti guma. Nevjerovatno lose rjesenje. Doduse na zapadu imaju para pa kad ti pukne guma, napunis je tom pjenom i onda sutra kupis dvije nove gume:)
Da, da, ova serija je bez rezervnog tocka i nema sanse ni da ga postave ako zelis jer jednostavno nije predvidjeno. Guma ne bi trebala biti ostecena ali imam par iskustava od prijatelja koji su prijavili ostecenje gume koje je napravila ta pjena. U svakom slucaju, taman da je i vrhunska pjena, sta ako zveknes felgu na nesto ili jace poderes gumu? Znaci zakovan si i zavisis od sluzbe za slepanje. Nije za mene problem ali zamisli dogodi ti se to sa troje male djece u autu. To jeste rijetkost ali necu ni da mislim o tome, u tome je fazon.Struja je napisao/la:I odmah da se razumijemo kad napunis pjenom vozis do prvog vulkanizera skida se guma i cisti se pjena,a guma se zaljepi,a guma ostaje netaknuta i bez ikakvih ostecenja....
Stvarno ne znam od kud ideja da se guma baca???
I pasha kompresor je 20km,a sprej 10km, set za ljepljenje tj inekcija isto tako,polovan kompresor oko 50km...