
Proglašen je za evropski automobil godine 1988. sa najvećim ikada osvojenim brojem glasova u ovom takmičenju najpopolarnijih.
Delo je dizajnera Pininfarine koji je njime postigao veliki uspeh.
Kupcima je odmah ponuđeno deset različitih verzija iz dve karoserije.
Sa tadašnjim Citroën BX deli platformu, ali ne i oslanjanje. Ugrađivano je desetak što dizel što benzinskih 4-cilindarskih agregata, od 1.4 do 2.0 litara.

Iako se evropska produkcija limuzine okončala 1995. on se još uvek proizvodi u Iranu gde je vrlo popularan i dan danas.

Osim u francuskoj, proizvodio se i u Egiptu, Argentini, Zimbabveu, Poljskoj, Indoneziji, Maleziji, Čileu, Velikoj Britaniji i na Tajvanu.

Procena je da je do danas uključujući i Iran proizvedeno oko pet miliona primeraka od toga polovina u pogonima van Evrope.
Preuzeto sa: www.vrelegume.rs