Nekada sam prao FAP 2012 sa pređenih oko 170 tk, pa sam odlučio da to ponovim sada sa 205 tk., zbog ekologije i novog tehničkog pregleda.
Pošto sam prije izradio zamjensku cijev, original mjesto FAP-a mogao sam da koristim auto bez problema. Gumena crijeva od senzora sam zaštitio komadićima spužve i zamotao izolir trakom da vlaga ne ulazi. Termosondu koja ide između FAP-a i katalizatora sam isključio sa konektora.
FAP sam rastavio na dijelove, cijev od senzora skinuo, termosondu nisam mogao odvrnuti tako da sam je ostavio. Ona je na katalizatoru. Uzeo sam oko 5 litara jabukovog sirćeta i ispirao ga uz kombinaciju sa univašom iliti drugim nazivom. Otvore sam čistio žicom od PTT kabla, a poslije sam našao žicu za CO2 varenje jer je čelična i uspješno čistio. Jedno saće ima 81 rupu promjera oko 1,5 mm i nisu šuplje na dnu samo do metalnog kraja iščačkati garež. Poslije sam FAP sušio u pecari jedno 3-4 sata, KAT nisam jer je on otvoren skroz samo sam ga dobro otresao.
Evo slika FAP-a iz 2012 kada je bio opran:

Cijev zamjenska:

FAP na operacionom stolu:

FAP iznutra:

KAT:

Improvizacija čepova da zatvorim i očistim na drugu stranu:

Nasuo i polako čistio rupu po rupu:


Sa povremenim ispiranjem na otvoru za odvod u kanalizaciju:

i sušenje u pecari:

Poslije sam ga vratio na mjesto i dijagnostikom prijavio kao da sam nov postavio. Tokom vožnje od oko 5-6 dana bez FAP-a nije prijavljivao grešku, a i sada je sve ok.