Vjerujem da je moguce, reci cu svom majstoru da obrati i na to paznju, na njemu je sad da nadje sta tacno lupa. Tesko mi je odrediti da li je uopste nazad ili naprijed.micija je napisao/la:Amortizer prolazi i na valjcima na tehnickom u zelenom bude skala ali onaj sitni luft koji se napravi lupka to se tesko ustanovi ja govorim iz licnog iskustva ali eto. A sto se tice grijaca oni se tek pale na -5 a pezo motorima da ni jedan ne radi upalio bi. Najvise grijace koristi pri regeneraciju fapa a ne pri paljenju auta,zato na svakom ima bar jedan dva da su crkli,cim auto ima malo vise km.
Grijace je kaze isprobao i sva 4 rade, tako da ako stvarno ne mogu oslabiti onda je to ok.
Ne znam koliko je adekvatno poredjenje, prije par mjeseci su mi dolazili serviseri za staru masinu za sudje, pa su izmedju ostalog rekli da su grijaci jako losi, u smislu rade ali jako slabo, trebalo bi ih zamijeniti. Ne znam da li je to isti tip grijaca, ali po tome ispade da mogu oslabiti a ne samo skroz prestati da rade, ili su i oni supljirali da uzmu vise para. Nisam ih mijenjao vec kupio novu masinu jer je toj bilo oko 18 godina, tako da ne mogu potvrditi da li je bilo razlike nakon promjene.
