Dakle 407 uzet pre vec 2 i kusur godina sa 147K km sa sve fabrickim FAP om i malo losijiom lamelom, sa placa, sa uvoza iz francuske. Sad vec sam presao preko 50.000. Obisao Bosnu, Bugarsku, Rumuniju, Grcku, Crnu Goru... Svasta nesto zamenjeno, svasta nesto poboljsano. Uh sad kad vratim film, veliki servis. set kvacila i zamajca, grejaci, presvukao centralnu konzolu i prekidace na vozacevim vratima u foliju, stavio napred hrom na masku, zamenjn gornji nosac motora, 2 senzora ABS-a, stavljena rikverc kamera i senzor (kinez crko pa narucujem jos jedan), uzeo 4 felne celicne sa senzorima za zimu, izvucen aux, nalepljen led strip u gepek, 2 suspleha zamnjena, stavljen omot kljuca sa 2012+ pezo modela, prednji diskovi i plocice, cistio EGR 2x, stavljena led dioda u retrovizor da pratim regeneracije a pre svega resio problem u prva dva meseca zbog famoznog puklog vakuum crevceta (da nije bilo foruma lokalnih i britanskih ni jedan majstor ne bi resio glupo crevce), zamenji zvucnici i naravno donje kugle komada 2.
Jedan sam od onih koji voli da mu auto bude tip top, ako iskoci sutra put od 1000km da samo sednem u kola i krenem, takodje imam pristojnu kolicinu alata a i volje da se sam igram oko njega. Kad sam kupovao u opciji su bili Fokus, X-Type, Mondeo... ali 407 na prvom mestu.








U toku je ugradnja tableta i povezivanje na rikverc kameru i izmestanje narandzastog displeja na mesto piksle, takodje hocu da razbusim uvod u pumpu serva da bi prestao da slinavi kad je hladno

E sad da, brat ima 406 2.0HDi 80KW 2001, njegov tast isti samo tamno siv, (zenu je upoznao par godina posle auta ako se pitate) I tata ima istog '99 samo u crvenoj boji



Eto toliko :)