ECO mod - startstop
- maric
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 22. lis 2017, 20:36
- Lokacija: Š. Brijeg
- Vozim: Peugoet 3008
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
ECO mod - startstop
Može li se trajno isključiti ECO mod, odnosno start/stop sustav? Riječ je Peugoetu 3008 sa motorom je 1.6 114 KS
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Mislim da moze dijagnostikom , sto bi opet trebao provjeriti u ovlastenome...
- sonnyblack
- VIP Član
- Postovi: 440
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
- 308
- Početnik
- Postovi: 11
- Pridružen/a: 28. sij 2018, 18:26
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 308sw
- Motor: 1.6 e-hdi 82kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: ECO mod - startstop
Meni je šef servisa u peugeotu kazao da ne može dijagnostikom. Kada sam auto kupio start-stop nije radio mislim da je neko namjerno neke osigurace izvadio da bi to onesposobio. Kad su osiguraci zamijenjeni radi sada stalno i mora se gasiti na taster svaki put kada se motor upali.
- sonnyblack
- VIP Član
- Postovi: 440
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Meni je akumulator oslabio mrvicuc valjda je dovoljno i to da ne pokrece start stop. A auto pali savrseno na pola kljuca na -20 stepeni. Tako meni rece jedan majstor, da ne diram nista. Svakako je akumulator 2-3x skuplji od standardnog. I da ovako cuvam alternator....
I dok je radio start stop, gasio dam ga na taster.
Sent from my iPhone using Tapatalk
I dok je radio start stop, gasio dam ga na taster.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Ubaci kablove u gepek, zatrebaće...sonnyblack je napisao/la:Meni je akumulator oslabio mrvicuc valjda je dovoljno i to da ne pokrece start stop. A auto pali savrseno na pola kljuca na -20 stepeni. Tako meni rece jedan majstor, da ne diram nista. Svakako je akumulator 2-3x skuplji od standardnog. I da ovako cuvam alternator....
I dok je radio start stop, gasio dam ga na taster.

Akumulator sam ja mijenjao prošle godine, 210KM platio.
Što se tiče onemogućavanja sistema, nešto kontam da bi moralo moći preko dijagnostike.
- sonnyblack
- VIP Član
- Postovi: 440
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Ja sam kontaktirao Vesprom, ponudili su akumulatore u raspnu od oko 350 pa nanize do 230. Fabricki je u njemu Exide, i ovaj od 350 je Exide samo ne znam je li isti model bio. Znam kad sam pitao u ovlastenom da su cijene vrtoglave...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Ja uzeo u Doboju, Fiammov AGM koji odgovara, a u ovlaštenom su nudili mislim kao originalni FULMEN ali je bio oko 380-400KM.
- sonnyblack
- VIP Član
- Postovi: 440
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
- sistemG16
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 04. ožu 2016, 09:18
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 1.6 e-HDi 112
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
-
Re: ECO mod - startstop
Da ne ovaram novu temu, mozda je neko imao iskustva ili da da preporuku.
308 1.6 eHdi 82kW sa Start/stop sistemom koji je ispravko radio, počeo mi je škripat remen i ovlasteni servis je rekao da moram otić električaru (dali mi preporuku od nekog koga znaju) da pogleda alternator jer je izbacivao hrđu na remenici.
Elektricar je sa tokarom odvario remenicu (jer na ovaj sistem je zavarena i jedini je to nacin), zamijenio dva ležaja, ponovo zavario i kao završio posao. Ovo je alternativa jer je alternator nov za start stop preko 1000km kako su mi rekli u servisu.
Nakon toga je opet škripalo i isti dan odvezem u servis gdje kazu da moraju pogledati španere. Zamijenili su oba španera i remen, sve Continental.
U međuvremenu nisam probao start stop, gasim ga uvijek na dugme. Kada sam nakon njih probao start stop, auto se ugasi uredno ali ne moze da upali kada pritisnem kvačilo, nego moram na ključ. Loptica se prebacuje sa jednog majstora na drugog i niko nece da preuzme odgovornost. Servis je poslao auto kod drugog električara koji se razumije i znam samo da je auto vraćeno u servis i da nista nije dirano (ebo lud zbunjenog)
Ja bih i tako htio da ugasim to smeće od start stop sistema skroz, ali prvo da se napravi jer auto generalno ne radi kao prije, nevezano samo za start stop. Nisam htio da idem pravnim putem, ali ako ne bude htio niko da preuzme odgovornost a znaju se, vjerovatno cu ici i tim putem.
Neko je nesto tu zeznuo, sumnja je na prvog električara, i ako neko ima kakav savjet ili slicna iskustva, bio bih mu zahvalan da podijeli (više glava moze donijet pametniju odluku)
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
308 1.6 eHdi 82kW sa Start/stop sistemom koji je ispravko radio, počeo mi je škripat remen i ovlasteni servis je rekao da moram otić električaru (dali mi preporuku od nekog koga znaju) da pogleda alternator jer je izbacivao hrđu na remenici.
Elektricar je sa tokarom odvario remenicu (jer na ovaj sistem je zavarena i jedini je to nacin), zamijenio dva ležaja, ponovo zavario i kao završio posao. Ovo je alternativa jer je alternator nov za start stop preko 1000km kako su mi rekli u servisu.
Nakon toga je opet škripalo i isti dan odvezem u servis gdje kazu da moraju pogledati španere. Zamijenili su oba španera i remen, sve Continental.
U međuvremenu nisam probao start stop, gasim ga uvijek na dugme. Kada sam nakon njih probao start stop, auto se ugasi uredno ali ne moze da upali kada pritisnem kvačilo, nego moram na ključ. Loptica se prebacuje sa jednog majstora na drugog i niko nece da preuzme odgovornost. Servis je poslao auto kod drugog električara koji se razumije i znam samo da je auto vraćeno u servis i da nista nije dirano (ebo lud zbunjenog)
Ja bih i tako htio da ugasim to smeće od start stop sistema skroz, ali prvo da se napravi jer auto generalno ne radi kao prije, nevezano samo za start stop. Nisam htio da idem pravnim putem, ali ako ne bude htio niko da preuzme odgovornost a znaju se, vjerovatno cu ici i tim putem.
Neko je nesto tu zeznuo, sumnja je na prvog električara, i ako neko ima kakav savjet ili slicna iskustva, bio bih mu zahvalan da podijeli (više glava moze donijet pametniju odluku)
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Ja sam vozio 308 ph2 3 godine i prodao sam ga sa 225k na satu, ne znam koliko je tvoj presao. Kad sam radio veliki servis na 180k predjenih, receno mi je da ne moram mijenjati PK remen i spanere jer su ispravni. I bili su, nema sta, ali, na nekih 195k su poceli skriputati, i odem ponovo u servis i zamijenim komplet set remen i spanere kao i ti sada. Zasto su tebe slali elektricaru bog dragi zna, kakve on veze ima sa skripom remena nije mi jasno...
Druga stvar, a vec sam pisao ovdje, aku mi je nekad otisao i sistem nije radio, ali znaci i ne gasi auto.
Dok je radio a spaneri nisu bili OK (dok nisam zamijenio tih par dana) znalo mi se desiti da auto ugasi ali kad treba upaliti bukvalno proklize remen i ostane tako, ne upali ga, a na kljuc upali uredno. Znaci, provjeri spanere kakve su stavili, jesu li uopste za start stop?!
Druga stvar, a vec sam pisao ovdje, aku mi je nekad otisao i sistem nije radio, ali znaci i ne gasi auto.
Dok je radio a spaneri nisu bili OK (dok nisam zamijenio tih par dana) znalo mi se desiti da auto ugasi ali kad treba upaliti bukvalno proklize remen i ostane tako, ne upali ga, a na kljuc upali uredno. Znaci, provjeri spanere kakve su stavili, jesu li uopste za start stop?!
- sistemG16
- Početnik
- Postovi: 33
- Pridružen/a: 04. ožu 2016, 09:18
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 1.6 e-HDi 112
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
-
Re: ECO mod - startstop
Na satu je 206.000 km.
Poslao me električaru zbog hrđe koju je vidio blizu remenice alternatora i rekao da je do nje, sto se kasnije ispostavilo da nije to bio pravi uzrok nego dio oko španera i remena. Onaj gornji španer je dosta treso i kada je zamijenio taj set, oba španera su mirna i to izgleda okej. Prema nekoj logici, oni su tu samo skidali španere i remen i stavili nove, nema neke razlike izmedju onih za start stop i obicnih jer su na oprugu, a i ne trese to tu vise.
Kada se ugasi auto, ono sto se desi kada stisnem kvacilo, to je da 6 puta se cuje neki zvuk "zveckanja" u dijelu alternatora i onda stane skroz pa mora na kljuc.
Sta li je ko zeznuo tu, vidjecemo. Serviser kaze dirao sam samo mehaniku, ovaj elektricar kaze dirao sam samo lezajeve i to je to.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
Poslao me električaru zbog hrđe koju je vidio blizu remenice alternatora i rekao da je do nje, sto se kasnije ispostavilo da nije to bio pravi uzrok nego dio oko španera i remena. Onaj gornji španer je dosta treso i kada je zamijenio taj set, oba španera su mirna i to izgleda okej. Prema nekoj logici, oni su tu samo skidali španere i remen i stavili nove, nema neke razlike izmedju onih za start stop i obicnih jer su na oprugu, a i ne trese to tu vise.
Kada se ugasi auto, ono sto se desi kada stisnem kvacilo, to je da 6 puta se cuje neki zvuk "zveckanja" u dijelu alternatora i onda stane skroz pa mora na kljuc.
Sta li je ko zeznuo tu, vidjecemo. Serviser kaze dirao sam samo mehaniku, ovaj elektricar kaze dirao sam samo lezajeve i to je to.
Sent from my LG-H870 using Tapatalk
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Pazi, spaneri i treba da "tresu" (malo) jer tako rade, zato su skuplji jer se sami dotezu koliko treba...
Ima razlike obicni i ako su za start stop, nije ni remen isti ni spaneri, odnosno ovaj koji nema start stop cini mi se ima jedan spaner i jedan roler.
Ja bih krenuo od spanera, pa onda dalje...
Imas li neki racun, pise li sta su stavili od dijelova?
Ima razlike obicni i ako su za start stop, nije ni remen isti ni spaneri, odnosno ovaj koji nema start stop cini mi se ima jedan spaner i jedan roler.
Ja bih krenuo od spanera, pa onda dalje...
Imas li neki racun, pise li sta su stavili od dijelova?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: ECO mod - startstop
Da, u pravu je Stefan, imaju dva španera. I koliko sam mogao da vidim, motor pokreće alternator kod Peugeota nakon što ga ugasi stop/start sistem. Očigledno nešto ne štima oko alternatora i ne može da upali motor.