Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
osposobit ces tesko jer ti pored rupe u faru treba i cijeli mehanizam u koji se stavlja sijalica kao i unutra fara slicno kao na kratkom svijetlu taj limic samo sto je za maglenke drugacijeg oblika, taj mehanizam pored stavljanja i fiksiranja same sijalice na sebi ima i konektor jednog kabla za napajanje sijalice a drugi se kaci na samu h1 sijalicu
elem, po meni se ne isplati uopce zamarati oko toga jer maglenke u faru ne rade nista bar koliko sam ja upratio, uopce ne pomazu pri maglovitom vremenu pa sam ih i ja izbacio skroz i umjesto toga koristim ih sa LED sijalicama kao dnevna svjetla
Pametno si to uradio u zameni za dnevna svetla.
I ja mislim da efekat nije neki jer svetla za maglu trebaju biti što niže da bi što manje smetala vozaču.
Avicii je napisao/la: Vidi iznutra sta pise na njima, je li neki tajvanac ili Valeo.
Bas cu da pogledam, na kom mestu pise proizvodjac. A da su fabricki sta treba da pise, ko je proizvodjac. Kablove neke dodatne da ih ima pored nigde nisam video.
Ma citao sam ja da li treba da ima meglenke u faru zavisi i od opreme sa kojom auto dolazi.
A moguce je i da su menjani farovi jer su kao novi.
Cuje mi se neki zvuk (krckanje) u pravcu altenatora. Dali je to remenica altenatora ili spanel lageri. Evo na snimku se vidi da se jedan spanel i mrda pomalo prilikom rada. Ili je to mozda i normalan rad.
A avo i snimka kako je to covek resio sa WED-40, ali kod mene je remenica na altenatoru zatvorena i ne mogu prsnuti unutra WDE-40.
Danas promenio ulje na 307, kilometraža 362320, sipao NIS sintetiku, nekako mi to naj sigurnije. Ali baš sam se namučio skinuti filter ulja, morao sam i ključ praviti. Ja sam ga samo rukom stegnuo valjda se neće on opet sam toliko pritegnuti.
Sutra planiram zameniti i filtere goriva i vazduha. U kutiji za filter goriva ima filter i gumica, ali ima i tri plastična dela. Na slici je crno, žuto i crveno, neznam gde se to treba zameniti i čemu služe ti plastični delovi, ili je pa to za neki drugi auto pošto se ovaj filter montira i na druge automobile.
Hoće filter ulja malo da zapekne, pogotovo ako ne naneseš ulje na gumicu prije montaže. Ako nemaš odgovarajući ključ za skidanje može se probati grubljim šmirgl papirom da se omota pa manje klizi, ili ona najneurednija metoda kad se tijelo filtera probuši šarafcigerom i okrene. Mada je svakako nezgodno pozicioniran pa će opet neka količina ulja da se prospe po bloku i cijevima kompresora.
Što se tiče filtera goriva, koliko ja znam ti čepovi služe da ih staviš na crijeva dok radiš da ne uđe neka nečistoća. Malo ko ih koristi jer se sve završi za par minuta, ali ubace ih uvijek u kutiju.
Moguće, i meni je to padalo na pamet da su to čepovi za creva da ne iscuri nafta iz creva dok se radi ali me buni što su svi različiti.
A filter ulja se normalno maže uljem pre zavrtanja, to sam naučio još dok sam imao prvi auto zastava 101. Bušenje nikako ne volim, prvo što je nepristupačno i što prvi puta menjam ja filter na 307 i neznam dokle ide onaj onutarnji navoj. I tada više ulje iscuri kada se buši. Ovako nadješ odgovarajuću cev, zavariš unutra dve tri žice da upadnu u žljeb filtera i zavariš ručku i to je to, imaš ključ za filter ulja.
Zamenjeno, kućište filtera je bilo čisto pa ga njega nisam skidao. Ali nije hteo da upali dok mu drukalicom nisam nadrukao naftu. Nisam znao da mora tako.