Pežo 206 temperatura i potrošnja ulja
- vlado85
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 27. stu 2017, 09:46
- Lokacija: Pale
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Pežo 206 temperatura i potrošnja ulja
Pežo 206 1.1. benzinac 44kw 2005. godište, prešao 117.000 km, veliki servis na 98k, redovno servisiran.
Pozdrav moj problem je sljedeći. Sve je počelo kada sam odradio mali servis i onda ubrzo sam u kabini pod nogama pred kraj prošle zime pronašao permant koji je curio iz malog hladnjaka. Odvezao majstoru, on kobajagi dao sinovima da se uče, oni popravljali... Navodno su stavili nove gumice, ali je i dalje curilo pa su vratili stare. Vozio sam tri puta i onda je treći put samo po kap. Gurao sam papir koji bi to upijao. Međutim stiglo je proljeće i prestao sam koristiti grijanje i hladjenje i permanta skoro da nije bilo u kabini.
Međutim ubrzo sam odjednom izgubio ulje u motoru. Otjerao drugom mastoru, on se stvarno posvetio problemu. Našao da je dihtung otišao i rekao kako je zbog toga pritisak udarao i na mali hladnjak, a problem je taj što se motor pregrijavao, tj ventilator se kasno palio. Kontakti su bili zaprljani itd. Promijenio je dihtung, popravio kontakte i tjerao sam dalje.
Od tada sam počeo pratiti temperaturu u autu i vidio da temperatura često prelazi 90 C. Išao sam na more i iza nekakvog kamiona uzbrdo temperatura je išla do 100 C. Ventilator počne raditi, ali jedva se čuje i vraća temperaturu na 93-4 stepena, koja brzo opet ide preko. Čim sam se vratio sa mora, primjetio sam da je opet izgubljeno ulje. Opet sam išao, dolivao ulje, majstor pritezao nekakve šarafe, rekao kako je motor počeo trošiti ulje.
Nažalost brzo nakon toga čovjek je preminuo, pa sam vozio trećem mastoru prije mjesec-dva kada mi se auto malo zapušio... On je rekao da je na nekom crijevu malo kapnulo ulja na hladnjak ili motor i da nije ništa strašno. Promijenio mi je gumicu, dolio ponovo ulje. Ponovo pregledao spojeve za otvaranje hladnjaka...
Došlo je hladno vrijeme i uz upotrebu grijanja u autu uspio sam da dršim temperaturu ispod 90 C. Međutim nakon mjesec-dva prvi put gužva u gradu, temperatura na 93-4 C i odmah sljedeće jutro Pežo mi izbacuje da mu hvale 2, od 6 kvadratića ulja na board displeju. U kabini ponovo u zamotanom toalet papiru ima nekoliko kapi permanta.
Sada sam u veliko dilemi. Auto želim zadržati kao drugo auto u porodici. Uz savjete sa drugom sam planirao promijeniti termostat i nekakav "osigurač", misleći da će mi on obezbijediti bolje otvaranje hladnjaka i držanje temperature na 90 C. Meni se dešava da auto uz brdo ide na 93-4 C, a niz brdo temperatura pada na 75-80 C. Ne sjećam se kada sam posljednji put čuo da hladnjak radi onako snažno, da se čuje u kabini.
Šta vi mislite? Da li je u pitanju termostat? Da li je to normalna temperatura na Pežou 206 1.1. benzin? Da li je motor izraubovan?
Pozdrav moj problem je sljedeći. Sve je počelo kada sam odradio mali servis i onda ubrzo sam u kabini pod nogama pred kraj prošle zime pronašao permant koji je curio iz malog hladnjaka. Odvezao majstoru, on kobajagi dao sinovima da se uče, oni popravljali... Navodno su stavili nove gumice, ali je i dalje curilo pa su vratili stare. Vozio sam tri puta i onda je treći put samo po kap. Gurao sam papir koji bi to upijao. Međutim stiglo je proljeće i prestao sam koristiti grijanje i hladjenje i permanta skoro da nije bilo u kabini.
Međutim ubrzo sam odjednom izgubio ulje u motoru. Otjerao drugom mastoru, on se stvarno posvetio problemu. Našao da je dihtung otišao i rekao kako je zbog toga pritisak udarao i na mali hladnjak, a problem je taj što se motor pregrijavao, tj ventilator se kasno palio. Kontakti su bili zaprljani itd. Promijenio je dihtung, popravio kontakte i tjerao sam dalje.
Od tada sam počeo pratiti temperaturu u autu i vidio da temperatura često prelazi 90 C. Išao sam na more i iza nekakvog kamiona uzbrdo temperatura je išla do 100 C. Ventilator počne raditi, ali jedva se čuje i vraća temperaturu na 93-4 stepena, koja brzo opet ide preko. Čim sam se vratio sa mora, primjetio sam da je opet izgubljeno ulje. Opet sam išao, dolivao ulje, majstor pritezao nekakve šarafe, rekao kako je motor počeo trošiti ulje.
Nažalost brzo nakon toga čovjek je preminuo, pa sam vozio trećem mastoru prije mjesec-dva kada mi se auto malo zapušio... On je rekao da je na nekom crijevu malo kapnulo ulja na hladnjak ili motor i da nije ništa strašno. Promijenio mi je gumicu, dolio ponovo ulje. Ponovo pregledao spojeve za otvaranje hladnjaka...
Došlo je hladno vrijeme i uz upotrebu grijanja u autu uspio sam da dršim temperaturu ispod 90 C. Međutim nakon mjesec-dva prvi put gužva u gradu, temperatura na 93-4 C i odmah sljedeće jutro Pežo mi izbacuje da mu hvale 2, od 6 kvadratića ulja na board displeju. U kabini ponovo u zamotanom toalet papiru ima nekoliko kapi permanta.
Sada sam u veliko dilemi. Auto želim zadržati kao drugo auto u porodici. Uz savjete sa drugom sam planirao promijeniti termostat i nekakav "osigurač", misleći da će mi on obezbijediti bolje otvaranje hladnjaka i držanje temperature na 90 C. Meni se dešava da auto uz brdo ide na 93-4 C, a niz brdo temperatura pada na 75-80 C. Ne sjećam se kada sam posljednji put čuo da hladnjak radi onako snažno, da se čuje u kabini.
Šta vi mislite? Da li je u pitanju termostat? Da li je to normalna temperatura na Pežou 206 1.1. benzin? Da li je motor izraubovan?
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Pežo 206 temperatura i potrošnja ulja
Kod mene je 1.4 benzin, i termostat se otvara na 92 stepena C, tako da čim se auto malo optereti poraste temperatura. Opet najlakše je zamjeniti termostat koj je mislim oko 18km.
Što se ulja tiče ne znam šta bih rekao.
Što se ulja tiče ne znam šta bih rekao.
Clapton is God!
- vlado85
- Početnik
- Postovi: 12
- Pridružen/a: 27. stu 2017, 09:46
- Lokacija: Pale
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: Pežo 206 temperatura i potrošnja ulja
Promijenio sam termostat i isto otvara na 92 C, međutim još nisam imao priliku da vidim da li kod novog temperatura može pasti na 75-80C u toku vožnje. Nisam izgubio ulje! Izgleda da je senzor samo loše čitao stanje ulja. Međutim izgubio sam permanta, pa ću pratiti šta se dalje dešava.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
Re: Pežo 206 temperatura i potrošnja ulja
Provjeri negdje crijeva da ne pušta. Vidi u kabini na podu kod vozača da ti nije mokro. Što se tiče temperature zna da padne kada je jako hladno i upališ grijanje na najjače a pri tom je auto u pokretu ili se spuštaš niz brdo. Ali ne bi trebalo da pada ispod 85-80°C.
Poslato sa LG-G3S D722
Poslato sa LG-G3S D722
Clapton is God!
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Pežo 206 temperatura i potrošnja ulja
Drago nam je da si rijesio sve probleme i da je auto sada u voznom stanju
Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen