Izbor je pao na PUG 306, mada on mi nije bio na pameti uopšte. A evo kako se to desilo. pre 2 nedelje sedimo u Cageru (kafić gde se okupljaju citroenaši u NS) i kažem Marku (Autopartner) da hoću da prodam Saxa pa ako zna nekoga da je zainteresovan neka mu kaže.
Tu je bio i gazda Cagera i kaže da on prodaje 306 koji je uzeo od Marka ali se predomislio. Na prvu loptu sam pomislio, šta će mi taj stari "passee" i to još benzinac bez plina, pa to troši ihahaj!!!
Zabeležih u glavi tu informaciju i nastavih maštati o nekoj petardi, slikaru ili novom "Mintu" (za neupućene, to je bio naziv za mog 307sw Idaho green boje).... i tako dok sam maštao i gledao razne leševe, počeo sam zauzdavati maštu jer bi kupovina C5 ili 307 u cenovnom rangu do 2000 ojra iziskivala minimum još 1000 istih novčanica ulaganja za šta uopšte nisam bio spreman i shvatio sam da moram spustiti letvicu i zadovoljiti se nekom Xsarom ili XP do 1500 ojra. :fakat:
Na to se poklopilo da sam u četvrtak otišao kod Marka da mi pogleda šta kucka u prednjem trapu Saxa iako sam promenio amortizere i ostalo. Tamo je bio i taj 306 (u daljnjem tekstu Sivko, tako su ga prekrstila deca) i Marko mi kaže da ga probam. Kada sam ga probao ostao sam bez teksta... motor, upravljivost, vešanje i kočnice su bolje nego na mnogim novijim automobilima, unutrašnjost veoma očuvana, puno opreme...
Na to mi Marko kaže da on održava taj auto od 2001 kada je uvezen u Srbiju... pametnom dosta!
Posle toga, odem da pogledam neki 307 2.0 sa ful opremom, kao samo mu je popucao lak farbe a on kao da je bio u Bejrutu. Istina, lepo ide, koči, ništa ne krcka, ali brate, tu treba min 700 evra da se dovede u estetski pristojno stanje.
Na to sve on meni kaže: Dobar je tvoj Saxo, samo još da se žena odluči jer njoj treba i da se posavetujemo sa kumom pa ćemo ti se javiti. I, naravno, očekujemo izvesnu doplatu jer taj auto ofarban bi vredeo bar 2500 evra. :trljaoci:
Vraćam se kući i nazovem Marka i kažem mu da poruči gazdi 306 da ću definitivno kupiti čim prodam Saxa i da se nadam da ga neće pre toga prodati nekom drugom. Odmah nakon toga čujem se sa jednim interesentom iz Subotice koji me zvao u utorak i kažem mu da ću mu još spustiti cenu auta jer me čeka jedan PUG. Dogovorimo se da ga jučer posle posla dovezem u Suboticu i da ga pogleda i ako mu se svidi da ga odmah kupi i prepiše. Celu noć nisam spavao od uzbuđenja, otišao u Suboticu nameren da ga ne vraćam nazad u NS, usput nazovem javim da ću doći da uzmem Sivka predveče čim se vratim. Tako se i desilo, prodao Saxa, vratio se busom u NS i uzeo Sivka.
Da pređemo na konkretne stvari:
Peugeot 306 XT 1.6 8V 90 ks
1998 godište, 230 000 km, ali stvarnih
Održavan u Autopartneru prethodnih 15+ godina (tako ćemo i nastaviti)
Automatska klima, senzori za kišu, fabrička muzika, i još dosta opreme + ugrađen Cobra alarm.
Evo malo slika:




Vide se manja oštećenja sa parkinga, ali to se ne isplati popravljati jer kod mene na parkingu je veoma rizično.
Unutrašnjost je stvarno dobro očuvana, pogotovo plastika kontrolne table...



Malo slika opreme...



Kadica koju sam oduvek želeo... :moron:

Ljuta mašina od 90 konja...

I noćni ugođaj...
