Stali brisaci...Pregledao osigurace koji su bili ok.
Trazio ja slijedece relej nisam nasao....i sad neznamo jel ima relej ili mu bsi daje signal....
Skinem motor brisaca sa polugama....stavim mu ...minus na masu plus na prvu brzinu...varnici...
Skinem plasticni poklopac brisaca samo ga odvojim od kucista motorica....i lrobam opet direktno na akumulator...radi.....vratim poklopac opet varnici...sad nisam znao jel to ok...pa sam pitao dijagnosticar i inzenjera jel ok...ispalo je da nije...



A svo vrijeme nije nam davalo nikakav ni signal na dzeku motorica jer je vjerovatno osigurac pregorio u medzuvremenu dok smo mi sve to isprobavali....
Onda je inzinjer prepakovao motoric komplet...onda je bio ok....sve smo mi to vratili...pozicija brisaca nije ok.....tu smo imali patnje bar sat vremena dok ih nismo skontali...poluge i pocetna pozicija....znaci bilo je ucenje putem pogresaka....



al smo mu dohakali....
Problem oko poluge i poc. Pozicije je bio sto sam ja kad sam prvi put skinuo motoric i poluge probao da vidim jesu li poluge zaglavile i da li motoric uopste okrece...nisam mogao nista pokrenut pa sam centralni saraf na motoru kojim je spojen na poluge,odvrnuo i tada sam mogao okretati poluge al motoric nisam....i to kad sam vracao nisam vratio kako je bilo.....pa je bilo problema sa polugama i poc. Pozicijom brisaca...