A mora se održavati kad se svaki dan voza :)
U medjuvremenu odradjeno sljedece:
1. Zamjenjen mikroremen (25 KM)
2. Zamjenjen lezaj remenice na alternatoru (85 KM)
3. Zamjenjen nosac motora odmah iznad mikroremena (95 KM)
Majstor za ove 3 stvari uzeo 60 KM za ruke.
4. Skinuo bravu sa vozacevih vrata i rastavio je do najsitnijih detalja i popravio je (nisam mogao nikako da zakljucam auto, jer bi se moja vrata automatski otkljucala, a samim tim preko centralne brave i sva ostala). Sada radi sve savrseno :)
5. Nakanio se da skinem ablender i pogledam zasto mi ne radi zujalica. Nakon rastavljanja na ploci je bio neki komadic nedefinisanog materijala ispod kojeg su vodilice na ploci oksidirale i napravili se prekidi u dijelu gdje se spaja mini zvucnik. Detaljno multimetrom sve ispitao, zatim lemilicom popravio dio vodilica na ploci, a one koje nisam mogao spojio odredjene kontakte komadima zice. Nakon sastavljanja sve proradilo osim sto mi javlja gresku za airbag u volanu, a posto je bilo kasno nisam mogao da provjeravam jesam li slucajno zaboravio negdje ukljuciti kabal od airbag-a.
Evo par fotkica rjesavanja problema sa zujalicom :)
Uskoro planiram da se zabavim sa klijestima kocnica i ofarbam ih vjerovatnonu crvenu boju. Pa ako moze neki savjet oko kupovine spreja :)
Do zime planiram da ocistim (malo su na nekim mjestima na unutrasnjoj strani oksidirale) i ofarbam felne. Moze li prijedlog za boju??






Poslano sa mog MI MAX 2 koristeći Tapatalk