to i ja mislim, kao sto rekoh gore ovdje moze zacepiti samo ta jedna klapnaAvicii je napisao/la:E ne znam kakvo je stanje sa benzincem stvarno. Ne bi trebalo da benz ovako zastopa kao kod mene dizelcina..
Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
evo Avicii po ugledu na tebe, i ja danas zasukao rukave, međutim uslijedilo je iznenađenje, evo slika sta sam zatekao :)



nista nije zapuseno bilo, obrisao sam samo ovo malo sto je bilo i vratio :)



nista nije zapuseno bilo, obrisao sam samo ovo malo sto je bilo i vratio :)
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Ooo pa super, jes' da si se namucio al jos bolje da je cisto 
Stvarno ne kontam sta ovo ovako zaprlja kao kod mene, evo sve ok, auto ne trosi kapi ulja, provjerio sam osovinu turbine, nema lufta.. islo je fino i prije ciscenja (normalno, sad ide bolje), jedino da EGR ne brljavi nesto, nemam pojma..
Svaka cast za trud Grga

Stvarno ne kontam sta ovo ovako zaprlja kao kod mene, evo sve ok, auto ne trosi kapi ulja, provjerio sam osovinu turbine, nema lufta.. islo je fino i prije ciscenja (normalno, sad ide bolje), jedino da EGR ne brljavi nesto, nemam pojma..

Svaka cast za trud Grga

Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
pa nisam se pretjerano namucio da skinem, gore mi je bilo vratiti, mada nisam skidao ni brisace, ali islo je, najvise me zezalo ono crijevo i selna sto ide od turbine :)
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Možda prethodni vlasnik nije održavao kako treba. Možda nije redovno mijenjao ulje?Avicii je napisao/la:Ooo pa super, jes' da si se namucio al jos bolje da je cisto
Stvarno ne kontam sta ovo ovako zaprlja kao kod mene, evo sve ok, auto ne trosi kapi ulja, provjerio sam osovinu turbine, nema lufta.. islo je fino i prije ciscenja (normalno, sad ide bolje), jedino da EGR ne brljavi nesto, nemam pojma..![]()
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Skidao sam plastike oko brisaca jer sam i EGR cistio. Nisam to slikavao jer mi tada nista nije padalo na pamet koliko ga je j**eno skinuti. Onako, malo je bio zaprljan ali nista strasno. Uglavnom moze se..Grga je napisao/la:pa nisam se pretjerano namucio da skinem, gore mi je bilo vratiti, mada nisam skidao ni brisace, ali islo je, najvise me zezalo ono crijevo i selna sto ide od turbine :)

Ne znam stvarno do cega je, ali nadam se da ga vise necu morati cistiti :)mara- je napisao/la:Možda prethodni vlasnik nije održavao kako treba. Možda nije redovno mijenjao ulje?
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Odlično si ovo prikazao, za svaku pohvalu.
Ne znam ni ja šta je uzrok začepljenja, ali kod mene je sigurno besprijekorno auto održavano, a bilo je slično ko u tebe začepljeno, samo kod mene je blokirao el. ventil donje klapne -toplog zraka. On je otvoren u početku kada je hladno auto dok ne postigne radnu temp, poslije se zatvara i zrak ide na usis i prego EGR-a. Još da ti predložim da pogedaš vakum elektro ventil što otvara donju klapnu (koju si čistio). Ako ti je šta sumnjivo kada je hladan motor, a lupka kada ubrzavaš , napravi zamjenu el. ventila koji su u sredini-drugog (klapna interkulera) i trećeg (klapna toplog zraka) sa desna na lijevo, ispred auta, nije ti teško. Ventil interkulera možeš provjeriti ako skineš crijevo koje ide na njega, upališ auto i dodaješ gas. Na oko 1.800-2.000 obrt./min treba otvarati klapnu interkulera da bi turbina dobila zraka. Donji el. ventil ti je teško provjeriti pa ga zamijeni sa ovim ispravnim, pošto su isti i nećeš imati problema. Na taj način možeš provjeriti i njega.

______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Ok Dino, hvala ti jos jednom na savjetima, ispitacu i to kad opet malo vremena uhvatim. 

- GazdaPaja
- Iskusan član
- Postovi: 435
- Pridružen/a: 17. tra 2016, 01:26
- Lokacija: Banja luka
- Vozim: peugeot 307
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Pomoc jedna ,juce kad sam skidao klapnu ,vudim da jedna uopste ne radi ,otisli oni zubci na mehanizmu i uopte ne otvara i ne zatvara ,upitanju je ona dole nije ona kod senzora. E sad meninteresuje cemu sluzi? Posto sve normalno radi
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
Послато са HTC Desire 816 уз помоћ Тапатока
- dino
- Moderator
- Postovi: 1411
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Ovako na prvu, to moze biti gore spomenuta klapna toplog zraka. Nju otvara vakum preko el. ventila a zatvara opruga. Kod mene je nekada bio problem ove klapne na nizim temperaturama, kada se gornja usisna klapna zatvara a zrak ide preko donje klapne dok se ne ugrije motor. To se odrazava u voznji tako da gornju klapnu pokusava otvoriti usis na silu, a sila opruge je vraca, pa klepece kao ptica krilima. To treba osposobiti jer auto nece moci ispravno raditi kada padnu temperature.
Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Da li je i na 206 2.0 hdi 66kw isti princip za skinuti, zna li neko ?
Ja sam pokušao skinuti samo EGR ventil sa grane, nisam mogao da odvrnem šaraf koji je bio ispod crijeva hladnjaka EGR-a...
Ja sam pokušao skinuti samo EGR ventil sa grane, nisam mogao da odvrnem šaraf koji je bio ispod crijeva hladnjaka EGR-a...

Nothing is true; everything is permitted.
- respo
- Aktivan član
- Postovi: 80
- Pridružen/a: 25. tra 2016, 09:38
- Lokacija: sa
- Vozim: 308cc
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 6 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
evo ti slika kako se skida egr u 206

Remove the style cover (/).
Remove the connector (1).
Disconnect pipe (2).
Remove the bolts (3).
Move aside the clip ( 4).
Remove :
The pipe (5)
The nuts (6)
EGR valve (7)
Retrieve the seal.
2. Refitting
Always replace :
The seal (/)
The clip (3) (Specific to Service)
Proceed in the reverse order to removal.
Tighten :
The nuts (5) (Tightening torque to 1 da.Nm)
The bolts (2) (Tightening torque to 1 da.Nm)

Remove the style cover (/).
Remove the connector (1).
Disconnect pipe (2).
Remove the bolts (3).
Move aside the clip ( 4).
Remove :
The pipe (5)
The nuts (6)
EGR valve (7)
Retrieve the seal.
2. Refitting
Always replace :
The seal (/)
The clip (3) (Specific to Service)
Proceed in the reverse order to removal.
Tighten :
The nuts (5) (Tightening torque to 1 da.Nm)
The bolts (2) (Tightening torque to 1 da.Nm)
- kemog
- Početnik
- Postovi: 13
- Pridružen/a: 20. srp 2022, 20:00
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 66 kW
- Ima zahvala: 18 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
@Avicii i @dino
Kako skinuti ovaj komad crne plastične cijevi usisa koji se kači na ulaz turbopunjača?
Ovaj komad mi je zapeo:

Izgleda da je EGR-ov dovod do račve skoro pa zapušen pa moram dosegnuti do njega:

Kako skinuti ovaj komad crne plastične cijevi usisa koji se kači na ulaz turbopunjača?
Ovaj komad mi je zapeo:

Izgleda da je EGR-ov dovod do račve skoro pa zapušen pa moram dosegnuti do njega:

- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
A tesko da se ja sad vise sjecam icega u vezi ovoga. Probaj popustiti sve nosace, nekako pomakni motor ka naprijed, pa onda probaj. Gore je obicna selna, a na turbu se kaci nekako ova plastika cini mi se (ima neka zakacka na crijevu, ali nisam 100% siguran). Zeznuto je raditi bilo sta na ovom motoru, nezgodan polozaj katastrofa.. ali gledaj da ocistis ove cijevi i usis, dobro ti se to zaprljalo. Srecno!
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
Re: Ciscenje usisne grane - 2.0HDi
Jako je teško da se pridje, ali na turbo je vezan šelnom (ravni šarafciger, ključ 10) i jedan zavrtanj (10 ili 13, nisam siguran) drži plastiku za blok, da se ne bi pomjerala.
Bez vadjenja motora plastika se može skinuti odozdo, malo je usko ali može. Mada da bi očistio sve to moraš komplet usisnu granu skinuti, htio sam par puta ali sam odustajao, sve dok nisam izvadio motor skroz vani...
Mada da probaš što kaže Avicii, skinuti ga sa glavnog i donjeg nosača, ostaviš samo nosač mjenjača, dizalicu pod karter i polako ga nagneš ka naprijed i uvežeš španerima. Moraš skinuti i onu plastiku ispod šoferšajbne, dobije se dosta prostora kad se ona skine. Mada kad pogledaš sav taj rad i rizik, lakše je izvaditi komplet motor. Milina je za raditi na njemu, 2 i po sata i sve je vani..

Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Bez vadjenja motora plastika se može skinuti odozdo, malo je usko ali može. Mada da bi očistio sve to moraš komplet usisnu granu skinuti, htio sam par puta ali sam odustajao, sve dok nisam izvadio motor skroz vani...
Mada da probaš što kaže Avicii, skinuti ga sa glavnog i donjeg nosača, ostaviš samo nosač mjenjača, dizalicu pod karter i polako ga nagneš ka naprijed i uvežeš španerima. Moraš skinuti i onu plastiku ispod šoferšajbne, dobije se dosta prostora kad se ona skine. Mada kad pogledaš sav taj rad i rizik, lakše je izvaditi komplet motor. Milina je za raditi na njemu, 2 i po sata i sve je vani..

Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life