HDI motor
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-
HDI motor
Peugeot HDI motor
HDI (high pressure direct injection) - motor sa direktnim ubrizgavanjem pod visokim pritiskom.
Tokom protekle dekade Peugeot je neprestano radio na izgradnji svoje reputacije vodećeg svjetskog proizvođača dizel motora. Stoga, nije bilo iznenađenja kada je Peugeot upotrebio Common Rail tehnologiju da bi razvio motor sa direktnim ubrizgavanjem pod visokim pritiskom, poznat kao HDI.
U ovom sistemu gorivo se pod visokim pritiskom ubrizgava direktno u komoru za sagorijevanje.
HDI oznaka stoga identifikuje novi tip motora, kao i one Peugeot dizel automobile koji su opremljeni HDI sistemom.
HDI tehnologija
HDI tehnologija je zasnovana na Common Rail sistemu.
Elektronski kontrolisani ubrizgavači su vezani na istu cijev za dovod goriva, koja se drži pod veoma velikim pritiskom (1350 bar). Veoma precizni računar ugrađen u automobil, zadužen za Common Rail sistem, nadgleda velik broj parametara uključujući temperaturu motora, temperaturu vazduha, atmosferski pritisak, čak i poziciju pedale gasa. Na osnovu ovih parametara računar je sposoban da reguliše različite procese u motoru - napajanje gorivom, pritisak ubrizgavanja i brzina kojom se gorivo ubrizgava u svaki cilindar. Ubrizgavači imaju promjenljive kontrolne glave koje im omogućuju veoma precizno doziranje goriva u svaki cilindar. Računar se brine da gorivo bude ubrizgano u optimalnom trenutku.
Količina ubrizganog goriva i trajanje svakog ubrizgavanja se regulišu nezavisno od pritiska ubrizgavanja i obrtaja motora. Ovo razdvajanje funkcija omogućuje:
- Pred-ubrizgavanje, ili "pilot ubrizgavanje", ograničene veličine i trajanja. Ovo pomaže smanjenju buke motora i količine izduvnih gasova koje motor emituje.
- Glavno ubrizgavanje koje se reguliše prema veličini varnice za sagorijevanje i potrebne izlazne snage.
HDI raspodela snage
Da bi se optimizovali izlazna snaga i ubrzanje, pri tom vodeći računa o potrošnji goriva, razvijen je "roller-and-pawl" sistem ventila da bi se smanjilo trenje u motoru. Klipovi i ventili u motoru su značajno lakši (i do 50%), što rezultuje u mnogo manjoj inerciji pokretnih dijelova motora.
Common Rail sistem zadržava ubrizgavanje goriva pod visokim pritiskom čak i pri niskom broju obrtaja motora. Rezultat je motor koji radi glatko, brzo odgovara na svaku komandu, omogućujući izvanrednu snagu neophodnu za sigurno i lako preticanje.
Pred-ubrizgavanje ili "pilot ubrizgavanje" pomaže pri zagrijavanju cilindra prije glavnog ubrizgavanja goriva, i time smanjuje vrijeme paljenja i količinu goriva sagorenog na početku procesa sagorijevanja. Takođe se smanjuje i tzv. klepetanje motora tako svojstveno dizel motorima, i nivo vanjskog zvuka postaje sličan kao u benzinskim motorima. Smanjeno trenje motora, ekstra-lagani pokretni dijelovi i rebrasti dizajn motora znacajno smanjuju vibracije izazvane radom motora.
Električni element jačine 1000 W osigurava zagrijavanje putničkog prostora. On automatski prestaje sa radom jednom kada se dostigne željena temperatura da bi se izbjeglo trošenje energije.
Ekonomičnost upotrebe i održavanje
HDI motor nudi smanjenje potrošnje goriva za čak 20% u poređenju sa prethodnom generacijom dizel motora. Servisni intervali su sada definisani na 20.000 km, umjesto na svakih 15.000 km.
Ovakva izvanredna ekonomičnost je rezultat tri inovacije:
- Common Rail sistem sagorijevanja - Razvijen u saradnji sa Bosch-om, Common Rail sistem sagorijevanja koristi pumpu visokog pritiska (do 1350 bara). Količina goriva kojom se snabdjevaju cilindri može biti precizno kontrolisana zahvaljujući ugrađenom računaru. Mali prečnik cilindra rupa za ubrizgavanje garantuje da je gorivo dovoljno ispareno prije sagorijevanja.
- Specijalno razvijena komora za sagorijevanje - Komora za sagorijevanje je razvijena tako da bi se optimizovalo rasturanje vazduha i obezbjedila tačna mješavina goriva i vazduha. Ovim dobijamo skoro potpuno sagorijevanje izduvnih gasova motora.
- Novi tip motornog ulja - HDI motori koriste novi tip ulja koje je napravljeno tako da bude visoko-ekonomično.
Specijalna pažnja posvećena očuvanju prirode
HDI tehnologija, naročito osobina "pilot ubrizgavanja", garantuje efikasnije i potpunije sagorijevanje. Ovo rezultuje u smanjenju količine štetnih izduvnih gasova.
Zahvaljujući smanjenju proizvodnje CO2 za 20%, smanjenju emisija štetnih za ozonski sloj za 50% i smanjenju čestica čađi za takođe 50% u poređenju sa normalnim standardima, HDI motor teško da emituje bilo kakav dim u izduvnim gasovima.
HDI motor stoga znatno pomaže u očuvanju prirode.
Ljubitelji dizel motora su dugo morali da se zadovoljavaju modelima sa turbo punjacem, koji se pokretao kroz rad izduvnih gasova, i koji je dizelašima davao živost, uz još uvek traktorski rad motora. Medutim, modeli sa Turbo Diesel motorom trošili su znatno više u odnosu na automobile sa običnim dizel agregatima, u proseku za jednu četvrtinu. Takav motor nije mogao da dostigne životni vek obicnog dizel motora, a još uvek je kaskao za benzincima, kako u ubrzanjima, tako i u maksimalnim brzinama. Ovo, jednostavno, nije bio motor za "naterivanje" po auto-putu, mada je mogao da posluži za praćenje nekog jačeg benzinca, do treće bandere. Prvi automobil na svetu koji je imao turbo dizel agregat sa direktnim ubrizgavanjem bio je Fiat Croma 2.0i.d.TD, koji je predstavljen davne 1988. godine. Ovaj automobil imao je izuzetno nisku potrošnju, ali se njegov motor, s druge strane, odlikovao grubim radom, a performanse su mu bile na nivou motora sa klasičnim turbo dizelom.
1991. godine Audi je lansiro TDI motor, što znaci Turbo Direct Injection, odnosno turbo dizel sa direktnim ubrizgavanjem. To je bio motor od 2.461 cm3, redni petocilindra, štedljiviji čak i od običnog dizela, i odlikovao se mirnim radom. Inženjeri Audija su ovo postigli ugrađivanjem osovine za uravnoteženje rada motora, što je posebno dolazilo do izražaja kada je motor hladan. Imao je pristojnu snagu i ogroman obrtni moment pri niskim obrtajima motora, što mu je omogućavalo fantastična meduubrzanja, od 80 do 120 km/h u četvrtoj ili petoj brzini, koja nisu mogli da postignu mnogo jači automobili sa benzinskim šesnaestoventilskim motorima. TDI motor je, jednom rečju, napravio pravu revoluciju kada su u pitanju dizel motori, jer je omogućavao oštru vožnju uz malu potrošnju.
Kompjuter u hiljaditim delovima sekunde izračunava vreme i količinu ubrizgavanja u cilindre u zavisnosti od broja obrtaja u motoru, tako da pri sporijoj vožnji kompjuter menja odnos smeše i u cilindre ubacuje siromašniju smešu, kako bi potrošnja bila manja. To u praksi znaci da, kada automobil vozite na pola gasa, pažljivo i bez jurnjave, potrošnja iznosi oko 7 litara nafte (odnosno euro diesela, koji je neznatno skuplji), na 100 km pređenog puta. Pri bržoj vožnji, potrošnja ne prelazi 9 litara. Ukoliko upšoredimo taj podatak sa potrošnjom benzinskog motora slične snage, koji pri umerenoj vožnji troši 8.5 litara benzina, što je cifra koja se lako pretvori u 12 litara i više čim se papučica pritisne malo jače (da i ne govorim o mnogo većem naprezanju benzinskog motora, što je u našim uslovima veoma bitno, jer se uglavnom kupuju manje-više korišćeni automobili stari do sedam godina, sa oko 200.000 kilometara iza sebe). U gradskoj vožnji, prednost je opet na strani TDmotora, a razlika je još izraženija, jer on postiže optimalnu radnu temperaturu brže nego bilo koji benzinski motor, tako da mu je vek trajanja znatno duži (uz redovno održavanje). Na žalost, činjenica je da je nafta ili euro diesel na našim pumpama izuzetno lošeg kvaliteta, pa samim tim vlasnici ovakvih vozila na našim putevima imaju velike probleme zbog čestih kvarova pumpi, koje jednostavno ne podnose naftu lošeg kvaliteta.
Skraćenice kao što su HDi, JTD, CDI, CRDi, TDCi, DITD, D-4D, dCi, DTI, TiD i D5 služe da označe isti, ali ne identičan tip motora, koji se zove common-rail. Ovo su turbo dizel motori sa direktnim ubrizgavanjem, ali sa drugačijom tehnologijom od TDI motora. Navedene skraćenice su različite isključivo iz marketinških razloga, pa imamo slučaj da jedan isti motor kod Peugeot-a i Citroën-a ima oznaku 1.4 HDi, a kod Forda oznaku 1.4 TDCi.
HDI (high pressure direct injection) - motor sa direktnim ubrizgavanjem pod visokim pritiskom.
Tokom protekle dekade Peugeot je neprestano radio na izgradnji svoje reputacije vodećeg svjetskog proizvođača dizel motora. Stoga, nije bilo iznenađenja kada je Peugeot upotrebio Common Rail tehnologiju da bi razvio motor sa direktnim ubrizgavanjem pod visokim pritiskom, poznat kao HDI.
U ovom sistemu gorivo se pod visokim pritiskom ubrizgava direktno u komoru za sagorijevanje.
HDI oznaka stoga identifikuje novi tip motora, kao i one Peugeot dizel automobile koji su opremljeni HDI sistemom.
HDI tehnologija
HDI tehnologija je zasnovana na Common Rail sistemu.
Elektronski kontrolisani ubrizgavači su vezani na istu cijev za dovod goriva, koja se drži pod veoma velikim pritiskom (1350 bar). Veoma precizni računar ugrađen u automobil, zadužen za Common Rail sistem, nadgleda velik broj parametara uključujući temperaturu motora, temperaturu vazduha, atmosferski pritisak, čak i poziciju pedale gasa. Na osnovu ovih parametara računar je sposoban da reguliše različite procese u motoru - napajanje gorivom, pritisak ubrizgavanja i brzina kojom se gorivo ubrizgava u svaki cilindar. Ubrizgavači imaju promjenljive kontrolne glave koje im omogućuju veoma precizno doziranje goriva u svaki cilindar. Računar se brine da gorivo bude ubrizgano u optimalnom trenutku.
Količina ubrizganog goriva i trajanje svakog ubrizgavanja se regulišu nezavisno od pritiska ubrizgavanja i obrtaja motora. Ovo razdvajanje funkcija omogućuje:
- Pred-ubrizgavanje, ili "pilot ubrizgavanje", ograničene veličine i trajanja. Ovo pomaže smanjenju buke motora i količine izduvnih gasova koje motor emituje.
- Glavno ubrizgavanje koje se reguliše prema veličini varnice za sagorijevanje i potrebne izlazne snage.
HDI raspodela snage
Da bi se optimizovali izlazna snaga i ubrzanje, pri tom vodeći računa o potrošnji goriva, razvijen je "roller-and-pawl" sistem ventila da bi se smanjilo trenje u motoru. Klipovi i ventili u motoru su značajno lakši (i do 50%), što rezultuje u mnogo manjoj inerciji pokretnih dijelova motora.
Common Rail sistem zadržava ubrizgavanje goriva pod visokim pritiskom čak i pri niskom broju obrtaja motora. Rezultat je motor koji radi glatko, brzo odgovara na svaku komandu, omogućujući izvanrednu snagu neophodnu za sigurno i lako preticanje.
Pred-ubrizgavanje ili "pilot ubrizgavanje" pomaže pri zagrijavanju cilindra prije glavnog ubrizgavanja goriva, i time smanjuje vrijeme paljenja i količinu goriva sagorenog na početku procesa sagorijevanja. Takođe se smanjuje i tzv. klepetanje motora tako svojstveno dizel motorima, i nivo vanjskog zvuka postaje sličan kao u benzinskim motorima. Smanjeno trenje motora, ekstra-lagani pokretni dijelovi i rebrasti dizajn motora znacajno smanjuju vibracije izazvane radom motora.
Električni element jačine 1000 W osigurava zagrijavanje putničkog prostora. On automatski prestaje sa radom jednom kada se dostigne željena temperatura da bi se izbjeglo trošenje energije.
Ekonomičnost upotrebe i održavanje
HDI motor nudi smanjenje potrošnje goriva za čak 20% u poređenju sa prethodnom generacijom dizel motora. Servisni intervali su sada definisani na 20.000 km, umjesto na svakih 15.000 km.
Ovakva izvanredna ekonomičnost je rezultat tri inovacije:
- Common Rail sistem sagorijevanja - Razvijen u saradnji sa Bosch-om, Common Rail sistem sagorijevanja koristi pumpu visokog pritiska (do 1350 bara). Količina goriva kojom se snabdjevaju cilindri može biti precizno kontrolisana zahvaljujući ugrađenom računaru. Mali prečnik cilindra rupa za ubrizgavanje garantuje da je gorivo dovoljno ispareno prije sagorijevanja.
- Specijalno razvijena komora za sagorijevanje - Komora za sagorijevanje je razvijena tako da bi se optimizovalo rasturanje vazduha i obezbjedila tačna mješavina goriva i vazduha. Ovim dobijamo skoro potpuno sagorijevanje izduvnih gasova motora.
- Novi tip motornog ulja - HDI motori koriste novi tip ulja koje je napravljeno tako da bude visoko-ekonomično.
Specijalna pažnja posvećena očuvanju prirode
HDI tehnologija, naročito osobina "pilot ubrizgavanja", garantuje efikasnije i potpunije sagorijevanje. Ovo rezultuje u smanjenju količine štetnih izduvnih gasova.
Zahvaljujući smanjenju proizvodnje CO2 za 20%, smanjenju emisija štetnih za ozonski sloj za 50% i smanjenju čestica čađi za takođe 50% u poređenju sa normalnim standardima, HDI motor teško da emituje bilo kakav dim u izduvnim gasovima.
HDI motor stoga znatno pomaže u očuvanju prirode.
Ljubitelji dizel motora su dugo morali da se zadovoljavaju modelima sa turbo punjacem, koji se pokretao kroz rad izduvnih gasova, i koji je dizelašima davao živost, uz još uvek traktorski rad motora. Medutim, modeli sa Turbo Diesel motorom trošili su znatno više u odnosu na automobile sa običnim dizel agregatima, u proseku za jednu četvrtinu. Takav motor nije mogao da dostigne životni vek obicnog dizel motora, a još uvek je kaskao za benzincima, kako u ubrzanjima, tako i u maksimalnim brzinama. Ovo, jednostavno, nije bio motor za "naterivanje" po auto-putu, mada je mogao da posluži za praćenje nekog jačeg benzinca, do treće bandere. Prvi automobil na svetu koji je imao turbo dizel agregat sa direktnim ubrizgavanjem bio je Fiat Croma 2.0i.d.TD, koji je predstavljen davne 1988. godine. Ovaj automobil imao je izuzetno nisku potrošnju, ali se njegov motor, s druge strane, odlikovao grubim radom, a performanse su mu bile na nivou motora sa klasičnim turbo dizelom.
1991. godine Audi je lansiro TDI motor, što znaci Turbo Direct Injection, odnosno turbo dizel sa direktnim ubrizgavanjem. To je bio motor od 2.461 cm3, redni petocilindra, štedljiviji čak i od običnog dizela, i odlikovao se mirnim radom. Inženjeri Audija su ovo postigli ugrađivanjem osovine za uravnoteženje rada motora, što je posebno dolazilo do izražaja kada je motor hladan. Imao je pristojnu snagu i ogroman obrtni moment pri niskim obrtajima motora, što mu je omogućavalo fantastična meduubrzanja, od 80 do 120 km/h u četvrtoj ili petoj brzini, koja nisu mogli da postignu mnogo jači automobili sa benzinskim šesnaestoventilskim motorima. TDI motor je, jednom rečju, napravio pravu revoluciju kada su u pitanju dizel motori, jer je omogućavao oštru vožnju uz malu potrošnju.
Kompjuter u hiljaditim delovima sekunde izračunava vreme i količinu ubrizgavanja u cilindre u zavisnosti od broja obrtaja u motoru, tako da pri sporijoj vožnji kompjuter menja odnos smeše i u cilindre ubacuje siromašniju smešu, kako bi potrošnja bila manja. To u praksi znaci da, kada automobil vozite na pola gasa, pažljivo i bez jurnjave, potrošnja iznosi oko 7 litara nafte (odnosno euro diesela, koji je neznatno skuplji), na 100 km pređenog puta. Pri bržoj vožnji, potrošnja ne prelazi 9 litara. Ukoliko upšoredimo taj podatak sa potrošnjom benzinskog motora slične snage, koji pri umerenoj vožnji troši 8.5 litara benzina, što je cifra koja se lako pretvori u 12 litara i više čim se papučica pritisne malo jače (da i ne govorim o mnogo većem naprezanju benzinskog motora, što je u našim uslovima veoma bitno, jer se uglavnom kupuju manje-više korišćeni automobili stari do sedam godina, sa oko 200.000 kilometara iza sebe). U gradskoj vožnji, prednost je opet na strani TDmotora, a razlika je još izraženija, jer on postiže optimalnu radnu temperaturu brže nego bilo koji benzinski motor, tako da mu je vek trajanja znatno duži (uz redovno održavanje). Na žalost, činjenica je da je nafta ili euro diesel na našim pumpama izuzetno lošeg kvaliteta, pa samim tim vlasnici ovakvih vozila na našim putevima imaju velike probleme zbog čestih kvarova pumpi, koje jednostavno ne podnose naftu lošeg kvaliteta.
Skraćenice kao što su HDi, JTD, CDI, CRDi, TDCi, DITD, D-4D, dCi, DTI, TiD i D5 služe da označe isti, ali ne identičan tip motora, koji se zove common-rail. Ovo su turbo dizel motori sa direktnim ubrizgavanjem, ali sa drugačijom tehnologijom od TDI motora. Navedene skraćenice su različite isključivo iz marketinških razloga, pa imamo slučaj da jedan isti motor kod Peugeot-a i Citroën-a ima oznaku 1.4 HDi, a kod Forda oznaku 1.4 TDCi.
Clapton is God!
Re: HDI motor
sve pohvale za temu, iz mog nekog skromnog amaterskog iskustva sa dizel motorima uvjerio sam se da je hdi kvalitetniji od tdi i jtd... samo sto to nijedan vw vozac ne bi priznao nikad... crkaju im bos pumpe i pumpe dizne stalno... trose... tesko ih odrzavat...bucni su...HDi je za njih sve majka!
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
-
Re: HDI motor
Kada je common rail poceo da koristi peugeot,a znamo svi da ga ostali ubacuju od skora.
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 1000
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 184 puta
- pohvaljen: 155 puta
-
Re: HDI motor
Motori koji su 5 godina proglašavani za motore godine.Joj kad čujem priče vw robova, tdi najbolji,naj naj a nemaju veze.Nije mali broj koje znam da su odreda svi za jednim koji imaju neku vw ili audi imali žešćih problema sa turbinama i pumpama.Poznanik kupio novog audia i na 200 000km počela ga zezati turbina.
- Struja
- VIP Član
- Postovi: 1123
- Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Vozim: 508 RXH
- Motor: 2.0 135kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 45 puta
-
Re: HDI motor
Very nice... Sjecam se mog prvog susreta sa HDI motorom,znam da je to bio poslednji ili predposlednji sajam automobila u Sarajevu koji sam jedva cekao da posjetim,ali eto ostali smo i bez toga,tada je zvjezda sajma bio 206 i tadasnja(odavno bivsa) djevojka je bila luda za njim(mislim na auto bezobraznici
),a ja sam opet bio zaljubljen u 307 i tada mi je peugeot imao ONO nesto sto me privlacilo(doduse imali su i najbolje hostese) i tako evo nas tu gdje smo,svi zajedno u porodici Lava :)

Re: HDI motor
Super...a mene zanima kad je vec prica o motorima na koliko obrtaja se pali turbina?....konkretno kod 1.6 hdi motora?
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
-
Re: HDI motor
Trebalo bi da je oko 1800 obr., ali najbolje je da poslusas sam kad se pali u voznji.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: HDI motor
Turbina uvijek radi, bez obzira na obrtaje a najveću snagu postiže već na 1750 obrtaja konkretno kod 1.6HDI motora.
Re: HDI motor
Pozdrav.
Imam 1.6 hdi 110ks koji nece da povuce kad se zagreje.
Danas na primjer 30 stepeni napolju, i posle pola sata voynje ne vuce vise.
zimus sve super bilo, vukao kao lud,
Ima li ko sta na pameti , sta bi moglo biti.
Imam 1.6 hdi 110ks koji nece da povuce kad se zagreje.
Danas na primjer 30 stepeni napolju, i posle pola sata voynje ne vuce vise.
zimus sve super bilo, vukao kao lud,
Ima li ko sta na pameti , sta bi moglo biti.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 763
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDI motor
Dižem staru temu iz mrtvih, ali da ne otvaram novu jer mi se čini da spada u ovu.
Malo o 2.0 HDi motoru i stvarima oko motora. Gdje je šta, čemu služi i kako šta radi.
https://dispatchexpertscudo.org.uk/dw10.html#
Malo o 2.0 HDi motoru i stvarima oko motora. Gdje je šta, čemu služi i kako šta radi.

https://dispatchexpertscudo.org.uk/dw10.html#
- Krstin
- Početnik
- Postovi: 26
- Pridružen/a: 07. tra 2019, 09:31
- Lokacija: Novi Sad
- Vozim: Peugeot 407 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
-
Re: HDI motor
Nije mi jasno zašto je ispao tako veliki problem čipovati 2.0 hdi 16v motor od 100kW i 136 KS pa ga mnogi odbijaju?
Kažu, "problem su mu Simens dizne"..!?
Kakve to veze ima sa samim procesom remapiranja?
Pošto su neki od njih izričiti u tome da beže od remapiranja 2.0 hdi 16v od 136 KS iz 407, interesuje me ko to radi, a da je dovoljno pouzdan?
Evo i odlomci iz moje prepiske sa jednim koji važi za "boljeg" čipadžiju
u Novom Sadu. Osim njegove uobraženosti, ja ga baš i nisam razumeo, osim u onom delu da su hdi motori smeće...(!?)


Poslato sa JSN-L21 uz pomoć Tapatoka
Kažu, "problem su mu Simens dizne"..!?
Kakve to veze ima sa samim procesom remapiranja?
Pošto su neki od njih izričiti u tome da beže od remapiranja 2.0 hdi 16v od 136 KS iz 407, interesuje me ko to radi, a da je dovoljno pouzdan?
Evo i odlomci iz moje prepiske sa jednim koji važi za "boljeg" čipadžiju




Poslato sa JSN-L21 uz pomoć Tapatoka
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4674
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 297 puta
-
Re: HDI motor
Simmens dizne jesu losiji sistem ubrizgavanja na hdi motorima i to je u pravu. E sada je pitanje zbog cega sve to tako izricito odbija , da li ne zna i nije siguran u ishod svoga posla ili je mozda imao lose iskustvo sa nekim klijentom. Moj savjet je da kontaktiras i nekoga tko ima u ponudi cipovanje 2,0 16 V motora kao sto je kod tebe pa da vidis sta ce ti reci. Jedan od prijedloga je Huso Bosh Servis iz Maglaja , Sm chip tuning itd...