Peugeot 207 problem
- dmxdrug
- Početnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 07. ožu 2019, 22:57
- Lokacija: Zenica
- Vozim: Peugeot 207
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Peugeot 207 problem
Pozz,imam slijedeci problem u pitanju je motor 1.6hdi 66kw 2007 ujutro na prvom paljenju kada auto stoji 6-10 sati upali i valja motor tj trza u intervalima sve dok trza ili valja na auspuhu izlazi bjelog dima kada prestane valjanje motora nakon nekih 4 min ili voznje 500 m nestane bijeli dim i radi normalno a sljedece je provjereno:
-izvadjene dizne ispitane stavljenje nove gumice i podloske na iste
-erg nov ubacen i kalibriran
-maf senzor promjenjen
dijagnostika univerzalna nepokazuje greske auto ide vuce.
ne trosi rashladnu tecnost i ulje
Sumnja se na iskrivnjenost klipnjaca 2-3 stote od Donje M Tacke pa kada se auto ugrije vrati se klipnjaca na standard tj kompresija bude ok a nisam je mjerio na hladno.
Medjutim kada sam otisao na jacu dijagnostiku majstor mi je pronasao da elektronika pokazuje dpf filter da je zadnja regeneracija bila prije 20 km a motor nema dpf i po broju sasije barem tako kazu majstori ,primjeceno je da je pojacana smjesa na diznama 5.6 a max je 3.5 i kad se ugrije .
Pitao bih dali mi se desava ovo ujutro zbog izvadjenog dfp filtera a neodstranjenog u elektronici ili da li zbog ubacene druge elektronike sa dpfom a auto je bez dpfa jer ja sam kupio auto neznam sta je radjeno iz uvoza .
Hvala na odgovorima
-izvadjene dizne ispitane stavljenje nove gumice i podloske na iste
-erg nov ubacen i kalibriran
-maf senzor promjenjen
dijagnostika univerzalna nepokazuje greske auto ide vuce.
ne trosi rashladnu tecnost i ulje
Sumnja se na iskrivnjenost klipnjaca 2-3 stote od Donje M Tacke pa kada se auto ugrije vrati se klipnjaca na standard tj kompresija bude ok a nisam je mjerio na hladno.
Medjutim kada sam otisao na jacu dijagnostiku majstor mi je pronasao da elektronika pokazuje dpf filter da je zadnja regeneracija bila prije 20 km a motor nema dpf i po broju sasije barem tako kazu majstori ,primjeceno je da je pojacana smjesa na diznama 5.6 a max je 3.5 i kad se ugrije .
Pitao bih dali mi se desava ovo ujutro zbog izvadjenog dfp filtera a neodstranjenog u elektronici ili da li zbog ubacene druge elektronike sa dpfom a auto je bez dpfa jer ja sam kupio auto neznam sta je radjeno iz uvoza .
Hvala na odgovorima
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Peugeot 207 problem
Sam si odgovorio, specifičan kvar, teško da se još neko sreo sa ovakvom situacijom.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Peugeot 207 problem
Ako nije odrađeno propisno uklanjanje FAP filtera u softveru, definitivno može praviti razne probleme.
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
-
Re: Peugeot 207 problem
Ja bih prvo ukinuo skroz agr,mehanicki i softverski.Nakon toga bih se opet pozabavio diznama,kod drugog mehaničara...
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Peugeot 207 problem
^i ja bi išao tom logikom, svaka BUDALA je danas uzela da se igra sa Chipom, Egr i Fap om, to se lijeka ne zna!
Cudno je i sto dizne daju takve vrijednosti a po majstoru su ispravne.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Cudno je i sto dizne daju takve vrijednosti a po majstoru su ispravne.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
-
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
- Lokacija: Kladanj
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 40 puta
- pohvaljen: 35 puta
-
Re: Peugeot 207 problem
Meni je to slicno bilo na mom 207 isto 66 kw. Majstori svoje pricali i nista nisu pogodili. Ja uzeo sluzio se logikom. Kao na benzincu svjecice. Svako jutro kad hocu upalit auto uskljucim dzek sa jedne dizne da vidim imal promjene pri paljenju i radu motora. I otkrijem da isto motor radi i kad iskljucim drugu po redu diznu i kad iskljucim. Jedino kad iskljucim ne dimi na auspuh samo trokira. (Znaci ta je). Kupio polovnu diznu. Zamijenio mi jaran pred kucom. Greska (lampica) kroz par sati se sama ugasila.
- dmxdrug
- Početnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 07. ožu 2019, 22:57
- Lokacija: Zenica
- Vozim: Peugeot 207
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Peugeot 207 problem
hvala na pomoci moguce da je egr ventil jer nesto razmisljam stavio sam nov ventil i rekao covjeku da ga kalibrira e kako ga je kalibriro on radi na dikagnostici pokazuje vrijednosti a za dizne dobra ideja mada su gledane na povrat imaju jednak sve 4 na hladno vadjene isto dobro rade.