Tnx...


Nema nikakvih cudnih zvukova, vrlo tih motor, uglavnom se lampica upali odmah po paljenju, pa gori dan, dva pa se ugasi ali zadnja dva puta se upalia pri nekoj laganoj brzini u trecoj, bez gasa i tako to...micija je napisao/la:Da ti se nije raspalo kuciste zracnog filtera?! Cujes li nekakve nove zvuke ispod haube?! Kod mene je to bilo pa je protokomjer bio zaprljan pa pravio probleme. Oprali protokomjer posastavljali kuciste i gaaas!
Izvještaj nakon dolaska od mog majstora (inače održava šest 508 -ica):Cyber_mo je napisao/la: ↑21. vel 2020, 07:48Pozdrav,
Imam Peugeot 508 2.0 103 kW (2014 god) prešao cca 145 000 km. Ja sam ga kupio tačno prije godinu dana sa kilometražom na satu 128 000 km.
Odmah na 132 000 km, mi se začepio FAP filter (umalo se auto nije zapalilo). Ovlašteni servis mi je rekao da se kod ovog motora ne može čistiti filter a nov košta 3455 KM.
Ja sam se odlučio da ga izbacim ali ne u potpunosti, naime majstor je izbušio nekoliko većih rupa unutar filtera. Kaže svi drugi vade i prodaju te filtere ja ih ostavim radi koliko toliko tišeg rada.
Prije nekolika dana kad sam upalio auto pojavila mi se lampica „Top up engine oil“ , na šipci sam primjetio da je potrošio malo manje od 1 litra ulja,tj. došlo je na min.
Napomena: Mali servis urađen tačno prije 10 000 km (filteri ulj, goriva, zraka i ulje). Nakon što sam nadopunio 0,7 l ulja lampica se nije više palila.
Primjetio sam iza mene bijeli dim kad se uključujem u saboraćaj. U razgovoru sa mjastorom on kaže da je razlog bijelog dima ulje koje troši motor i da se iz tog razloga začepio FAP filter.
Jutros kad sam se uključio u saobraćaj i krenuo malo brže upali mi se lampica „Engine fault: Repair needed“. Auto je nastavio voziti, nije se ništa osjetilo na autu (trzaji, kuckanje niti drugi zvukovi).
Sutra idem na novi mali servis i kompjuter pa ćemo vidjeti koja je greška.
Zanima me da li je imao neko slično iskustvo??
Dođe mi da ga odmah zamijenim ali naravno za drugu 508 :)