Postavio pitanje ima deset dana, od hiljada članova niko ni da zucne slova. Razumijem ove kojima to nije fah početnike , al majstori i znalci samozadovoljno šute, il jednostavno neće da potroše minutu vremena.

.
Žao mi je što moram ovo reći, ali susjedi (Cro,Srb) pratim i na njihove forume su daleko društveniji i susretljiviji.


Naime vozio sam ovako haman čitavo ljeto, tu vam muku nemogu opisati, auto nenormalno, vrtljiv gas, teže međušaltanje, ko traktor, povećanja potrošnja, bučniji rad, itd
Da stvar bude smiješnija, prije kojih mjesec dana sam radio Dpf-off, (ionako sam imao namjeru, jer je malo preko 200k na satu, još samo 100gr aditiva i visoka začeljenost, senzor čepa rezervoara u prekidu, nije mi se dalo to sve praviti) i promišljajući da će možda da će smiriti, il da će majstor pregledom ustanoviti uzrok, logično da će prije mape pregled stanja kodova i greška.
Ma kakvi, ladno instalirao mapu od trećeg dobavljača, naplatio 250km, i cao. Majstori su otišli u EU, ovo što je ostalo rade ko ludi bolje nego ikad do sad, i neće da se posvete.
Prije izvjesnog vremena sam sebi kupio dijagnostiku pp2000 ,skenirao auto povremeno, u jednom trenutku se pojavila greška "senzor papučice gasa kratki spoj na masi" Povremeno", To "povremeno" je i komplikovalo stvar, elektronika (ecu) je svaki put iznova moralo resetovati ažurirati položaj papuče gasa, usklađivanje broja obrtaja, zato nije bilo obavijesti na bordu niti lampica itd.. Iz jedne greške se generiralo par drugih itd.
Dakle logično je zamjena papučice sa senzorom

,raspitao po trgovinama, imaju je samo kod ovlaštenih zastupnika, i prilično je nova skupa. Po otpadima je do 100km, ali je Siemens elektronika puno rijetka (100kw Rhr).
Onaj pojam "povremeno" me je ponukao da pogledam svojiu papučicu (prije kupnje). Jednostavno sam malo izgnjavio kabel i konektor na papuči gasa, i "auto se doslovno preporodilo".
Naime pročitao sam uočio simptome na stranim forumima, i da je papuča sa senzorom predviđena maltene cijeli vijek vozila, ali uzrok ovakve situacije su valjda povremeno zimi unošenje snijega vode na nogama, i kad se raspali grijanje, ta isparavanja zezaju instalaciju.
Sorry za "roman., prikačit ću niže link o simptomima sa stranog foruma, pa valjda nekom pomogne.
Pretpostavljam da to nije toliko primjetno na nejačim motorima, osim veće potrošnje., al na preko 100kw je auto brutalan do 3 brzine, trga zamajac, nosače motora., ko traktor.
https://www.autoblog.com/2016/01/19/sym ... -position/
Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk