Danas opet neka popravka
Mislim da je ovo boljka svake 307, bilo karavana i hečbeka - bravica gepeka. Problemi su bili sljedeći:
- nakon otključavanja auta gepek se nije mogao otvoriti. Uz određenu dozu sile, cimanja i pritiskanja otvorio bi se ili ponekad bih jednostavno primjenio staru metodu otvaranja iznutra. Kad ga jednom otvorim, do sljedećeg zaključavanja otvarao bi se savršeno.
- gepek se nije zatvaro pravilno, trebalo ga je dobro zalupiti da bi uhvatila bravica.
- centralno nije radilo kako treba, kad se stisne dugme za zaključavanje auto se zaključa i automatski otključa. U nekim slučajevima nakon tog otključavanja čak se vozačeva vrata sama otvore

i tako u nedogled dok bravica gepeka ne zaključa i "zabrtvi".
- kap koja je prelila čašu je da u toku vožnje bravica brka nešto, svijetlo u kabini počne da "trepće" (kao ono kad zaboravite da zatvorite vrata gepeka) i vozačeva vrata se otvore U TOKU VOŽNJE! (okinulo me srce taj dan, još sam bio u blagoj krivini

)
Poskidao sam tapacire sa vrata gepeka, uvijek krenite da ga skidate od dijela oko motora brisača i uz malo jače povlačenje spada sve samo.
Prvo sam krenuo sa pregledom svih žica koje su izgledale u redu. Onda sam skinuo konektor sa dugmeta i isprskao ga kontakt sprejom, a zatim sam i sam ulaz konektora na samom modulu dugmeta naprskao kontaktom.
Nakon toga isto sam uradio i sa konektorom bravice. Takođe, jezičke bravice sam isprskao WD-40 sprejom, za svaki slučaj.
To sam testirao i vidio da sada otvara nakon otključavanja auta i da se auto odmah zaključava.
Prešao sam na rješavanje problema nepravilnog zatvaranja gepeka. Sumnja je odma pala na ovaj dio:
Do njega se dolazi lako. Skine se samo metalni poklopac koji se drži na 5 torex šarafčića. Elem, dva torex šarafa su se opustila i dio je malčice skliznuo, dovoljno da ne udari u jezičke bravice na vrijeme. Na slici se i vide odrazi gdje su šarafi nekada stajali. Odvrnuo sam šarafe, dio vratio na mjesto. Na ovom dijelu postoje (kod mene su POSTOJALI) dva plastična ubodna dijela koja upadaju u rupe na šasiji i služe kao reperne tačke za pravilno pozicioniranje dijela. Ja sam to kod sebe otprilike pozicionirao i dobro pritegao.
Primjetio sam takođe da jedan od ova dva valjka ispao iz ležišta i da to možda bravici stvara dodatni "luft". Vraćen i on na mjesto:
Sve istestirano i radi kako treba. Za sad

Viđećemo u buduće šta će biti. Tapacire nijesam vraćao na mjesto dok se ne uvjerim nekoliko dana da je problem rješen.
Eto ako neko bude imao sličan problem, da zna odakle da krene
