Po drugim forumima ono sto sam mogao da nadjem jeste da se zale ljudi vecinom na automatik mjenjac i turbine, ali turbine su generalno takve prirode, malo skuplji potrosni materijal. Ostatak su ABS senzori i dotrajali dijelovi vezani za citav prednji ovjes, suspenzije itd, ali to nastupi tek poslije standardnih 200k i svakako se mora mijenjati nakon nekog vremena.
Najvise hvale kupi 2.2 benzin motor (kupe), potom 2.0 dizel (klasicni sedan), 2.7 i 3.0 HDI (samo sa manuelnim mjenjacem) su favoriti za obicne entuzijaste jer sa blagim remapom i dodatnim sitnicama 2.7 mogu podici sa 200 na 250 ponija dok 3.0 lako mogu i do 300 (cca 500Nm), sto se tice 3.0 benzin edicije, tuneri ga preferiraju jer se pokazao kao jeftini v6 kupe koji je jako zahvalan za tuning i za razliku od HDI motora, bolje prolaze emisione testove cak i kad su "malo drugaciji" od osnovnog modela.
Toliko sam mogao da iskopam ali je jako malo ljudi koji imaju neki utisak za podijeliti po pitanju ovih malo egzoticnih verzija, pretpostavljam da to nisu ljudi koji vise po forumima, vjerovatno su zauzeti voznjom omiljenog automobila po "Autobahn" pravilima ako me razumijete
