HDi Tuning
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: HDi Tuning
Da bi dobio efekte pojačanja snage, sve restrikcije protoka se moraju odstraniti, počevši od EGR-a, DPF-a pogotovo, katalizatora pa i lonaca na auspuhu.

Nothing is true; everything is permitted.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDi Tuning
Svjestan sam toga, ali to je, pretpostavljam, vise vezano za projekte koji imaju jedini cilj izvlacenje apsolutno najvece moguce snage iz odredjenog motora, neuzimajuci u obzir nista drugo.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: HDi Tuning
Nije baš ni to tačno, pričao sam sa Nenom Simanićem, i da bi za obični remap dobio neki maksimum (ja sa 90 ks mogu sa ovom opcijom podići motor na 120-125-130ks, sve preko mi treba intercooler), auspuh mora biti flow-free, tj što manje mogućih restrikcija.
Sve što je na putu, smeta pa makar i katalizator.
Sve što je na putu, smeta pa makar i katalizator.

Nothing is true; everything is permitted.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDi Tuning
Ako gledali minimalni ulog poput skidanja svega sa izduva, sa tvornickim komponentama u i oko motora, ta radnja opet spada u ono sto sam opisao kao izvlacenje apsolutne moguce snage iz motora neuzimajuci u obzir nista drugo.
Primjera radi, posto nam je 206 zajednicka stavka, zamjena dizni, pumpe goriva, turbine, postavljanje veceg interkulera ispred hladnjaka, mozda kovani klipovi/klipnjace sa radilicom i sl bi omogucilo cca 200ks ako ne i vise. Bez obstrukcija na izduvu bi imao recimo u 200-250ks, sto bi se moglo nazvati kao apsolutna moguca snaga bez da se riskira pozdanost vozila previse.
Gledano statisticki, svako vozilo kojem se skine DPF i EGR i remapira, dobije cca 30% snage bez puno uloga, ako se primijeni isto pravilo na ovaj fiktivni primjer, vozilo sa izduvom kojeg sam pokusao opisati u temi bi imalo izmedju 180 do 200ks i znatno veci broj Nm u usporedbi sa GTI verzijom.
Nagadjanje u stranu, nevjerujem da bi iko isao do tih granica u modifikacijama naravno, samo navodim primjer u svrhu objasnjavanja sta sam mislio sa svojim prijasnjim komentarom i nije da nisam upoznat sa cinjenicom da manja/neimanje obstrukcija daje veci rezultat po $$ potrosenom na modifikacije nego samo zelim ispitati mogucnost da li se problem DPF-a i sl moze rijesiti na malo kreativniji nacin a ne samo skidanjem.
Primjera radi, posto nam je 206 zajednicka stavka, zamjena dizni, pumpe goriva, turbine, postavljanje veceg interkulera ispred hladnjaka, mozda kovani klipovi/klipnjace sa radilicom i sl bi omogucilo cca 200ks ako ne i vise. Bez obstrukcija na izduvu bi imao recimo u 200-250ks, sto bi se moglo nazvati kao apsolutna moguca snaga bez da se riskira pozdanost vozila previse.
Gledano statisticki, svako vozilo kojem se skine DPF i EGR i remapira, dobije cca 30% snage bez puno uloga, ako se primijeni isto pravilo na ovaj fiktivni primjer, vozilo sa izduvom kojeg sam pokusao opisati u temi bi imalo izmedju 180 do 200ks i znatno veci broj Nm u usporedbi sa GTI verzijom.
Nagadjanje u stranu, nevjerujem da bi iko isao do tih granica u modifikacijama naravno, samo navodim primjer u svrhu objasnjavanja sta sam mislio sa svojim prijasnjim komentarom i nije da nisam upoznat sa cinjenicom da manja/neimanje obstrukcija daje veci rezultat po $$ potrosenom na modifikacije nego samo zelim ispitati mogucnost da li se problem DPF-a i sl moze rijesiti na malo kreativniji nacin a ne samo skidanjem.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: HDi Tuning
Realno, za daily auto i pogotovo dizela nema neke koristi raditi kovani motor, zato ti kažem, remap sa gašenjem DPF-a, EGR-a, katalizatora i montiranje cijevi umjesto lonaca je ulog od 300-400 KM a dobit će se solidna cifra.
I eto 206, 2.0 HDI može izvući 200 KS sa :
TD04L turbo (bolt-on fit)
Orginalne dizne
Pumpa visokog pritiska od BMW 530d (zaboravio sam oznaku)
FMIC (može i univerzalni)
Organska lamela, prerađena
Ima na yt lik, jedan je britanac jedan je francuz i manje više isto rade.
Što se ovog zadnjeg tiče, negdje sam gledao da raja ostave DPF u autu, a vade se samo ćelije tj saće iz njega, u formatu čini mi se 4x4 pošto je to unutra u obliku kockica. Vrati na auto, niko ne zna da ga nemaš, softverski se uradi i miran si.
I eto 206, 2.0 HDI može izvući 200 KS sa :
TD04L turbo (bolt-on fit)
Orginalne dizne
Pumpa visokog pritiska od BMW 530d (zaboravio sam oznaku)
FMIC (može i univerzalni)
Organska lamela, prerađena
Ima na yt lik, jedan je britanac jedan je francuz i manje više isto rade.
Što se ovog zadnjeg tiče, negdje sam gledao da raja ostave DPF u autu, a vade se samo ćelije tj saće iz njega, u formatu čini mi se 4x4 pošto je to unutra u obliku kockica. Vrati na auto, niko ne zna da ga nemaš, softverski se uradi i miran si.

Nothing is true; everything is permitted.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDi Tuning
Mislim da sam gledao taj video, bas minimalisticki covjek preradio vozilo na sleeper cifre 
Nije da trazim nacin da prevarim tehnicki ili sl, svjestan sam da niko ne provjerava te stvari, pogotovo ne kod nas, gledam projekte drugih ljudi s vremena na vrijeme i poprilicno je sve interesantno kao projekat, bar za mene. Htio sam ispitati da li je iko ikada pokusao umjesto skidanja da ugradi samo veci filter sa vecim cijevima i slicnim modifikacijama kao sto je navedeno.
Malo mi je tesko povjerovati da nema niti jedan drugi nacin osim mozda filtera sa sirim sacem tj "sport dpf".

Nije da trazim nacin da prevarim tehnicki ili sl, svjestan sam da niko ne provjerava te stvari, pogotovo ne kod nas, gledam projekte drugih ljudi s vremena na vrijeme i poprilicno je sve interesantno kao projekat, bar za mene. Htio sam ispitati da li je iko ikada pokusao umjesto skidanja da ugradi samo veci filter sa vecim cijevima i slicnim modifikacijama kao sto je navedeno.
Malo mi je tesko povjerovati da nema niti jedan drugi nacin osim mozda filtera sa sirim sacem tj "sport dpf".
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: HDi Tuning
DPF i sport ne mogu u istu rečenicu, uporno ti govorim, DPF je restrikcija, a restrikcija šteti sportskim performansama.

Nothing is true; everything is permitted.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDi Tuning
Zato sam ga i napisao pod "" 
Restrikcija jeste, to svi znamo, u opisu sam postavio donekle jednostavno pitanje, ukratko, da li se moze modifikovati DPF za veci performans ili makar poboljsati na nacin kako sam opisao u prijasnjim komentarima.
Temu sam otvorio iz dva razloga, u svrhu pomoci ljudima koji imaju problema sa filterom a ne zele ga bas odstraniti i kao moguca alternativa za tunere koji zele apsolutni maksimum a da ne moraju ostavljati oblak dima kud god prosli.

Restrikcija jeste, to svi znamo, u opisu sam postavio donekle jednostavno pitanje, ukratko, da li se moze modifikovati DPF za veci performans ili makar poboljsati na nacin kako sam opisao u prijasnjim komentarima.
Temu sam otvorio iz dva razloga, u svrhu pomoci ljudima koji imaju problema sa filterom a ne zele ga bas odstraniti i kao moguca alternativa za tunere koji zele apsolutni maksimum a da ne moraju ostavljati oblak dima kud god prosli.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: HDi Tuning
Ako su na autu ispravne dizne, uz remap kako Bog zapovijeda, neće biti nikakvog dima.

Nothing is true; everything is permitted.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDi Tuning
Dobar tuning nece dimiti, to stoji, ali govorim za ljude koji svjesno ubrizgavaju previse zarad vece snage (takvi su malo rijetki ali ih ima opet) i za ljude kojima, kad bismo iskljucili kvarove druge prirode, samo DPF stalno blokira i zamjena za novi nista ne popravlja.
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 121 put
- Kontakt:
-
Re: HDi Tuning
Dpf jah on bio 10x10 cm ili 3x3 m nema nikakve veze jer je sace unutra uvijek koji mm x koji mm, nema tu vece manje da proberes ko tikvice na pijaci.
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDi Tuning
Sace jeste konstantne gustine zbog svrhe filtriranja cestica, ta gustina stvara odredjeni otpor u kretanju zraka ali ga ne zaustavlja u potpuni zastoj da bi sad bio jedini faktor u svemu. Promjer zajedno sa tim faktorom otpora diktira kolicinu zraka koja moze proci kroz filter u odredjenoj jedinici vremena, otud moj upit i tema 

- Phantom
- Site Admin
- Postovi: 2613
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
- Lokacija: Teslic
- Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 90 puta
- Kontakt:
-
Re: HDi Tuning
Ja kako skonta ti bi da se j*bes a da ne udje e pa nemere 




Послато са SM-A750FN уз помоћ Тапатока





Послато са SM-A750FN уз помоћ Тапатока
Motion & Emotion
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: HDi Tuning
Ja msm da ovo ima smisla sto kolega prica, e sad kako bi se to odrazilo, ko bi utrefio nekakvu kalibraciju za regeneracija, bog te pita...
Sto se tice skidanja svega na izduvu za optimalni remap, apsolutno se ne slazem sa tim. Za neku maksimalnu snagu, ima logike da, za optimalni remap, nema potrebe ako su ti navedeni dijelovi u OK stanju.
Evo, moj 308 je remapiran, motor ima sve originalne filtere, katalizatore, egr, lonce i nikakvih problema nema. Naravno, kad bi se sve poskidalo, podesilo u mapi, ubacio mozda veci interkuler (citao sam da pase saraf na saraf od GTI modela) moglo bi se izvuci vjerujem i 220+ KS samo nezz kako bi mjenjac to gurao. Ovako sam na 450Nm i to je msm gornja granica za EAT6.
Sto se tice skidanja svega na izduvu za optimalni remap, apsolutno se ne slazem sa tim. Za neku maksimalnu snagu, ima logike da, za optimalni remap, nema potrebe ako su ti navedeni dijelovi u OK stanju.
Evo, moj 308 je remapiran, motor ima sve originalne filtere, katalizatore, egr, lonce i nikakvih problema nema. Naravno, kad bi se sve poskidalo, podesilo u mapi, ubacio mozda veci interkuler (citao sam da pase saraf na saraf od GTI modela) moglo bi se izvuci vjerujem i 220+ KS samo nezz kako bi mjenjac to gurao. Ovako sam na 450Nm i to je msm gornja granica za EAT6.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 523
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 97 puta
- pohvaljen: 159 puta
-
Re: HDi Tuning
Sto se tice podesavanja senzora, zavisi vjerovatno od godista vozila tj njegove kompleksnosti koliko je tesko. Svaki senzor ionako mjeri samo jednu stvar u vecini slucajeva, trenutno trazim softver sa kojim bi mogao istraziti sve, neku skicu napraviti da vidim na koji nacin je sve povezano.
Htio sam se nadovezati na tvoj komentar oko mjenjaca ali nakon citanja niza dokumenata o temi poboljsavanja tvornickih mjenjaca shvatio sam da je to van dosega obicnom smrtniku, nevjerovatno kompleksno
Htio sam se nadovezati na tvoj komentar oko mjenjaca ali nakon citanja niza dokumenata o temi poboljsavanja tvornickih mjenjaca shvatio sam da je to van dosega obicnom smrtniku, nevjerovatno kompleksno
