Iskustva PUG 308 1.6 73kw (2015g)
- denga777
- Početnik
- Postovi: 35
- Pridružen/a: 27. svi 2020, 15:20
- Lokacija: sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: PUG 308 1.6 73kw
- Motor: 1.6 BlueHDI 73kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 12 puta
-
Iskustva PUG 308 1.6 73kw (2015g)
Pozz! Kao sto naslov kaze, interesuju me informacije o gore spomenutom vozilu odnosno motoru (77kw, 100ks, 2015g).Svaka informacija je dobro došla.Pozz :)
Zadnja izmjena: denga777, dana/u 26. lip 2020, 09:43, ukupno mijenjano 1 put.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Motor je 73KW, slabija verzija 1.6 BlueHDi i dobar je.
Koliko sam upucen trebalo bi da je Bosch ubrizgavanje, sto bi znacilo manje problema sa nasim gorivom.
Potencijalni problem kod svih BlueHDi motora moze biti poklopac rezervoara AdBlue aditiva, koga je potrebno iskontrolisati da li je novija ili starija verzija, jer zbog njega moze stradati pumpa aditiva a to je znacajan iznos, a vrlo lako se rijesi ili zamijeni.
Tim motorom je Peugeot na zatvorenoj kruznoj stazi postavio rekordnu najnizu potrosnju sa modelom 208, od samo 2.0l na 100km.
Koliko sam upucen trebalo bi da je Bosch ubrizgavanje, sto bi znacilo manje problema sa nasim gorivom.
Potencijalni problem kod svih BlueHDi motora moze biti poklopac rezervoara AdBlue aditiva, koga je potrebno iskontrolisati da li je novija ili starija verzija, jer zbog njega moze stradati pumpa aditiva a to je znacajan iznos, a vrlo lako se rijesi ili zamijeni.
Tim motorom je Peugeot na zatvorenoj kruznoj stazi postavio rekordnu najnizu potrosnju sa modelom 208, od samo 2.0l na 100km.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Što se tiče motora, nema greške. Nažalost, dvije velike potencijalne mane 308 T9 ima, i kao vlasnika istog me to razočaralo.
Stefan je već spomenuo, desi se da strada ta pumpa i ona se ne može zamijeniti nego mora čitav rezervoar za AdBlue i to je u rangu 1500km. Jedan član na forumu je nekoga našao da mu ukine taj sistem skroz iz auta kada mu je stradala pumpa.
Drugi problem je zadnji most. Problem nije strašan ali je iritirajući. Desi se da se stvori metalno lupanje nazad, nešto unutar mosta počne da se dodiruje, neki metal od metal. Trenutno riješenje koje Peugeot radi je da ubrizga pjenu u most, što su meni radili, i za sad je sve ok da kucnem u drvo. To me koštalo 180km u ovlaštenom.
Navodno postoji poboljšana verzija mosta, ali sam bio u kontaktu sa čovjekom koji je imao i tu poboljšanu, zapravo su mu 2 puta stavljali novi most pod garancijom i na kraju su i njemu pjenu ubacili da riješe.
Stefan je već spomenuo, desi se da strada ta pumpa i ona se ne može zamijeniti nego mora čitav rezervoar za AdBlue i to je u rangu 1500km. Jedan član na forumu je nekoga našao da mu ukine taj sistem skroz iz auta kada mu je stradala pumpa.
Drugi problem je zadnji most. Problem nije strašan ali je iritirajući. Desi se da se stvori metalno lupanje nazad, nešto unutar mosta počne da se dodiruje, neki metal od metal. Trenutno riješenje koje Peugeot radi je da ubrizga pjenu u most, što su meni radili, i za sad je sve ok da kucnem u drvo. To me koštalo 180km u ovlaštenom.
Navodno postoji poboljšana verzija mosta, ali sam bio u kontaktu sa čovjekom koji je imao i tu poboljšanu, zapravo su mu 2 puta stavljali novi most pod garancijom i na kraju su i njemu pjenu ubacili da riješe.
- Mahi
- Početnik
- Postovi: 25
- Pridružen/a: 21. ruj 2018, 07:51
- Lokacija: Travnik
- Vozim: Peugeot 308
- Ima zahvala: 24 puta
- pohvaljen: 3 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Ja sam imala problem sa ADblue tankom i trazila sam sve moguce iMpa sam ipak u ovlastenom mijenjala citav tank 1649KM
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Drugarica ima 308 evo dvije godine je mučila muku sa time i niko nije znao sto mu je sa tim lupakanem. Ne znam je li rijesila to. Bas cu da pitam, mora da je i njoj bilo do mosta.mara- je napisao/la:Što se tiče motora, nema greške. Nažalost, dvije velike potencijalne mane 308 T9 ima, i kao vlasnika istog me to razočaralo.
Stefan je već spomenuo, desi se da strada ta pumpa i ona se ne može zamijeniti nego mora čitav rezervoar za AdBlue i to je u rangu 1500km. Jedan član na forumu je nekoga našao da mu ukine taj sistem skroz iz auta kada mu je stradala pumpa.
Drugi problem je zadnji most. Problem nije strašan ali je iritirajući. Desi se da se stvori metalno lupanje nazad, nešto unutar mosta počne da se dodiruje, neki metal od metal. Trenutno riješenje koje Peugeot radi je da ubrizga pjenu u most, što su meni radili, i za sad je sve ok da kucnem u drvo. To me koštalo 180km u ovlaštenom.
Navodno postoji poboljšana verzija mosta, ali sam bio u kontaktu sa čovjekom koji je imao i tu poboljšanu, zapravo su mu 2 puta stavljali novi most pod garancijom i na kraju su i njemu pjenu ubacili da riješe.
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Evo video kako se to čuje:
Realno, ko nije upoznat sa tim problemom, teško može skontati šta je, jer u suštini je to unutar mosta, nema šta sa vanjske strane da vidiš da ima neki luft pa da skontaš.
I čini mi se da ovaj problem neće nikoga zaobići na ovom autu. Meni se brzo nakon kupovine počeo čuti, auto 130.000 na satu, evo sad i bratu počeolo da se čuje, ima auto skoro dvije godine, sve bilo uredu, 200.000 na satu.
Realno, ko nije upoznat sa tim problemom, teško može skontati šta je, jer u suštini je to unutar mosta, nema šta sa vanjske strane da vidiš da ima neki luft pa da skontaš.
I čini mi se da ovaj problem neće nikoga zaobići na ovom autu. Meni se brzo nakon kupovine počeo čuti, auto 130.000 na satu, evo sad i bratu počeolo da se čuje, ima auto skoro dvije godine, sve bilo uredu, 200.000 na satu.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Hvala na informacijama, ja za ovo nisam znao. Meni je ostalo da cekam onda. 

Poslato s Jadrana


Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Je li moguce ovo jbt, pa ovo je ozbiljan luft 
Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2524
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 171 put
- pohvaljen: 319 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Ma nije luft, nego neko dodirivanje metala unutra, i nije nikakav sigurnosni problem, samo lupa, a pjena se ubrizga da se prestanu dodirivati ti metali i to je to.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6094
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 743 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Ma da, to.. dira metal o metal. Nerealno da ovako zveci. Je li o njihovom trosku ta pjena sto se ubrizgava, sta rece?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
180 KM reče da naplaćuju. Garantujem da je obicna pur pjena
Poslato s Jadrana
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- denga777
- Početnik
- Postovi: 35
- Pridružen/a: 27. svi 2020, 15:20
- Lokacija: sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: PUG 308 1.6 73kw
- Motor: 1.6 BlueHDI 73kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 12 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 77kw (2015g)
Malo me sve ovo oko adblue aditiva u vidu dodatka gorivu i adblue aditivu za dpf/fap filter zbunjuje.To su dvije razlicite vrste aditiva? Koliko cesto se dosipa aditiv za gorivo, koliko cesto se dosipa aditiv fap/dpf filtera, te, da li kompjuter obavjestava kada nestane aditiva(goriva i dpf fap filtera).StefanMD je napisao/la: ↑27. svi 2020, 19:22 Motor je 73KW, slabija verzija 1.6 BlueHDi i dobar je.
Koliko sam upucen trebalo bi da je Bosch ubrizgavanje, sto bi znacilo manje problema sa nasim gorivom.
Potencijalni problem kod svih BlueHDi motora moze biti poklopac rezervoara AdBlue aditiva, koga je potrebno iskontrolisati da li je novija ili starija verzija, jer zbog njega moze stradati pumpa aditiva a to je znacajan iznos, a vrlo lako se rijesi ili zamijeni.
Tim motorom je Peugeot na zatvorenoj kruznoj stazi postavio rekordnu najnizu potrosnju sa modelom 208, od samo 2.0l na 100km.
Taj poklopac rezervoara adblue aditiva, gdje se nalazi.Kod mene na Pugu, pored poklopca rezervoara goriva, nema poklopca adblue aditiva? Može li se taj poklopac zasebno naručiti, zamjeniti?

- Tom
- Moderator
- Postovi: 2380
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 482 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 73kw (2015g)
Da to su dva različita aditiva i razliciti rezervoari.
AdBlu ti se nalazi u gepeku, plavi čep ispod rezervnog tocka, on treba biti sa oduškom, ili ga zamijeni ili probusi rupicu na vrh i rijesio si problem. Upozorava comp na nedostatak obicbo pise UREA NIVO NIZAK, sipas ga na većini benzinskih, cijena kod mene u Cg je oko 70c/L,staje oko, 10L.
Drugi ti se nalazi ispod auta, kod zadnjeg desnog točka, 1-2L zavisi od modela, traje 40-80k km, zavisi od raznih faktora.
Kosta oko, 40-80€/L, mora se evidentirati dijagnostikom svako, novo punjenje.
Poslato s Jadrana
AdBlu ti se nalazi u gepeku, plavi čep ispod rezervnog tocka, on treba biti sa oduškom, ili ga zamijeni ili probusi rupicu na vrh i rijesio si problem. Upozorava comp na nedostatak obicbo pise UREA NIVO NIZAK, sipas ga na većini benzinskih, cijena kod mene u Cg je oko 70c/L,staje oko, 10L.
Drugi ti se nalazi ispod auta, kod zadnjeg desnog točka, 1-2L zavisi od modela, traje 40-80k km, zavisi od raznih faktora.
Kosta oko, 40-80€/L, mora se evidentirati dijagnostikom svako, novo punjenje.
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- denga777
- Početnik
- Postovi: 35
- Pridružen/a: 27. svi 2020, 15:20
- Lokacija: sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: PUG 308 1.6 73kw
- Motor: 1.6 BlueHDI 73kw
- Ima zahvala: 16 puta
- pohvaljen: 12 puta
-
Re: Iskustva PUG 308 1.6 73kw (2015g)
Može li se taj čep koji dolazi ispod rezervnog točka kupiti odvojeno ili je dovoljno ne dosipati ureu do vrha?
ps
izvini zbog peglanja, ali o ovome ništa ne znam
ps
izvini zbog peglanja, ali o ovome ništa ne znam
