307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
- Peky89
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 02. ožu 2021, 13:48
- Lokacija: Tolisa, Orašje, BiH
- Vozim: 307 Restil
- Motor: 2.0 HDI 100kW
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Pozdrav svima!
Temu sam mogao nazvati muke po 307-ici ili kako zamrziti marku radi jednog auta :)
Prvo malo povijesti i tehnicki specifikacija.
Peugeot 307 Facelift
09/2006
2.0 hdi, 100kW (RHRH oznaka motora)
cca 150 000km
kod mene je 5+ godina, ili 60 000km
Skraceni popis dosad promijenih dijelova:
-1 Dizna
-1 turbo i 2 elektroventila
-alternator
-kociona klijesta (zadnja)
-veliki servis odradjen na cca 110 000
-dvomaseni zamajac sa kvacilom na 120 000
-egr zatvoren
- xx osiguraca
Turbo ponovno ne radi, auto radi sa upaljenom check engine lampicom i bez turbine, tj kao da je i nema.
Ponekad se na trenutak pokrene i auto dobije punu snagu,ali to traje maksimalno 2 sekunde i dogadja se jako rijetko.
Bio sam kod nekoliko majstora koji su navodno pregledali vakuumska crijeva, elektricne instalacije i zadnja ideja do koje su dosli je da bi ponovno trebalo skidat turbinu i nju mijenjat. Majstor koji je pregledavao vakuumska crijeva je radi testa spojio turbinu direktno (bez elektroventila) i tada je turbina radila, ali naravno tu onda nema kontrole pritiska itd.
Pretpostavljam da bi sada trebalo pregledat i FAP filter i sva crijeva povezana sa usisom i ispuhom.
Ja sam sada u potrazi za majstorom koji bi mi mogao popraviti auto, i to ako je moguce u vremenu od 1.-10.04. jer sam zbog posla obicno zauzet.
Dolazim iz Orasja, ali bi mi odgovarao i neki majstor npr. u Brckom,Samcu, Modrici i sl.
Vrlo rado cu odgovorit na sva vasa pitanja
Lijep pozdrav i ugodno vecer
Temu sam mogao nazvati muke po 307-ici ili kako zamrziti marku radi jednog auta :)
Prvo malo povijesti i tehnicki specifikacija.
Peugeot 307 Facelift
09/2006
2.0 hdi, 100kW (RHRH oznaka motora)
cca 150 000km
kod mene je 5+ godina, ili 60 000km
Skraceni popis dosad promijenih dijelova:
-1 Dizna
-1 turbo i 2 elektroventila
-alternator
-kociona klijesta (zadnja)
-veliki servis odradjen na cca 110 000
-dvomaseni zamajac sa kvacilom na 120 000
-egr zatvoren
- xx osiguraca
Turbo ponovno ne radi, auto radi sa upaljenom check engine lampicom i bez turbine, tj kao da je i nema.
Ponekad se na trenutak pokrene i auto dobije punu snagu,ali to traje maksimalno 2 sekunde i dogadja se jako rijetko.
Bio sam kod nekoliko majstora koji su navodno pregledali vakuumska crijeva, elektricne instalacije i zadnja ideja do koje su dosli je da bi ponovno trebalo skidat turbinu i nju mijenjat. Majstor koji je pregledavao vakuumska crijeva je radi testa spojio turbinu direktno (bez elektroventila) i tada je turbina radila, ali naravno tu onda nema kontrole pritiska itd.
Pretpostavljam da bi sada trebalo pregledat i FAP filter i sva crijeva povezana sa usisom i ispuhom.
Ja sam sada u potrazi za majstorom koji bi mi mogao popraviti auto, i to ako je moguce u vremenu od 1.-10.04. jer sam zbog posla obicno zauzet.
Dolazim iz Orasja, ali bi mi odgovarao i neki majstor npr. u Brckom,Samcu, Modrici i sl.
Vrlo rado cu odgovorit na sva vasa pitanja
Lijep pozdrav i ugodno vecer
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Na koji nacin je zatvoren EGR? Da li je fizicki i softverski?
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- Peky89
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 02. ožu 2021, 13:48
- Lokacija: Tolisa, Orašje, BiH
- Vozim: 307 Restil
- Motor: 2.0 HDI 100kW
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Egr je zatvoren fizicki i softverski, barem mi je tako majstor rekao.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 752
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 141 put
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Ja bih iskreno promijenio majstora za početak. Taj tvoj mi po ovome izgleda kao onaj izmjenjivač, što mijenja sve redom dok ne ubode problem.

Nothing is true; everything is permitted.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6096
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 744 puta
- pohvaljen: 386 puta
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Sta kaze dijagnostika za tu lampu? Tesko se ovako nagadjanjem moze ista zakljuciti. Najbolje je prvo odvesti kod nekoga ko ima originalnu dijagnostiku, da se vidi do cega je problem, pa polako krenuti od manjih kvarova. Turbinu ostaviti za kraj.. ako je upste do nje i pod pretpostavkom da je i prvi put kvalitetno odradjena 

- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
To svakako, majstor i dijagnostika!
Ali cisto ovako nagadjamo malo
Moguce i protokomjer da je, ako je EGR blankiran pravilno..
Nema svrhe od nasumicnog mijenjanja kod takvih stvari sve dok se sa odgovarajucom opremom ne odradi kompletno testiranje.
Jer motor ti je dosta "mlad" za sve te stvari koje su ti zamijenjene..
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Ali cisto ovako nagadjamo malo

Nema svrhe od nasumicnog mijenjanja kod takvih stvari sve dok se sa odgovarajucom opremom ne odradi kompletno testiranje.
Jer motor ti je dosta "mlad" za sve te stvari koje su ti zamijenjene..
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- Peky89
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 02. ožu 2021, 13:48
- Lokacija: Tolisa, Orašje, BiH
- Vozim: 307 Restil
- Motor: 2.0 HDI 100kW
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Apsolutno se slazem. Upravo zato i jesam ovdje u potrazi za preporukom za pravog majstora,jer su svi dosad na jeziku svemoguci bili a u praksi slabi, ili im se neda radit zato sto ce im auto zauzet dizalicu par dana.
Sto trenutno dijagnostika kaze, ne mogu vam rec, jer ne znam ni sam.
Turbina je prvi puta rađena u Brčkom u ovlaštenom servisu, radio je malo krupniji majstor,ime ne znam, ali im je poslovođa Žika stvarno katastrofa i zbog njega ne bih vise tamo da idem.
Zato ako netko zna nekoga pouzdanoga, koga bi mi mogao preporucit u mom okruzenju, bio bih sretniji nego itko.
Znaci trazim majstora prije svega, jer "majstora" ima dovoljno.
Kad bi mi rekao ostavi auto 10 dana, 1000km spremi i rijeseno ce bit, samo bih mu rekao hvala, evo pare.
Toliko me zivaca dosad 307-a kostala
Sto trenutno dijagnostika kaze, ne mogu vam rec, jer ne znam ni sam.
Turbina je prvi puta rađena u Brčkom u ovlaštenom servisu, radio je malo krupniji majstor,ime ne znam, ali im je poslovođa Žika stvarno katastrofa i zbog njega ne bih vise tamo da idem.
Zato ako netko zna nekoga pouzdanoga, koga bi mi mogao preporucit u mom okruzenju, bio bih sretniji nego itko.
Znaci trazim majstora prije svega, jer "majstora" ima dovoljno.
Kad bi mi rekao ostavi auto 10 dana, 1000km spremi i rijeseno ce bit, samo bih mu rekao hvala, evo pare.
Toliko me zivaca dosad 307-a kostala
- sheky
- VIP Član
- Postovi: 986
- Pridružen/a: 21. tra 2017, 22:28
- Lokacija: Brcko
- Vozim: Peugeot 307sw
- Ima zahvala: 847 puta
- pohvaljen: 209 puta
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Jovičić u Brckon je meni mijenjao plivajući i još par stvari-korektan majstor,mislim da je i sa dijagnostikom dobar.ali nemam puno iskustva s njim.
wicked red
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 1001
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 108 puta
- pohvaljen: 144 puta
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
Ako ne riješiš ništa bliže ja mogu preporučiti svog majstora ili Novoprom u Modriči...
- Peky89
- Početnik
- Postovi: 6
- Pridružen/a: 02. ožu 2021, 13:48
- Lokacija: Tolisa, Orašje, BiH
- Vozim: 307 Restil
- Motor: 2.0 HDI 100kW
- Ima zahvala: 2 puta
- pohvaljen: 0
-
Re: 307 Facelift problemi sa turbom / potraga za majstorom
[mention]StefanMD[/mention]
Hvala na prijedlogu.
Što se tiče udaljenosti Modriča mi je prihvatljiva.
Novoprom je koliko vidim ovlašteni Peugeot serviser
Hvala na prijedlogu.
Što se tiče udaljenosti Modriča mi je prihvatljiva.
Novoprom je koliko vidim ovlašteni Peugeot serviser