Hvala druže
Eto ja sam je na kraju dogovorio za malo ispod 20K, reče mi par jarana koji malo više znaju oko tržišta da je to sasvim korektna cijena. Čak i u ovlaštenom gdje sam ga vozio na detaljnu provjeru mi lik reče da je za stanje u kojem je auto (originalna kilometraža, limarija, stakla i sl) to poprilično povoljna cijena. E sad, šta je kome povoljno, to je druga stvar, nekome je 20K ko 20 KM a nekome ko 2 miliona KM...
Što se tiče mjenjača, ono koliko sam mogao osjetiti, prenos brzina ide malo uglađenije nego što je to bio slučaj u Astri J koju sam imao prije, 308 je nekako, ne znam koju riječ da upotrijebim, "vozniji", Astra je bila malo kruća, ovdje sve nekako lagano, imaš osjećaj da možeš jednim prstom voziti.
I da, ovaj Sport mode je brutalan, ne znam jeste li imali priliku voziti Astru J, ona je stvarno izuzetno komforna (što je bilo i odlučujuće kod kupovine) ali je poprilično troma, još motor nije bio turbo i fkt joj je trebalo da se "zalaufa". Sinoć odem na autoput sa ovim i upalim S mode, wow, dok sam trepnuo bio sam na 140 km/h a uopšte nemaš osjećaj da tako brzo ideš...
Navigacija mi je malo čudna, ja navikao na mobitelu na iGo i na Here, ova PUGova fabrička kao da nije tako sređena, e sad ne znam šta mogu uraditi po tom pitanju...
P.S. Imate li ideju kako bih mogao riješiti ovo što se na volanu zgulilo na ovoj tipki LIST (skoro je neprimjetno ali ja sam weirdo, mene ubi u oči hahaha)
P.P.S. Kako mogu znati koji paket svjetala imam, prvi put se susrećem sa Xenon/LED svijetlima
