Nešto sam uradio, pitanje je hoću li znati vratiti!
Pomenutu cijev sam teškom mukom jedva skinuo, tj. izvukao iz tog uskog prostra, uz velike strepnje od usputnih oštećenja. Ključni moment je bio skidanje alternatora i spuštanje motora malo više ispod linije kačenja desnoga nosača, kako bi se ostvarilo pomjeranje motora što više ka hladnjaku. Bojim se da li sam ugniječio pancir crijeva prema isparivaču AC-a ili im poremetio fiskiranost fitinga, ili ne.
Baksuznu cijev drže dva šarafa: jedan na leđima usisne grane na glavi (aluminij) i jedan tik do ulaza u kompresor turbopunjača (na gornjoj slici dva broja 74). Zaptivenost otvora ove cijevi na ustima kompresora je ostvarena pomoću jedne prsten gumice, poprečnoga presjeka 3-4 mm koja leži u otvoru cijevi.
Uslijedilo je skidanje egr-a i njegovog hladnjaka te njihovo čišćenje zajedno sa ovim plastičnim cijevima.
Nisam upamtio u kojem su položaji bili limeni dihtunzi ispod egr-a i ulaz egr-a na koljeno usisne cijevi pa sam ih postavio, okrenuo po nekom nasumičnom nahođenju. Pokušavao sam odgonetnuti oznaku utisnutoga trokutića pored rupe vijka na oba ta limena dihtunga ali nisam uspio, kao da je neki orijentir.
Prilikom čišćenja vodoravnoga dijela usisne cijevi polomio sam njen tanki dihtung od nekog krhkoga (možda sagorjeloga) materijala pa sam danas nabavio pločicu 10x15 cm klingerita da pokušam iskopirati taj polomljeni dihtunng kroz kojeg bi se gubio pritisak zraka dobijen turbinom turbopunjača.
Nakon strepnje vraćanja kako je sve bilo razmišljam o uzroku pojave te velike količine ulja u plastičnim cijevima filtera i onoga senzora (luft masse meser, kako li već).
Ovdje na forumu sam naišao na trag promišljanja da bi uzrok mogao biti loš PCV ventil na poklopcu glave motora.
Valjda je taj ventil savitljiva, tj. gumena membrana (kao dijafragma) potisnuta čeličnom oprugicom, “federom” u zatvoreni položaj. Ona valjda treba da je zatvorena, a kada se sastave nabijeni pritisak iz kartera i cug iz usisa, ona se povuče ka dole, usprkos opruzi, i propusti taj pritisak, tj. uljne pare ka usisnoj grani kroz crijevče iberlaufa, tj. ka cilindrima, a kada toga nema ona je u gornjem položaju jer je gura opruga, tj. zatvara prolaz ka iberlaufu i spriječava regularno ulje za ventile da prođe kroz iberlauf. Eh, ako ova logika u vezi tog PCV-a ima smisla onda je ta membrana okrutjela i ne lijepi se za prolaz, tj. ne dihtuje te se ulje pojavljuje u plastičnim cijevima.


